Arazi Yolculugu - İzmir - Manisa Dag yolu Cem.

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Yusuf eger müsait olursan bu pazar gidelim çıkar şu black cat'i :)




Yigit aklımda degişik şeyler var uçmalı zıplamalı slow motion gibi bakalım :mrgreen:

uçma zıplama işi için antrenman yaparız. ters konmalar amortisörleri ağlatır :) bu yüzden ağırdan ağırdan :D

Hayırlı olsun abi vur kendini dağlara :D

teşekkür ederim bakalım işte bi vakit bulsak vurucaz :D


Yusuf eger müsait olursan bu pazar gidelim çıkar şu black cat'i :)



Cem ben müsaitim :cherry: rodajı arazide yapalım derseniz niden olmasın :cherry: sonra sövmeyin bana da :queen:

aman yok arazide yüksek devir istiyor hemen 2 haftada rodaj yapalım sonra arazide hafif hafif deneriz :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Uçma zıplama işinide yaparız sen iste dostum klx ile slow motion güzel çekimler yapacagız.

Arkadaşlar aynı zamanda yine haftasonu araziye gidecegiz gelmek isteyenler katılabilir iletişim için facebook adresimden ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
2
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık arkadaşlar.Özellikle de fotoğrafların detaylarından bahsedilerek hikaye şekline sokulmuş bayıldım. Yeni gezilerdeki paylaşımları bekliyorum.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık arkadaşlar.Özellikle de fotoğrafların detaylarından bahsedilerek hikaye şekline sokulmuş bayıldım. Yeni gezilerdeki paylaşımları bekliyorum.

Teşekkürler mert :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst