Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
merhaba arkadaşlar,ben de foruma yeni kayıt olan ama bir süredir takipte olan kisilerdenim.Şöyle bir sorum olacak;Agustosta ehliyetimi alacağım ve başlangıç olarak crf almayı planliyorum fakat boydan dolayı çekincem var.Boy 1.75 kilo 67.Kullanımda sıkıntı olur mu? Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
merhaba arkadaşlar,ben de foruma yeni kayıt olan ama bir süredir takipte olan kisilerdenim.Şöyle bir sorum olacak;Agustosta ehliyetimi alacağım ve başlangıç olarak crf almayı planliyorum fakat boydan dolayı çekincem var.Boy 1.75 kilo 67.Kullanımda sıkıntı olur mu? Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi :)

1.75m boyla sıkıntı yaşamazsın. Zevkli motor. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
25
merhaba arkadaşlar,ben de foruma yeni kayıt olan ama bir süredir takipte olan kisilerdenim.Şöyle bir sorum olacak;Agustosta ehliyetimi alacağım ve başlangıç olarak crf almayı planliyorum fakat boydan dolayı çekincem var.Boy 1.75 kilo 67.Kullanımda sıkıntı olur mu? Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi :)
Hoşgeldin bakalım Mert. Boy sorunu ile ilgili kullanan arkadaşlar seni bilgilendirirler, daha detaylı bilgiyi olmazsa sıtkı abiden alırız. Epeydir görüşmüyoruz, yazışmıyoruz bu vesileyle de sıtkı abiye selam edeyim.

Abi umarım iyisindir her şey yolundadır. Buradan ara ara takip ediyorum gezilerini, maşallah aynen full performans devam ediyorsun. Kendine iyi bak selamlar.

Ankara, Koray..
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
1.75m boyla sıkıntı yaşamazsın. Zevkli motor. Hayırlısı olsun.

Teşekkür ettim hocam,insallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Hoşgeldin bakalım Mert. Boy sorunu ile ilgili kullanan arkadaşlar seni bilgilendirirler, daha detaylı bilgiyi olmazsa sıtkı abiden alırız. Epeydir görüşmüyoruz, yazışmıyoruz bu vesileyle de sıtkı abiye selam edeyim.

Abi umarım iyisindir her şey yolundadır. Buradan ara ara takip ediyorum gezilerini, maşallah aynen full performans devam ediyorsun. Kendine iyi bak selamlar.

Ankara, Koray..

Hoşbulduk Koray hocam,bilgilendirme için sağolun.. :thumleft::pl:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Merhabalar. Arkadaşlar 1 hafta önce 125 cc motorumu artık yetmediği için sattım. R25 ve crf250l arasında kaldım. Siz ne düşünüyorsunuz. Vaktim olmadığı için konuyu inceleyip okuyacak vaktim yok maalesef. Crf yi supermotoe yapmak istiyorum cadde lastiği takıp. Birde artçı için kız arkadaşım var ne düşünüyoesunuz
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
12
Izninizle bir sorum olacak . 2013 CRF 250 L 9.990TL ye satışa sunulmadi mi? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum... 2.el 2013 extrasiz crf ler neden 11 bin lira dan başlıyor yaşlandıkça degerleniyor mu yoksa sahipleri Honda'nın yeni Modeller için uyguladığı fiyat politikasından mi nemalmaya çalışıyor. Hadi olsun 9.500 olsun 10 bin TL olsun ama model yılı sıfır fiyatını geçmesin be abi...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Izninizle bir sorum olacak . 2013 CRF 250 L 9.990TL ye satışa sunulmadi mi? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum... 2.el 2013 extrasiz crf ler neden 11 bin lira dan başlıyor yaşlandıkça degerleniyor mu yoksa sahipleri Honda'nın yeni Modeller için uyguladığı fiyat politikasından mi nemalmaya çalışıyor. Hadi olsun 9.500 olsun 10 bin TL olsun ama model yılı sıfır fiyatını geçmesin be abi...

hatta 9990 olan etiketin yanında bayılerin cogunlugu 9500 liradan satıs yaptı,
bunu da unutmamak lazım
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
merhaba arkadaşlar,ben de foruma yeni kayıt olan ama bir süredir takipte olan kisilerdenim.Şöyle bir sorum olacak;Agustosta ehliyetimi alacağım ve başlangıç olarak crf almayı planliyorum fakat boydan dolayı çekincem var.Boy 1.75 kilo 67.Kullanımda sıkıntı olur mu? Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi :)

Merak etme geçenler bizim yiğen kullanmak istedi motoru 1.65 boy ile yine de çok zorlanmadı açıkçası 1.75 boy ile çok rahat kullanırsın .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

CRF Kullanıcı arkadaşlar ortalama yakıt tüketimleriniz nedir bir depo ile ne kadar yol alabiliyorsunuz ? 100 km kaç lt yakıyorsunuz . Paylaşırsanız sevinirim .
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Arkadaşlar merhaba,

Uzun zamandır orta sınıf motosiklet arayışı içerisindeydim. Bütçem max. 16.000 TL olduğu için seçeneklerim az çok belliydi.
Duke200/250, Kawasaki z250sl/z300, Yamaha MT25 vs. Fakat boyum 183 olduğu için saydığım tüm modellerde oturuş pozisyonu konusunda şüpheye düştüm.
Aslına bakarsanız geçen haftaya kadar CRF250l'yi hiç düşünmemiştim. Haftasonu arkadaşımın BMW GS650S motosikleti ile Kilyos yarafına gittik. Bana da böyle her yere girip çıkan, hem asfaltta hem de arazide yolda bırakmayacak bişey lazım dedim. Ve işte buradayım.

Sizlere birkaç sorum olacak;
Ben bu motosiklet ile yeri geldiğinde atlayıp Artvin'e kadar gidebilmeyi, yeri geldiğinde haftasonu İstanbul'dan uzaklaşabilmeyi istiyorum.
Şehiriçinde günlük kullanmayacağım. Zaten işe metro ile gidip geliyorum. Sizce bana en uygun motosiklet bu mudur? Başka önerileriniz olabilir mi?
Asfaltta viraj konusu bu motosiklette nasıldır? Daha önce hiç enduro lastikli motosiklet kullanmadım. Kullandıklarım hep Naked motosikletlerdi.

Birkaç sene sonra da Yamaha XT660Z Tenere almayı düşünüyorum zaten.

Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Arkadaşlar merhaba,

Uzun zamandır orta sınıf motosiklet arayışı içerisindeydim. Bütçem max. 16.000 TL olduğu için seçeneklerim az çok belliydi.
Duke200/250, Kawasaki z250sl/z300, Yamaha MT25 vs. Fakat boyum 183 olduğu için saydığım tüm modellerde oturuş pozisyonu konusunda şüpheye düştüm.
Aslına bakarsanız geçen haftaya kadar CRF250l'yi hiç düşünmemiştim. Haftasonu arkadaşımın BMW GS650S motosikleti ile Kilyos yarafına gittik. Bana da böyle her yere girip çıkan, hem asfaltta hem de arazide yolda bırakmayacak bişey lazım dedim. Ve işte buradayım.

Sizlere birkaç sorum olacak;
Ben bu motosiklet ile yeri geldiğinde atlayıp Artvin'e kadar gidebilmeyi, yeri geldiğinde haftasonu İstanbul'dan uzaklaşabilmeyi istiyorum.
Şehiriçinde günlük kullanmayacağım. Zaten işe metro ile gidip geliyorum. Sizce bana en uygun motosiklet bu mudur? Başka önerileriniz olabilir mi?
Asfaltta viraj konusu bu motosiklette nasıldır? Daha önce hiç enduro lastikli motosiklet kullanmadım. Kullandıklarım hep Naked motosikletlerdi.

Birkaç sene sonra da Yamaha XT660Z Tenere almayı düşünüyorum zaten.

Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın :)

Merhaba,
5,5 ayda 9500 km yol yaptım.
Yarısından çoğu uzun yolda oldu.
En uzun 450 km yol yaptım.Çokta yorulmadım.
Bu motorun tadu arazide bozuk yollarda çok güzel çıkıyor.Hergün karşıya geçiyorum işe gitmek için.Zevkine 2 kaldırımdan atlamazsam tümsekten zıplamazsam olmuyor :D
100 km hızdan sonra uzun yolda çokta zevkli olmuyor onu söylim hele bide sağlam rüzgar varsa off diyorum.
CRF çok zevkli,ekonomik bir motor.Her amaca geliyor.
Ben arazi lastikleriyle fena virajlar yaptım.Deli gibi yatırdım motoru gayet iyiydi.(KURU ASFALT)
Şuan sirac kullanıyorum büyük endurolarla virajda kapışıyorum süper yol tutuşu var kuru ıslak farketmiyor.
Sanade söylüyorum git gözün kapalı al CRF yi.
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
Merak etme geçenler bizim yiğen kullanmak istedi motoru 1.65 boy ile yine de çok zorlanmadı açıkçası 1.75 boy ile çok rahat kullanırsın .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

CRF Kullanıcı arkadaşlar ortalama yakıt tüketimleriniz nedir bir depo ile ne kadar yol alabiliyorsunuz ? 100 km kaç lt yakıyorsunuz . Paylaşırsanız sevinirim .

Cevap için teşekkür ederim hocam geçenlerde honda'nın bayisine gidip bizzat denedim sıkıntı olmadı gayet rahat bindim.Bu arada 1 depoyla 200 km gidiyo hocam alet.7 küsür litre hacmi var.Honda daki kullanan arkadaşla muhabbet ettik kendisi söyledi bunu
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Merhaba,
5,5 ayda 9500 km yol yaptım.
Yarısından çoğu uzun yolda oldu.
En uzun 450 km yol yaptım.Çokta yorulmadım.
Bu motorun tadu arazide bozuk yollarda çok güzel çıkıyor.Hergün karşıya geçiyorum işe gitmek için.Zevkine 2 kaldırımdan atlamazsam tümsekten zıplamazsam olmuyor :D
100 km hızdan sonra uzun yolda çokta zevkli olmuyor onu söylim hele bide sağlam rüzgar varsa off diyorum.
CRF çok zevkli,ekonomik bir motor.Her amaca geliyor.
Ben arazi lastikleriyle fena virajlar yaptım.Deli gibi yatırdım motoru gayet iyiydi.(KURU ASFALT)
Şuan sirac kullanıyorum büyük endurolarla virajda kapışıyorum süper yol tutuşu var kuru ıslak farketmiyor.
Sanade söylüyorum git gözün kapalı al CRF yi.

Aynen katılıyorum sana bende Kemerburgaz/Göktürk ten hergün Altunizadeye gidip geliyorum . Gayet rahat uzun yollarda biraz insanın kıçını ağrıtıyor ama idare ediyor insan Eğerki sürüş ün iyiyse çok iyi viraj alıyorsun lastiğin iyi olması kaydı ile çokda güzel teker yapabiliyorsun bu arada tecrübe var ise . Ben bir depo ile 200 km yol şuana kadar yapmayı beceremedim (galiba biraz agrasif kullanıyorum .) en fazla 170 km yol yapabildim desem yalan olmaz . Tavsiye edermiyim kesinlikle tavsiye ederim . Şuan iş yerimdeki arkadaş a da bir CRF aramaya başladık temiz uygun bir ikinci el bulduğumuz takdir de onu da gruba katacağız . :queen:

Kaldırımdan uçmanın Teker yapmanın hoplayıp zıplamanın keyfi on numara arabaların yanından geçiyorsun aynalar gidondan alçak kalıyor o yüzden trafikde de çok rahat oluyorsun . Hafta içi işe gidip geliyorsun hafta sonu dağa bayıra vuruyorsun kendini sinir stres kalmıyor insan da .
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Ben kullandım. 6-7 bin km. Uzun yolda bir süre sonra can sıkıyor. Şehir içinde muhteşem.
Lastik degisimi lazım. Mitas e08 uygun bir lastik.
Ağır olması hasebiyle ben klx250 yi seçerim ikisinin arasından

Ama istanbul Artvin yapacak kişiye allahtan sabır diliyorum. O seleyle olmaz i iş.
Benimkini sattım şimdi bir arkadaşta çok temiz bir motor var. O da satıp benim gibi tenere alacak galiba. Temiz arayanlar özelden yazabilir. Kendilerine ilan numarasını verırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Tabi ki de uzun yolda sele can sıkıyor biraz ağrı yapıyor uzun yol motoru değil CRF ama KLX de uzun yol motoru değil hepsi zevk kısa mesafe motoru . Bu arada özelden de yazıyorum :cat:
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Arkadaşlar cevaplar için teşekkür ederim. En kısa zamanda bir tane ben de alıyorum :) Uzun yollarda sık mola vererek ilerleriz artık napalım.
Airhawk alsak uzun yollarsa daha rahat olur gibi geliyor bana. Ne dersiniz? Fuarda görnüştüm. Aşağıda linkini paylaşıyorum.

 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
23
Herkese merhaba arkadaşlar
Ben de dün 2013 model Honda crf 250 L aldım.Lastiklerinin değişmesi lazım.Haftaiçi işe gidip gelmek için kullanabileceğim haftasonları da dağ tepe çıkmak için kullanabileceğim bir lastik önerebilir misiniz?Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst