hocam insanların yüzü gülüyor sizi görünce. billur mu geçiyor yoksa beğeniyor mu anlıyorsunuz nasıl güldüğünü. ve bana 10 kişiden en fazla 1 tanesi billur geçer şekilde gülüyor. genelde ciddiye alınıyor. izmirde motosiklet sürücüsü diğer şehirlere göre biraz fazla olduğu için biliniyor belki.. herşeyden ziyade dalga geçecek olan da biraz küçük değil mi ya ehi ehi diyor o kadar. biraz kendine güvenle alakalı. pembe tişört erkek adamı bozar şeklinde yaklaşıyorsanız çok kafaya takar gurur yaparsınız
viraj konusuna gelince peglere kadar inme mevzusu biraz lastiklele alakalı. ben virajlarda dalınca eski sahibini aradım. ya bu lastikler mi kötü dalıyor sürekli dedim. (fikir almak adına) kendisinin defalarca peglere kadar viraj yaptığını söyledi bana wintergrip in kış lastiği olduğu izmirin bu havasında iyi performans vermeyeceğini söyledi. o yüzden weerubber orjinal lastiklerini de göndermişti. İzmirde manavkuyudaki buz motor michelin bayisine gittim ondan da bilgi aldım. aynı keremin dediği gibi, lastiklerin yumuşak olduğunu güçten düşürdüğünü eğer citygrip veya powerpure takarsam hem hızımı, torkumu gücümü hem de motorun viraj kabiliyetinin kat kat artacağını söyledi. kendisi de kullanmış scooter ında. ki güzel,sıcak lastik ve güzel asfaltta dibine kadar viraj yapmayacak motor yoktur. 190 la viraj yapmaz ama 70le yapar yine de yapar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
vitesler nasıl kafayı yedi dostum?