Arazi Yolculugu - İzmir - Manisa Dag yolu Cem.

Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
335
Bu resimlerin açılmamasına sinir oldum, iş yerimin serverdan videoları engellemesine daha bir sinir oldum. Ama dağ var yeşillik var ah birde motor var! yok yok iyi oldu aslında görmemem, ortadan ikiye çatlardım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bu resimlerin açılmamasına sinir oldum, iş yerimin serverdan videoları engellemesine daha bir sinir oldum. Ama dağ var yeşillik var ah birde motor var! yok yok iyi oldu aslında görmemem, ortadan ikiye çatlardım :)

Ahahaha :) guzel yorumunuz icin tesekkur ederiz. Buyrun gelin efendim honda todayde cikar o yollara siz devam etmek istediginiz surece :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

hocam aklınıza dahi gelmeyecek modifiksyonlar vardı :) bu geziden dönüşte hepsini söküp standard a döndürdüm. gerekli işlemleri yaptım. şimdi satıyorum :) enduro motosiklet alıcam.

Hadi hayırlısı kardeşim birlikte güzel maceralar aksiyonlar bizi bekliyor :mrgreen: Gece gece araziye çıkacagımız vakit gelmiştir ..:)
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
335
Ahahaha :) guzel yorumunuz icin tesekkur ederiz. Buyrun gelin efendim honda todayde cikar o yollara siz devam etmek istediginiz surece :)

2 cm lk çıkıntı görünce benim teker, motora değil ata binmiş gibi dıgıdık dıgıdık zipliyor oluyorum :) araziye gelmeye kalkarsam da deli danaya binmiş gibi olurum herhalde :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Güzel gezi olmuş Paylaşım için teşekkürler.

Teşekkür ederiz :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

2 cm lk çıkıntı görünce benim teker, motora değil ata binmiş gibi dıgıdık dıgıdık zipliyor oluyorum :) araziye gelmeye kalkarsam da deli danaya binmiş gibi olurum herhalde :D

Bizde öyle başladık ilk. Fazerla lakalardan kaçardım. Tümseklerden kaçardım. İzmirde sel oldugu zaman sürsem suya girsem kendime şaşardım :)

Tabi ilk başta bu işe uygun motosiklet alınmalı.

Zamanla alışıyor insan arazi sadece toprakta sürüş zevki degil aynı zamanada dogayı , hayvanları , kamptı seven bir hobinin birleşmesidir cross işi.

Susadıgında temiz bir dereden su içmek yada eirimiş kar sularından akan bir pınarbaşı bulmak gibi :)

Ayrıca trafikten 10 kat daha güvenli ne tırlar ne kamyonlar nede ceza kesicek trafik ekipleri var.

Xtrem işler yapmadıgımız sürece arazide pek başımıza birşey gelmez. Tabiki full ekipman olunmalı.

Zaten max hızımız 20-30km :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
eveeet :D tekrar ben geldim bu sefer klx ile geldim :D

Eski bir endurocu olan yigit sonunda dayanmadı ve ilk araziye çıkışımızdan sonra Direk Klx'e geçti :mrgreen:

Yeni çekimler Artık KLX 250 WR 125 R ile devam edicek.

Foto istiyoruz yigit .... :bestmt:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ooo hayırlı olsun

Çok teşekkür ederim :)

Eski bir endurocu olan yigit sonunda dayanmadı ve ilk araziye çıkışımızdan sonra Direk Klx'e geçti :mrgreen:

Yeni çekimler Artık KLX 250 WR 125 R ile devam edicek.

Foto istiyoruz yigit .... :bestmt:
Sürüş ve motoru test için aynı zamanda kamp vs için izmir dışındayım urladayım eve dönünce bi düzenleme yapıcam :)
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
335
Teşekkür ederiz :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------



Bizde öyle başladık ilk. Fazerla lakalardan kaçardım. Tümseklerden kaçardım. İzmirde sel oldugu zaman sürsem suya girsem kendime şaşardım :)

Tabi ilk başta bu işe uygun motosiklet alınmalı.

Zamanla alışıyor insan arazi sadece toprakta sürüş zevki degil aynı zamanada dogayı , hayvanları , kamptı seven bir hobinin birleşmesidir cross işi.

Susadıgında temiz bir dereden su içmek yada eirimiş kar sularından akan bir pınarbaşı bulmak gibi :)

Ayrıca trafikten 10 kat daha güvenli ne tırlar ne kamyonlar nede ceza kesicek trafik ekipleri var.

Xtrem işler yapmadıgımız sürece arazide pek başımıza birşey gelmez. Tabiki full ekipman olunmalı.

Zaten max hızımız 20-30km :)

Eveet söylediğin her şey bana hitap ediyor. Zaten sıklıkla treckinglere katılıyor ve dağ tırmanışı yapıyorum. İlk fırsatta bu motorumu elden çıkarıp araziye uygun bir motor alma fikrini kafama kazıdım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Eveet söylediğin her şey bana hitap ediyor. Zaten sıklıkla treckinglere katılıyor ve dağ tırmanışı yapıyorum. İlk fırsatta bu motorumu elden çıkarıp araziye uygun bir motor alma fikrini kafama kazıdım :)

Dogru karar :cat: Dag tırmanışı olayına bende girmek istiyorum. Hem spor hem hobi olarak ayrıca şöyle zirvelerde kamp atılıyorsa tadından yinmez :)

Tabi ayrı ekipmanlar ayrı malzemeler set düzmek lazım çadırdı matıydı uyku tulumu bakalım araştırıp dalacagım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst