Teşekkür ederiz :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------
Bizde öyle başladık ilk. Fazerla lakalardan kaçardım. Tümseklerden kaçardım. İzmirde sel oldugu zaman sürsem suya girsem kendime şaşardım
Tabi ilk başta bu işe uygun motosiklet alınmalı.
Zamanla alışıyor insan arazi sadece toprakta sürüş zevki degil aynı zamanada dogayı , hayvanları , kamptı seven bir hobinin birleşmesidir cross işi.
Susadıgında temiz bir dereden su içmek yada eirimiş kar sularından akan bir pınarbaşı bulmak gibi
Ayrıca trafikten 10 kat daha güvenli ne tırlar ne kamyonlar nede ceza kesicek trafik ekipleri var.
Xtrem işler yapmadıgımız sürece arazide pek başımıza birşey gelmez. Tabiki full ekipman olunmalı.
Zaten max hızımız 20-30km