Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
S.a aranıza yeni katıldım arkadaslar 150 mg superboy x aldım suan 200 yaptım bu arka amortüsörler biraz zıplatıyor birde arka tekerleğini ön tekerleğini genişletme imkanı varmı

ön 2.50 18 normalde
2.75 18 takabilirsin

arka teker de 3.0 18 diğer adıyla 90 90 18
bir üstü belki uyar forumda konu açmaya çalış

yeni lastik alırsan NYLON almamaya çalış

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

arkadaşlar 100 mg prince motorumu sattım
1600 e gitti
5000 km civarı
2014 çıkışlı
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
bende bu motoru almayı düşünüyorum herşeyini okudum ancak kesiciden söz edilmemiş acaba motor belli bir devirden sonra kesiciye giriyormu
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
bende bu motoru almayı düşünüyorum herşeyini okudum ancak kesiciden söz edilmemiş acaba motor belli bir devirden sonra kesiciye giriyormu

kesici yok da mesela debriyajı çekip gazı kökledikden 2-3 saniye sonra yandım anam diye bağırmıyor değil akabinde yedek parçası rezalet olan bir ürün 100 mg superboylar burdan ne kadar yetkili varsa görsün bir el atsın 1 seneyi geçti benzin depo kapağını getiremedi servis akabinde bu motoru öyle bir yapmışlardı diğer modellerlede parça uyuşmuyor debriyaj teli koptu altı üstü tel yok en vay çeşit var onlarda buna uymuyor zor bela abuk sabuk birazda ustanın el emeğiyle uydurduk km teli koptu servislerde yok servis çalısanı bile dedi biraz tuhaf bi model parçalarda sorun oluyor diye bence bunlarıda göz önunde bulundurun
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
192
ön 2.50 18 normalde
2.75 18 takabilirsin

arka teker de 3.0 18 diğer adıyla 90 90 18
bir üstü belki uyar forumda konu açmaya çalış

yeni lastik alırsan NYLON almamaya çalış

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

arkadaşlar 100 mg prince motorumu sattım
1600 e gitti
5000 km civarı
2014 çıkışlı

bedavaya vermişsin be usta
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
12
arkadaşlar bayi toplantısı yapan mondial aşağıdaki görselleri paylaşmış, kaç cc.lik olduğunu bilen var mı? Görüntü şahane ama cc.de yüksektir inşallah.



11988416_666812720089196_6461605113868596151_n.jpg

12208386_666812683422533_2313164442589508579_n.jpg

12208715_666812776755857_7728326232587809369_n.jpg
 
Katılım
27 Kas 2015
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar size bir sorum yedek parça sıkıntısı varmıdır ? ve bugün gördüm arora elegant kasa olarak çok benziyor
 
Katılım
11 Nis 2014
Mesajlar
11
11233769_666811763422625_1956361531694099041_n.jpg


3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun diyenler için kırmızı da yapmışlar. Tamamdır bu renk güzel olmuş. Şimdi müşteri olma zamanım geldi :)
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
10
abilerim,
motor alıcam başlangıç yapmak için kafama yatan iki model var birincisi Mondial 100 Mg süperboy ikincisi ise Kuba çıta 170 veya 150 cc liklerinden
motorları köy de kullanmak için alıcagım fakat hangisini bilmiyorum 0 alıcam bide şunu söyliyeyim kesinlikle ben bu motorları hız yapmak için veya apaçilik yapmak için almıyacağım yaş 16 SAYGILAR:)
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
15
Selamun Aleykum
Arkadaşlar Motorsiklet Alacağım Sizce Hangisi Daha İyidir


Mondial Süperboy 100 mü

Arora Elegant 100 mü
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
mondial al kafan rahat olsun servisi parcası bol 2011 senesinde mg125 deluxe almıstım hıc sıkıntı cıkmadı garantıden 3 kere eksoz degıstım bır kere komple kılıt takımı bır kerede zıncırımı degıstırdıler ufacık seyden adam dıyor tamam kardesım degıselım hıc ugrasmayalım tık degıstırıyo 1 kurus almıyo gule gule bın deyıp gonderıyo en guzelı mondıal
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
45
Arkadaslar bu motordan almayi dusunuyorum bi sıkıntısı falan varmidir okula ve ise gitmek ve arada sehir icinde dolasmak icin alicm ne diyorsunuz
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
51
Arkadaslar bu motordan almayi dusunuyorum bi sıkıntısı falan varmidir okula ve ise gitmek ve arada sehir icinde dolasmak icin alicm ne diyorsunuz
motoru 2 yıldır kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim fakat göstergeyi hangi akla hizmet değiştirdiysem değiştirdiğimde orjinal yerine deltaforce gösterge takmışlar bir de 120 KM lik gösterge takmışlar orjinali 160 KM'di.
Deltaforce göstergenin benzin göstergesi bozuldu bu arada superboy kullanıcılarına da sorayım hazır sizce 160 lık olan orjinal göstergesini taktırayım mı bir de kaça mal olur :D
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
45
Motordaki titresim nasil peki motora 2kisi bindigimde motorda bir zorlanma olurmu acaba bunu merak ediyorum sahsen :D
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
Bu tipte bu formda alınabilecek en ucuz motor. Kimisi büyük sorun yaşamış, kimisi de sorunsuz kullanmış. Her iki hikayeden de çokça duydum. Yani sorunsuza rastlamak şans işi. Şansıma güvenip de gidip almaya cesaret edemiyorum. Yoksa direk alacağım, bütçeme en uygun ve cg formunda olmayan motor bu.
 
Katılım
2 Mar 2016
Mesajlar
3
arkadaşlar ben 2013 te aldım ve çok memnunun
size bir sorum olacak işaretlediğim yerde bir adet tapa gibi vida gibi bir yer var orayı söktüm içinde hiç yağ yok benim sorum şu oraya ayrı bit yağmı koyuyoruz yoksa motora döktüğümüz 1 lt den mi besleniyor ama baktığım zaman motorun yağı ful göüküyor
7gPM2N.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst