Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Abi bosa geçmiyo zarzor yarımsaatte geçti bosa yok abi millet geliyo soruyo fotoğrafını çekmek istiyo hersey iyi güzelde biride masallah demiyo garajda yatıyo simdi on sağ sinyal kırıldı birde yanında cizikler olustu simdi ne yapmam gerekiyo servisi arayıp randevumu almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------



Dizlerimde hafif ezik oldu sabah okuldan izin alıp doktora gittim evde yaptığım pansumanın aynısını yaptılar ağrı kesici krem verdiler yolladılar eve simdi bizimkiler sinirlenmesin soylenmesin diye motor lafı etmiyorum evde

dostum geçmiş olsun. birisi motorun şöyle iyimiş böyle güzelmiş diyince ben direkt yapıştırıyorum maşallah de diye :D nazar diye bi gerçek var hayatımızda çünkü :)
servisten de yaptırabilirsin ben ön sinyalleri değiştirdim arka demir ve çamurluğun montajını yapınca fotoğraf paylaşcaktım ön sinyallerin de fotoğrafını paylaşırım. çeşitli şeyler de deneyebilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Maşallah :cat: 5. hane var mı diye meraklanıyorum dijital göstergede yoksa 9999 dan sonra sıfırlar mı acaba :p

teşekkür ederim hocam benim hedefim 6 haneye ulaşmak :d 100bin i deviririm gibime geliyor :D

bu arada fren olayını tek parmak değil iki parmak deneyin. aynı şekilde debriyajı da işaret ve orta parmak ile kullanmayı alışkanlık edinin derim ben. debriyajımız çok sert olmadığı için rahat kullanılıyor 2 parmakla.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
telike hocam çamurluk kırıldı çamurluğun fiyatı pahaliymıs birde bizim motora hangi çamurluklar takılır lifan ponynın çamurluğu takılır mı ve sinyaller herhangi naked motorla uyusurmu hangi sinyalleri almam lazım son sorum olarakta bu parçaları alsam servise gotursem servis montaj edermi yarın veya pazar gunune kadar moturun hasarlı resmini burda paylassam çözüm bulmamda yardımcı olurmusunuz hocam
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
karenaj boyalı parçalarda orijinalden şaşma.
yurtdışı sitelerden getirtebilirsin. Türkiye fiyatı sanırım 130tl idi en pahalı boyalı parçası çamurluk bu meretin :)
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
karenaj boyalı parçalarda orijinalden şaşma.
yurtdışı sitelerden getirtebilirsin. Türkiye fiyatı sanırım 130tl idi en pahalı boyalı parçası çamurluk bu meretin :)

abi simdi sinyalleri falandamı orjinal taktırıyım yani direk servisi arayıp motoru çarptım size getiricem tamiremi diyiyim ilk kazam olduğu için hiçbirşey bilmiyorum basınızı ağrıtıyorum kusura bakmayın
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
yok be ne ağrıması :)
git 1 siyah 1 MSX inin renginde oje al makyaj malzemesi satan biyerden. gördüğün bütün çizik izlerinin %90 ı pasta ve üstübü ile gidecek geri kalan çiziklerden de oje ile kurtulacaksın :)

siyah oje motosikletteki siyah yerler için :) mesela gidondaki denge topuzu pedallar falan.

manetinin ucu muhtemelen sürtmeden aşındı bunuda söküp taşa fırçaya tutuyorsun mis gibi oluyor (kendiside ucuz bu arada)

kırılan tırnaklar yerindeyse japon yada havya ile eritip tutturuyorsun :)

çamurluk için plastik tamiri yapan yerler var renk tutar mı emin değilim ama şekil şemal 10 numara olur.

sinyallerin camı sağlamsa dibinden japonla taş gibi durur değiştirme. Darbenin şiddetine bağlı olarak içindeki filamen koparsa amerikan sinyalini kaybedersin ampül 1-2 lira :)

geriye görünmeyen sorunlar kalacak onlarıda kullanmadan anlayamayız elini bırakınca motosiklet ya sağa ya sola dalma yapabilir hafiçe. mafsal eğilmiş yada tekerlek mili eğilmiş olabilir. hepsinin çözümü var takma.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
yok be ne ağrıması :)
git 1 siyah 1 MSX inin renginde oje al makyaj malzemesi satan biyerden. gördüğün bütün çizik izlerinin %90 ı pasta ve üstübü ile gidecek geri kalan çiziklerden de oje ile kurtulacaksın :)

siyah oje motosikletteki siyah yerler için :) mesela gidondaki denge topuzu pedallar falan.

manetinin ucu muhtemelen sürtmeden aşındı bunuda söküp taşa fırçaya tutuyorsun mis gibi oluyor (kendiside ucuz bu arada)

kırılan tırnaklar yerindeyse japon yada havya ile eritip tutturuyorsun :)

çamurluk için plastik tamiri yapan yerler var renk tutar mı emin değilim ama şekil şemal 10 numara olur.

sinyallerin camı sağlamsa dibinden japonla taş gibi durur değiştirme. Darbenin şiddetine bağlı olarak içindeki filamen koparsa amerikan sinyalini kaybedersin ampül 1-2 lira :)

geriye görünmeyen sorunlar kalacak onlarıda kullanmadan anlayamayız elini bırakınca motosiklet ya sağa ya sola dalma yapabilir hafiçe. mafsal eğilmiş yada tekerlek mili eğilmiş olabilir. hepsinin çözümü var takma.


Çok teşekkürler hocam o zaman bosuna servis servis masrafıyla uğrasmıyım ilk detaylı fotoğraflarını çekiyim ondan sonra kırılmıs ya da eğrilmis yerleri varsa dediklerinizi yaparım motorun içinde gidisinde sıkıntı varsa onları servise yaptırırım en azından bi takım masraftan kaçınmıs olurum
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Pkan geçmiş olsun kesinlikle koruma ekıpmanları al öyle kullan bundan sonra arkadaşlarında dedigi gibi fazla dert etme yavas yavas toparlarsın istedigin bi sinyal taksanda olur büyük ihtimal ama servise götürüp yürüyen aksamına baktırman önemli motor yatak yaparsa masrafa girersin bazı şeyleri erken kurtarmak iyidir tekrardan geçmiş olsun.

Lastik gerçekten çok önemli kuru zemin için en iyi lastik hangisidir tecrübelerinizi aktarırsanız iyi olur bende degişmeyi düşünüyorum
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Pkan geçmiş olsun kesinlikle koruma ekıpmanları al öyle kullan bundan sonra arkadaşlarında dedigi gibi fazla dert etme yavas yavas toparlarsın istedigin bi sinyal taksanda olur büyük ihtimal ama servise götürüp yürüyen aksamına baktırman önemli motor yatak yaparsa masrafa girersin bazı şeyleri erken kurtarmak iyidir tekrardan geçmiş olsun.

Lastik gerçekten çok önemli kuru zemin için en iyi lastik hangisidir tecrübelerinizi aktarırsanız iyi olur bende degişmeyi düşünüyorum


Çok sagol kardesim aynen bende lastik falan değişicem artık para biriktirip biriktirip yaptırıcam en son oyle cıkıcam trafiğe
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Çok sagol kardesim aynen bende lastik falan değişicem artık para biriktirip biriktirip yaptırıcam en son oyle cıkıcam trafiğe

Bende birkaç kere düştüm sinyalin birini joponla yapıştırdım oyle kulanıyorum sol grenejda cızık sağ grenajda ufak bi catlak can sıkıyor ama sorun etmiyorum
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Geçmiş olsun Okan, ufak bir kaza olması kötünün iyisi olmuş demek lazım. Bu türde kazaları deneyime çevirmekte önemli, umarım motoruda istediğin gibi toparlarsın ve bu tarz birşey başına gelmez bir daha.

Bu arada bu gidişle sanki sadece ben orjinal lastiklerle kalacağım :)
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Geçmiş olsun Okan, ufak bir kaza olması kötünün iyisi olmuş demek lazım. Bu türde kazaları deneyime çevirmekte önemli, umarım motoruda istediğin gibi toparlarsın ve bu tarz birşey başına gelmez bir daha.

Bu arada bu gidişle sanki sadece ben orjinal lastiklerle kalacağım :)


Sagolun Bu bizim gromlara tamamen demir kaplatamazmıyız koruma demiri falan bi demircide yaptıramazmıyım yapan gromcular varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

Bende birkaç kere düştüm sinyalin birini joponla yapıştırdım oyle kulanıyorum sol grenejda cızık sağ grenajda ufak bi catlak can sıkıyor ama sorun etmiyorum


cizikleri cizik kalemleri kapatabilir kapatamasada belırginliğini azaltır diye dusunuyorum ilk baktığımda kırık çatlak yoktu birazdan fotoğraflarınıda yuklıcem buraya
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Merhaba arkadaşlar öcelşkle ebayde ducati şeklinde demir borular satılıyor . Ayrıca usta bulursanı aynısını yaptırabilirsiniz ben şahsen arka çanta demirine büyük para vermek istemiyorum bizim bi usta var ona soriyim koruma yapabilirmi kendime yaptırırım begenirseniz sizlede iletişime geçeriz.

1 saat önce rizoma ayna (orjinal)rizoma elcik bide ayarlı manet aldım 270 tl ye kazık yedimmi yemedimmi anlamadım kime sorsam iyi almışsın dedi yan sanayi elcik hiç hoş degildi . İşki bunları montaj yapmak herhalde 2 haftaya tAkarım :D

Vede EN İYİ KURU ZEMİN İÇİN ÖNERDİGİNİZ LASTİK HANGİSİDİR ?

g5nWZZ.jpg

7kYNMP.jpg

vEmpnm.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Merhaba arkadaşlar öcelşkle ebayde ducati şeklinde demir borular satılıyor . Ayrıca usta bulursanı aynısını yaptırabilirsiniz ben şahsen arka çanta demirine büyük para vermek istemiyorum bizim bi usta var ona soriyim koruma yapabilirmi kendime yaptırırım begenirseniz sizlede iletişime geçeriz.

1 saat önce rizoma ayna (orjinal)rizoma elcik bide ayarlı manet aldım 270 tl ye kazık yedimmi yemedimmi anlamadım kime sorsam iyi almışsın dedi yan sanayi elcik hiç hoş degildi . İşki bunları montaj yapmak herhalde 2 haftaya tAkarım :D

Vede EN İYİ KURU ZEMİN İÇİN ÖNERDİGİNİZ LASTİK HANGİSİDİR ?

http://i.hizliresim.com/g5nWZZ.jpg
http://i.hizliresim.com/7kYNMP.jpg
http://i.hizliresim.com/vEmpnm.jpg

Arka koruma demirini kaça yaptığını oğrenirsen çok makbule geçer simdi aynayla maneti gorunce bi hosuma gitti eksiklerimi tamamladıktan sonra haziran gibi bütcem iyi olursa alırım bende lastikleri arastırdım michlen city diye lastik iyimis diyo herkes scooterlardada cok kullanılıyomus bide metzellerin lastiği var fakat o çok yumusakmıs ve ulkemiz yollarında ömrü azmıs simdiden hayırlı olsun manet ve aynaların
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Hocam daha görüşmedim ustayla tekirdagda benim motor diger hafta gitmeyi düşünüyorum gidince ilk işim gidip sormak olucak ama fazla bişey demez tanıdık hatta 20 30 lira falan alır resimleri var demirin götürcem cıkartıp ölçülerini aldırcam yapar sanatkar bi ustaydı zaten canta takmak içinde yaptırmıyorum arkadaki adam düşmesin diye :D
Koruma takozuda alıcaktım ama adam dedi takması sıkıntılı falan dedim elimde patlamasın almadım.

Aynen arastırdım michlen iyidir herkez öneriyo onuda pazartesi alırım .
Teşekkür ederim montajı yapınca bakalım nasıl olucak şimdiden heycanlıyımm
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
yeniden herkese merhaba kazadan sonra fotoğrafları atıyorum
1)sağ tarafta honda yazısının orası çizilmiş
2)sağ far kırılmıs sağa sınyal verince yanmıyo
3)egzoz hafif çizilmiş rengi kalkmıs o egzozda siyah yerde çizik gibi gözüküy fakat suyla geçiyo yarısı oyle geçti devamını silmedim
4)on ısık hafif çıkmıs resimlerde gorulduğu gibi onu nasıl yerine takarım(altındaki plastik kırılmıs)
5)sol sinyalin üstü asınmıs ama bi sıkıntısı yok ve fazla göze batmıyo
6)sağ elciğin yanındaki koruma takozumu denilen ismini tam bilmiyorum fakat orası asınmıs orayıda ilkokul arkadasım sağolsun yanımdaydı makyaj malzemelerini vericek hem ojeyle boyıcam hemde parlatıcı surucem :))
7)çamurluk kırık pantla falan yapıstı ama onu düzelttirmek istiyorum plastik ustalarında yaptırmalımıyım yoksa lifan ponynin çamurlukları uyarmı onun camurluğu daha çok hosuma gidiyo
8)resimleride yükledim tum gorduklerim bunlar motorun içinde bi sıkıntı yok gibi simdilik fakat dısını yaptıktan sonra servise goturucem bi baksınlar simdi en onemlisi sinyal sinyalı sallıyorum içinde misket varmıs gibi ses çıkıyo onun içini açıp yeni ampul alıp japonla yapıstırmalımıyım yoksa yeni farmı taktırmalıyım onunla beraber neler yapmam gerektiğinde akıl verirseniz çok iyi olur simdiden teşekkürler bu arada en son tayfunun paylastığı aynalardanda alıcam ama onun acelesi yok ikizim aynaları beğenmiyo ama aynaların acelesi yok
bu arada motora koruma takozu yaptırmak istiyorum nerden alabilirim ve nerden yaptırabilirim ebaydan falan alınıyosa linkini paylasırsanız çok teşekkür ederim :)
BQoU

BQow

BQo3

BQoE

BQok

BQtP

BQtX

BQtf

BQty

BQtN

BQoz


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

yeniden herkese merhaba kazadan sonra fotoğrafları atıyorum
1)sağ tarafta honda yazısının orası çizilmiş
2)sağ far kırılmıs sağa sınyal verince yanmıyo
3)egzoz hafif çizilmiş rengi kalkmıs o egzozda siyah yerde çizik gibi gözüküy fakat suyla geçiyo yarısı oyle geçti devamını silmedim
4)on ısık hafif çıkmıs resimlerde gorulduğu gibi onu nasıl yerine takarım(altındaki plastik kırılmıs)
5)sol sinyalin üstü asınmıs ama bi sıkıntısı yok ve fazla göze batmıyo
6)sağ elciğin yanındaki koruma takozumu denilen ismini tam bilmiyorum fakat orası asınmıs orayıda ilkokul arkadasım sağolsun yanımdaydı makyaj malzemelerini vericek hem ojeyle boyıcam hemde parlatıcı surucem :))
7)çamurluk kırık pantla falan yapıstı ama onu düzelttirmek istiyorum plastik ustalarında yaptırmalımıyım yoksa lifan ponynin çamurlukları uyarmı onun camurluğu daha çok hosuma gidiyo
8)resimleride yükledim tum gorduklerim bunlar motorun içinde bi sıkıntı yok gibi simdilik fakat dısını yaptıktan sonra servise goturucem bi baksınlar simdi en onemlisi sinyal sinyalı sallıyorum içinde misket varmıs gibi ses çıkıyo onun içini açıp yeni ampul alıp japonla yapıstırmalımıyım yoksa yeni farmı taktırmalıyım onunla beraber neler yapmam gerektiğinde akıl verirseniz çok iyi olur simdiden teşekkürler bu arada en son tayfunun paylastığı aynalardanda alıcam ama onun acelesi yok ikizim aynaları beğenmiyo ama aynaların acelesi yok
bu arada motora koruma takozu yaptırmak istiyorum nerden alabilirim ve nerden yaptırabilirim ebaydan falan alınıyosa linkini paylasırsanız çok teşekkür ederim :)
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQoU
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQow
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQo3
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQoE
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQok
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQtP
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQtX
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQtf
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQty
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQtN
http://www.hizliresimyukle.com/image/BQoz

resimler açılmassa standart linkleride bunlar










 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Hocam daha görüşmedim ustayla tekirdagda benim motor diger hafta gitmeyi düşünüyorum gidince ilk işim gidip sormak olucak ama fazla bişey demez tanıdık hatta 20 30 lira falan alır resimleri var demirin götürcem cıkartıp ölçülerini aldırcam yapar sanatkar bi ustaydı zaten canta takmak içinde yaptırmıyorum arkadaki adam düşmesin diye :D
Koruma takozuda alıcaktım ama adam dedi takması sıkıntılı falan dedim elimde patlamasın almadım.

Aynen arastırdım michlen iyidir herkez öneriyo onuda pazartesi alırım .
Teşekkür ederim montajı yapınca bakalım nasıl olucak şimdiden heycanlıyımm
Ben birtane cbr arka canta demiri aldim 50 tl kaynak makinem ve jet tasim vardi biraz kesme ve kaynakla gayet guzel oldu bunu alip demirciye yaptira bilirsiniz guzel olur adamda cok uvrasmaz resim ekleyemedim mobilden
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Okan takoz 120 tl bugun ayna aldıgım yerde vardı alıcaktımda sonradan vazgectim sinyal falanda vardı orda senin yerinde olsam topuzu hasar gördü sanırsam git al derim benimkilerden simdiden tak gitsin .
Çamurluguda hiç uğraşma al gitsin biriktir biraz grenajıda halledersin .


Someone hocam detaylı foto cekip yüklerseniz çok iyi olur
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Okan takoz 120 tl bugun ayna aldıgım yerde vardı alıcaktımda sonradan vazgectim sinyal falanda vardı orda senin yerinde olsam topuzu hasar gördü sanırsam git al derim benimkilerden simdiden tak gitsin .
Çamurluguda hiç uğraşma al gitsin biriktir biraz grenajıda halledersin .


Someone hocam detaylı foto cekip yüklerseniz çok iyi olur

aldığın yerin adresi ve iletişim bilgilerini falan atarsan cok iyi olur
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Mobilden beceremedim resim yuklemeyi facebook msx grubana paylastim.Sahibinden.com dan aldim en ucuzundan sirinevlereydi yeri isyerinden sofor arkadasa aldirdim tam yerini bilmiyorum ben son 1 birane kalmisti dedi oda ama dedigim gibi sahibinden de cok var
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Mobilden beceremedim resim yuklemeyi facebook msx grubana paylastim.Sahibinden.com dan aldim en ucuzundan sirinevlereydi yeri isyerinden sofor arkadasa aldirdim tam yerini bilmiyorum ben son 1 birane kalmisti dedi oda ama dedigim gibi sahibinden de cok var


Tesekkürler hocam sirinevler yakın okuluma oralarda sorarım motosikelt yerlerine arka cantalık için tayfunun dediği yerde istanbul avrupa yakasındaysa cok iyi olur insallah avrupa yakasındadır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst