Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Motor sıfır ise belli bir zaman bollama oluyor ama sonra bu gittikçe azalıyor ve rayına giriyor, belli yerinde bollama varsa zaten değişim için kendisini belli eder. Sanırsam değiştirmişsiniz zaten.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Motor sıfır ise belli bir zaman bollama oluyor ama sonra bu gittikçe azalıyor ve rayına giriyor, belli yerinde bollama varsa zaten değişim için kendisini belli eder. Sanırsam değiştirmişsiniz zaten.

Motor 7 binde zincir degistirmedim hic dusunuyorum linktekini almayi motoru ayakliga alip calistirdigimda zincir normal donmuyo sanki atlama yapiyo gibi
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Motor 7 binde zincir degistirmedim hic dusunuyorum linktekini almayi motoru ayakliga alip calistirdigimda zincir normal donmuyo sanki atlama yapiyo gibi

atlama yapıyorsa en kısa zamanda zinciri değiştirin, ön dişli kontrolü de yapın belki aşınma durumu olmuş olabilir, değişmişken zincir ve dişli değiştirirsiniz kafanız rahat olur.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
atlama yapıyorsa en kısa zamanda zinciri değiştirin, ön dişli kontrolü de yapın belki aşınma durumu olmuş olabilir, değişmişken zincir ve dişli değiştirirsiniz kafanız rahat olur.

Disliyide kendim degistirebilirmiyim yanliz şöyle bi durum var arka disliyi daha once sıkmaya calistim oraya anahtar girmiyor videlari tutan yerde bi baglanti gibi bisey var birbirine ondan dolayi sıkamadim
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dişliyi kendiniz değiştirebilirsiniz, vidayı tutan metal plaka kulakcıklarını çekiş ve düz tornavida ile çok fazla zarar vermeden dik konumdan düz konuma getirin ve değişimi yapın, değişim yaptıktan sonra vidaları locttayt kullanarak sıkın ve plakaları eski konumuna getirin işlemi bitirin. 45 litre de sence drift e çok büyük gelmeyecekmi, çanta dan biraz ebat olarak ödün vermen gerekli.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Düşündüğün çanta gene biraz derli toplu:) Takmadan bi nasıl görünüyo diye bak bakalım.Fazla sırıtmazsa öyle al.Düşündüğün Çanta çok güzel çünkü.

içimi rahatlattın inanki :) peki alt sakalı nasıl takmıştın sen ? bende aldım kalyoncu motordan içinden herşeyi çıktı ama nasıl takılıyor bilmiyorum
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
içimi rahatlattın inanki :) peki alt sakalı nasıl takmıştın sen ? bende aldım kalyoncu motordan içinden herşeyi çıktı ama nasıl takılıyor bilmiyorum

Plaka demirini L şeklinde yapıp şaseye vidalamıştım.Oval yerinden de 2 delik delip,kabloları toplamak için kullanılan plastik cırtlarla yine şaseye tutturdum daha sağlam olsun diye.Fotoları bulursam atarım buraya.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslae bugun zinciri degistirdim originli 428 128 zincir aldim yanliz dikkat ettigim birsey var kafama takilan sormak istiyorum bu orjinal zincirene gore kalin gibi biraz normalmi bu durum originli oldugu icin diye dusunuyorum baklalarin arasinda plastik yuvalarak var cunku oburunde yoktu zincir tam uymadi kucultum bende driftin orjinal zincirene yakin ayarladim hemen hemen bi sikinti olmaz umarim kafama takilan kalin olmasiydi birde sert gibi geldi zincir yeni oldugu icin olabilir diyorum yardimlariniz icin simdiden tskkurler
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
beyler benim gidon kilidi düşmüş tek olarak bulabilirmiyim

Bulamazsın, set olarak satılırlar. 50-75 TL arası yeni kilit seti almalısın.

Arkadaslae bugun zinciri degistirdim originli 428 128 zincir aldim yanliz dikkat ettigim birsey var kafama takilan sormak istiyorum bu orjinal zincirene gore kalin gibi biraz normalmi bu durum originli oldugu icin diye dusunuyorum baklalarin arasinda plastik yuvalarak var cunku oburunde yoktu zincir tam uymadi kucultum bende driftin orjinal zincirene yakin ayarladim hemen hemen bi sikinti olmaz umarim kafama takilan kalin olmasiydi birde sert gibi geldi zincir yeni oldugu icin olabilir diyorum yardimlariniz icin simdiden tskkurler

428 zincirler normalden kalın olur, daha sağlam olur. Oring ile alakası yok. Ben de sana onu tavsiye edecktim. ARCH marka 128L-428H zincir al diyecektim. 30TL.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

atlama yapıyorsa en kısa zamanda zinciri değiştirin, ön dişli kontrolü de yapın belki aşınma durumu olmuş olabilir, değişmişken zincir ve dişli değiştirirsiniz kafanız rahat olur.

O ses debriyaj tasından da gelebilir. Dikkatli dinlemek lazım. Zincir ebesinin don lastiği kadar gevşek değil ise kolay kolay atlamaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Arkadaşlar lastik almak istiyorum fiyat bandı ön arka takım 200-230 lira üzerine çıkmasın istiyorum eğer yakın zamanda alan varsa güvenilir bir site ve lastik önerebilir mi link atabilir mi lütfen ?He bu arada arkadaşlar pilot street falan veya pirelli düşünüyorum öyle bilinmedik marka almak istemiyorum güvenilir bir siteye ihtiyacım var sadece ve bu fiyata ön arka takım bulabilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

Beyler bi cevap verin gözünüzü seveyim

Kuryeler ağırlıklı olarak İRC winter grip kullanıyorlar. Islak performansı iyi diyorlar, bende 2 gün önce taktırdım ancak henüz denemedim. 260 liralık olan michelin de malzeme farkı var diyorlar, eski pilot sporty ile eşdeğer olan michelinler 350 lira civarında çünkü.

merhabalar, daha bugün taktırdım bu zincirden usta aynen şöyle dedi 'pek kaliteli bir oringli zincir değil ama üstündeki zincirden kat kat iyidir.' dedi. sürüşte pek bişey hissetmedim bişey hissedilmesi gerekiyormu onuda bilmiyorum oringli zincir iyidir düşüncesiyle aldım. hiç olmadı bakım ve yağlama aşamaları daha zahmetsiz olur ben tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

dostlar bugün servise gittim aküm bitmiş olarak aradım mondiali dedim benim akü bitti 1 yıl oldu daha garanti falan yok mu diye onlarda eğer ürünle ilgili bir hata varsa ücretsiz olarak yenisiyle değiştiririz dediler. Bu ne kadar doğrudur başınıza geldimi böyle bişey

Genelde değiştirmezler, yada 3-4 ay yeni ürün beklersin. Sürekli depoda sayım falan var diyecekler. Göderecekleri akü de kim bilir kaç aydır rafta bekleyen bir akü olacak. 50 TL verip, kuru bakımsız akü al 9amper. 2 yıl kafan rahat olsun. :)

Merhaba hepimizin tekeri düz bassın. driftimden Çok memnunum hiç bir sıkıntım olmadı ama tek birşeyden şüpeleniyorum.
Subap vurma sesi yoktu motor saat gibi çalışıyor du yine öylede uzunyol sonucu bi subap sesi duyumaya başladım.

2 kişi ile ort:90km/h , birkaç kere 120 yi gördüm İstanbul-Kocaeli arası Toplamda 250 km yol yaptım.Bunun sonucunda motorda subap sesi duymaya başladım. Sizce normal mi ? Ve subap aralıklar ne kadar olmalı ?
http://i.hizliresim.com/o9P23m.jpg

Subap vurması sıkıntı değil, gevşek subap iyi olur hatta azıcık ses yaapmasına rağmen. Uzun yolda şişme vs yapıp kafanı rahatsız etmez.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Saolasin zuzuw degistirdim zinciri uzundu normal aldigim zincir arch marka aldim kisalttim driftin orjinall zincir uzunlugana gore ayarladim acaba diyorum uzunmu taksaydim 5 6 bakla uzun olurdu bu seferde olmaz diye dusunup kisaltim bende herhangi sorun yok gibi simdilik
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar.Üzülerek buraya yazıyorum ama motorumu aile baskısından dolayı satmak durumundayım ilanı buraya koymanın yasak olup olmadığını bilmiyorum o yüzden yanlış birşey yapıyorsam affola :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ft-neredeyse-hic-kullanilmadi-226309083/detay

Motorumun ön farı philips diamond vision ile değişti,ön 15 dişli 16 dişli ile değiştirildi,arka topcase takıldı,koruma demiri takıldı,brandası var hiç yağmur,çamur görmedi ve özellikle motorun canı alınırcasına kullanılmadı(apaçi değilim) dediğim gibi aile baskısından dolayı satıyorum motorumdan çok memnunum Pazarlık Payı vardır tekrardan hepinize iyi akşamlar tekeriniz düz bassın :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst