arkadaşlar acaba zincir için hangi yağı kullandığınızı söyleyebilir misiniz??
zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorumşöyle ki;
bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana
eklemek istediklerim;
zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
benim bi motorcu arkadasım bu isi sole yapıyor iki zincir almıs birini yagın icinde bırakıp diyerini 1 ay kullanıyor bir ay sora eskiyi sokup güzelce temizliyor sonra yagın icine atıyor bunu her ay tekrarlıyor bana solediyi
zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorumşöyle ki;
bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana
eklemek istediklerim;
zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
zincir için motulun bir yağı var tavsiye ederim. kendim alıp uzun süre kullanmadım denedim sadece müthiş. toz tutmuyor ve yapışıp kalıyor atma yapmıyor. ben zincir yağlamak yerine zincir değiştirmeyi tercih ediyorumşöyle ki;
bizim zincirlerimiz 420 106 bakla.
ben 420 104 bakla buldum. 2 tane aldım. birinden 2 bakla söküp kilit bakla ile 104 olana taktım. şimdi 100 bakla kalan zincirimi bakla bakla ayıracağım. her seferinde 25 liraya 104 bakla alıp çift kilit baklalı yapacağım. sonuçta oringsiz zincirlerimiz ve 100 ün üstüne nadiren çıkıyoruz. yüksek hızlar da yapmıyoruz gayet geçerli bana
eklemek istediklerim;
zinciri taktıktan 30-40 km sonra bir kere zincir gerdim. ki başlangıçta bu kadar salması normal ve üzerine 700km den fazla yaptım ne bir esneme oldu ne de yağı gitti. hala daha yağı var. fabrikasyon yağlar baklaların içine girdiği için yani sıvı gres ile yağlanıp sertleştirildikleri için ilk fabrikasyon yağlar daha dayanıklı olur. diğer türlü ayda 1000km den fazla yapıyorum 5 defa yağlamam gerekiyor. o da orta karar bi zincir yağı alsam repsol würth gibi bişey, 30 lira vereceğim. 25 liraya sıfır zincir kullanırım daha iyi. bakalım 1000 i rahat görürüm de ne zaman değiştireceğim ölçerim
zincir değiştirmek iyi fikir ama ben zincir yaplamak için 300 km yi aşmıyorum 1 ay bence fazla gibi geliyor :/
ya da ne gibi sıklıkta zincir yağlayabiliriz??
Aynen öyle ilk sigortayı böyle ödeyecem artık yapacak bişey yok. Arabamın sigortası daha düşük![]()
5 yada 6 allen 3 tane civata tutuyorya siyah bakalit zincir koruma+camurlukumsu biseyHangi çamurluğu söküyorsunuz? Ben şimdiye kadar hiç çamurluk sökmedim de. Zincir korumadan bahsediyorsanız hiç getek yok.
5 yada 6 allen 3 tane civata tutuyorya siyah bakalit zincir koruma+camurlukumsu bisey
Onu alinca temizlik daha bir rahat
http://www.motosiklet.net/forum/etk...u-sohbeti-candir-22-05-2015-cuma-19-30-a.html
aksam dediler de kimse takmadı gibi fazla ilgide olmadı surekli asağılara dustu konu
onu sökmek yerine zinciri sökseniz daha basit olur hocam tavsiyemdir. hem oringsiz zincir olduğu için çıkartıp benzinle veya mazotla yıkamanız daha kolay olur
arkadaşlar bu başlık altında yada yeni bir sayfa altında motorlamıza yaptığımız modifiye yada aksesuarları toplayarak fiyatlarını temiz kanallarını eklesek güzel bir paylaşım olur bence hem tecrübeli arkadaşlar sayesinde fahiş fiyattanda kurtulmuş oluruz
örneğin koruma takozu çanta demiri muhtemelen herkezin ihtiyacı vardır toplu alım olursa onada varım
Senin motor ne durumda bu arada Okan? Toparlayabildin mi biraz?
bu ürüne bende baktım kargo parası zoruma gidiyo yalnız hondanın galiba cbr 125 in çanta demiri ufak bir işlmele uyuyomuş 50 tl civarı imiş onun peşindeyim şimdi