- Katılım
- 31 May 2010
- Mesajlar
- 130
Herkese iyi günler. Sadece arazide kullanmak üzere bir motosiklet arıyoruz. Forumda daha konuşulmuş ama net bir bilgi alamadım.
Kawasaki'nin salt offroad modelleri çok pahalı zaten bu tür model satan marka pek yok. KLX250 ise abartı şekilde pahalı ve günden güne kur yüzünden fiyatı artıyor. O yüzden bu motorda karar kıldık ama birkaç sorum olacak.
-- Sıfır alacağız ama motosiklet asfalt yola hiç çıkmayacak. Sürekli arazi, dağ tepe, tarla vs. yollarda kullanılacak ve güvenlik birimlerinin sorumluluk alanında kullanılmayacak. Ayrıca ömürlük gittiği yere kadar kullanılacak, yani al sat sıkıntımız olmayacak.
-- Motoru aldıktan sonra plaka taktırmamak sorun olur mu? Yani mecbur muyuz plaka takmak için, takmayınca cezası var mı? (Polis/Jandarma'nın yakalamasını kastetmiyorum)
-- Plakasız almak isteyince KDV, ÖTV gibi kalemlerden kurtulma şansı oluyor mu?
Şimdiden teşekkürler, tekeriniz düz bassın.
Kawasaki'nin salt offroad modelleri çok pahalı zaten bu tür model satan marka pek yok. KLX250 ise abartı şekilde pahalı ve günden güne kur yüzünden fiyatı artıyor. O yüzden bu motorda karar kıldık ama birkaç sorum olacak.
-- Sıfır alacağız ama motosiklet asfalt yola hiç çıkmayacak. Sürekli arazi, dağ tepe, tarla vs. yollarda kullanılacak ve güvenlik birimlerinin sorumluluk alanında kullanılmayacak. Ayrıca ömürlük gittiği yere kadar kullanılacak, yani al sat sıkıntımız olmayacak.
-- Motoru aldıktan sonra plaka taktırmamak sorun olur mu? Yani mecbur muyuz plaka takmak için, takmayınca cezası var mı? (Polis/Jandarma'nın yakalamasını kastetmiyorum)
-- Plakasız almak isteyince KDV, ÖTV gibi kalemlerden kurtulma şansı oluyor mu?
Şimdiden teşekkürler, tekeriniz düz bassın.