Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Arkadaşlar bir kaç gün önce İstanbul'da baya bir rüzgar vardı, biraz gazlayayım dedim, 80 km'de inanılmaz sallamaya başladı motosiklet, sizde bunları yaşıyor musunuz çok fazla sallamıyor mu sizce ? Birde arka kuyruğu iptal etmek istiyorum sinyalleri vs nasıl yaparız, iptal edenler bilgi verebilir mi nasıl bir aparat alınır nerden temin edilir ?

hocam sallanma derken nasil bir sallanma ? yol egriliginden kaynaklanan bir sallanma olmasin o ? yada aciklayici bir bilgi verirseniz bizlerde yorumu ona gore yyapariz. ben de bir sorun yok . ama diger arkadaslarinda yorumu cok onemli
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
10.000 km ye yaklaşan oldu mu ?

10700 küsürdeyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------

Arkadaşlar bir kaç gün önce İstanbul'da baya bir rüzgar vardı, biraz gazlayayım dedim, 80 km'de inanılmaz sallamaya başladı motosiklet, sizde bunları yaşıyor musunuz çok fazla sallamıyor mu sizce ? Birde arka kuyruğu iptal etmek istiyorum sinyalleri vs nasıl yaparız, iptal edenler bilgi verebilir mi nasıl bir aparat alınır nerden temin edilir ?

Sallamaktan kasıt çırpma ise normal değil. Ağır rüzgarda ben de kullandım çırpma yapmıyor 120 ye çıktığımda bile stabil gidiyordu. Savurma ise normal rüzgarda savurur korkutur biraz. Tepkiniz dışında olduğu için. Çırpma yaşayan arkadaşlar özellikle belirtmek isterim en büyük ihtimalle gidonu çok sıkıp çok yük bindiriyorsunuz buna dikkat edin. Yumuşak tutun kasmayın üst vücudunuzu. Bacaklarınızla depoyu tutun. Gidonu sıkarsanız kendinizi sıkarsanız kısa mesafeede sizi de çok yorar motor sürmek. Ayrıca tankslapper denen çırpmaya daha yatkın olursunuz. Msx öyle kolay kolay tankslapper a girecek motor değil ama olmaz demek değildir bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
hocam sallanma derken nasil bir sallanma ? yol egriliginden kaynaklanan bir sallanma olmasin o ? yada aciklayici bir bilgi verirseniz bizlerde yorumu ona gore yyapariz. ben de bir sorun yok . ama diger arkadaslarinda yorumu cok onemli

Hocam tam olarak bende savurma yaşadım, rüzgar biraz fazlaydı o gün biraz korkuttu yani 80 km'de.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Arkadaşlar bir kaç gün önce İstanbul'da baya bir rüzgar vardı, biraz gazlayayım dedim, 80 km'de inanılmaz sallamaya başladı motosiklet, sizde bunları yaşıyor musunuz çok fazla sallamıyor mu sizce ? Birde arka kuyruğu iptal etmek istiyorum sinyalleri vs nasıl yaparız, iptal edenler bilgi verebilir mi nasıl bir aparat alınır nerden temin edilir ?


abi bende okuldan gelirken ataköyde sinan erdemin orda asırı rüzgar vardı tekerler kotu olduğu için motorun tutusu değişti sanırsam ama sallama olmadı hızımda 70 civarıydı on tekerine bak istersen vidalarına falan bak sallaması asırıysa bi ustaya falan baktır hocam motosiklet riske gelmez
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
abi bende okuldan gelirken ataköyde sinan erdemin orda asırı rüzgar vardı tekerler kotu olduğu için motorun tutusu değişti sanırsam ama sallama olmadı hızımda 70 civarıydı on tekerine bak istersen vidalarına falan bak sallaması asırıysa bi ustaya falan baktır hocam motosiklet riske gelmez

ya sallama derken beni hafif sola hafif sağa attı, tamamen rüzgardan ama ürküttü yani motosiklet hafif olduğundan sanırım rüzgarı yiyince hafif yalpalıcaz :)
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
ya sallama derken beni hafif sola hafif sağa attı, tamamen rüzgardan ama ürküttü yani motosiklet hafif olduğundan sanırım rüzgarı yiyince hafif yalpalıcaz :)

aynen abi küçük rüzgar almaz diye tahmin ediyodum fakat hafif diye dahada savruluyo ben bu msxi trafik olunca cok seviyorum daha motorum 100 kmde 2 gün yağmur yağdı diye zincirini bugun temizliyip yağladım bi güzelde wd40 ladım mis gibi oldu yarında tatil bi güzel surucem yağmur yağsada bu arada bugun şirinevler motomaxtan 4riders mont aldım 300 küsür tl idi görenler bayıldı motora :) artık tüm ekipmanlarım tamam :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Okan hocam bende aksarayda oturuyorum motosydan rizoma ayna falan alıcaktım düşünüyosan sende beraber gidelim indirim alırız ögrenci adamım :D
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Okan hocam bende aksarayda oturuyorum motosydan rizoma ayna falan alıcaktım düşünüyosan sende beraber gidelim indirim alırız ögrenci adamım :D


Simdilik aynaları dusunmuyorum da alıcak olursam haber veririm sana ama benim aynalar hosuma gitti gerci kafamı ceviriyorum oyle daha sağlıklı oluyoda zayıf olduğum için aynalar gozukuyo :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar dert etmeyin bunu rüzgarda her motor savurur. biraz dikkatli ve rüzgarlı havalarda daha düşük hızlarda seyredin sorun kalmaz :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok güzel bi motor gerçekten ama türkiyeye hiç uygun değil hem adama gülerler hem de çok şeritli yollarda sıkıntı yaşarsınız 90 km üzeri hızlarda. Viraj performansını çok merak ediyorum şehirlerarası yolda viraja gireniniz var mı böyle 80-90 km hızlarda ayaklıkları sürtecek kadar ?
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Okan bey ayna elcik manet takoz paketi var 370 tlye düşünürseniz paslaşalım istanbulda pturan herkeze duyurıyım düşünen varsa toplu alalım ...
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Okan bey ayna elcik manet takoz paketi var 370 tlye düşünürseniz paslaşalım istanbulda pturan herkeze duyurıyım düşünen varsa toplu alalım ...


Hocam kaza yaptım aksam ustu forumda konuyu açtım ilkten tekerleri değiştiricem zaten servise goturucem vitesleri falan kafayı yedi artık butce hazırlayana kadar motor garajda yatıcak bilgi için teşekkürler asırı moralim bozuk birsey dusunemiyorum zaten tüm görenler baka baka motora nazara geldim kandil gunu kaza yaptım
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Hocam kaza yaptım aksam ustu forumda konuyu açtım ilkten tekerleri değiştiricem zaten servise goturucem vitesleri falan kafayı yedi artık butce hazırlayana kadar motor garajda yatıcak bilgi için teşekkürler asırı moralim bozuk birsey dusunemiyorum zaten tüm görenler baka baka motora nazara geldim kandil gunu kaza yaptım

Geçmiş olsun sende umarım birşey yoktur
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Çok güzel bi motor gerçekten ama türkiyeye hiç uygun değil hem adama gülerler hem de çok şeritli yollarda sıkıntı yaşarsınız 90 km üzeri hızlarda. Viraj performansını çok merak ediyorum şehirlerarası yolda viraja gireniniz var mı böyle 80-90 km hızlarda ayaklıkları sürtecek kadar ?

hocam insanların yüzü gülüyor sizi görünce. billur mu geçiyor yoksa beğeniyor mu anlıyorsunuz nasıl güldüğünü. ve bana 10 kişiden en fazla 1 tanesi billur geçer şekilde gülüyor. genelde ciddiye alınıyor. izmirde motosiklet sürücüsü diğer şehirlere göre biraz fazla olduğu için biliniyor belki.. herşeyden ziyade dalga geçecek olan da biraz küçük değil mi ya ehi ehi diyor o kadar. biraz kendine güvenle alakalı. pembe tişört erkek adamı bozar şeklinde yaklaşıyorsanız çok kafaya takar gurur yaparsınız :D

viraj konusuna gelince peglere kadar inme mevzusu biraz lastiklele alakalı. ben virajlarda dalınca eski sahibini aradım. ya bu lastikler mi kötü dalıyor sürekli dedim. (fikir almak adına) kendisinin defalarca peglere kadar viraj yaptığını söyledi bana wintergrip in kış lastiği olduğu izmirin bu havasında iyi performans vermeyeceğini söyledi. o yüzden weerubber orjinal lastiklerini de göndermişti. İzmirde manavkuyudaki buz motor michelin bayisine gittim ondan da bilgi aldım. aynı keremin dediği gibi, lastiklerin yumuşak olduğunu güçten düşürdüğünü eğer citygrip veya powerpure takarsam hem hızımı, torkumu gücümü hem de motorun viraj kabiliyetinin kat kat artacağını söyledi. kendisi de kullanmış scooter ında. ki güzel,sıcak lastik ve güzel asfaltta dibine kadar viraj yapmayacak motor yoktur. 190 la viraj yapmaz ama 70le yapar yine de yapar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------

Hocam kaza yaptım aksam ustu forumda konuyu açtım ilkten tekerleri değiştiricem zaten servise goturucem vitesleri falan kafayı yedi artık butce hazırlayana kadar motor garajda yatıcak bilgi için teşekkürler asırı moralim bozuk birsey dusunemiyorum zaten tüm görenler baka baka motora nazara geldim kandil gunu kaza yaptım

vitesler nasıl kafayı yedi dostum?
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
hocam insanların yüzü gülüyor sizi görünce. billur mu geçiyor yoksa beğeniyor mu anlıyorsunuz nasıl güldüğünü. ve bana 10 kişiden en fazla 1 tanesi billur geçer şekilde gülüyor. genelde ciddiye alınıyor. izmirde motosiklet sürücüsü diğer şehirlere göre biraz fazla olduğu için biliniyor belki.. herşeyden ziyade dalga geçecek olan da biraz küçük değil mi ya ehi ehi diyor o kadar. biraz kendine güvenle alakalı. pembe tişört erkek adamı bozar şeklinde yaklaşıyorsanız çok kafaya takar gurur yaparsınız :D

viraj konusuna gelince peglere kadar inme mevzusu biraz lastiklele alakalı. ben virajlarda dalınca eski sahibini aradım. ya bu lastikler mi kötü dalıyor sürekli dedim. (fikir almak adına) kendisinin defalarca peglere kadar viraj yaptığını söyledi bana wintergrip in kış lastiği olduğu izmirin bu havasında iyi performans vermeyeceğini söyledi. o yüzden weerubber orjinal lastiklerini de göndermişti. İzmirde manavkuyudaki buz motor michelin bayisine gittim ondan da bilgi aldım. aynı keremin dediği gibi, lastiklerin yumuşak olduğunu güçten düşürdüğünü eğer citygrip veya powerpure takarsam hem hızımı, torkumu gücümü hem de motorun viraj kabiliyetinin kat kat artacağını söyledi. kendisi de kullanmış scooter ında. ki güzel,sıcak lastik ve güzel asfaltta dibine kadar viraj yapmayacak motor yoktur. 190 la viraj yapmaz ama 70le yapar yine de yapar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------



vitesler nasıl kafayı yedi dostum?

Abi bosa geçmiyo zarzor yarımsaatte geçti bosa yok abi millet geliyo soruyo fotoğrafını çekmek istiyo hersey iyi güzelde biride masallah demiyo garajda yatıyo simdi on sağ sinyal kırıldı birde yanında cizikler olustu simdi ne yapmam gerekiyo servisi arayıp randevumu almam lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

Geçmiş olsun sende umarım birşey yoktur

Dizlerimde hafif ezik oldu sabah okuldan izin alıp doktora gittim evde yaptığım pansumanın aynısını yaptılar ağrı kesici krem verdiler yolladılar eve simdi bizimkiler sinirlenmesin soylenmesin diye motor lafı etmiyorum evde
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
10700 küsürdeyim :

Maşallah :cat: 5. hane var mı diye meraklanıyorum dijital göstergede yoksa 9999 dan sonra sıfırlar mı acaba :p


Okan kardeşim geçmiş olsun konuna yazdım. istanbul avrupa yakasında isen bir ara buluşur motosikletine bakarım istersen sıkma canını.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Maşallah :cat: 5. hane var mı diye meraklanıyorum dijital göstergede yoksa 9999 dan sonra sıfırlar mı acaba :p


Okan kardeşim geçmiş olsun konuna yazdım. istanbul avrupa yakasında isen bir ara buluşur motosikletine bakarım istersen sıkma canını.

sagol abi biraz toparlıyım kendimi fotoğrafı sana özelden atarım ailem motoru kilitlemiş iyileşip lastik,bot,pantolon almadan binemessin diyolar abi ben sana özelden fotoğrafını çekince atarım hasarlı yerlerini yardımın için teşekkürler fotoğraflardan sonra ne yapmam gerektiğini söylersen çok makbule geçer en geç pazara kadar atarım fotoğrafları ilgilendiğin için teşekkür ederim
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
YDS nin botlarını tavsiye ederim karaköyden git al yaz geliyor diye numarada bulunur sezonda alsan numara yok hem gündelik haytta da giyersin.
Korumalı kot al bitane bitsin gitsin oda 200 küsürdü şirinevlerde

son olarak el yapın müsaitse(büyük olur küçük olur ne bileyim) tek işaret parmağın ile fren yapmaya alıştır kendini.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
YDS nin botlarını tavsiye ederim karaköyden git al yaz geliyor diye numarada bulunur sezonda alsan numara yok hem gündelik haytta da giyersin.
Korumalı kot al bitane bitsin gitsin oda 200 küsürdü şirinevlerde

son olarak el yapın müsaitse(büyük olur küçük olur ne bileyim) tek işaret parmağın ile fren yapmaya alıştır kendini.

teşekkürler abi dediklerinizin hepsini yapıcam kendimi toparladıktan sonra yürürken sıkıntı çekiyorum biraz düzeldikten sonra atıcam resimleride resimleri attıktan sonra bunu yapamassın dersende servisle iletişime geçicem artık hatta video çekmek daha mantıklı geliyo videoya çekersem onuda atarım abi sana
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Hocam kaza yaptım aksam ustu forumda konuyu açtım ilkten tekerleri değiştiricem zaten servise goturucem vitesleri falan kafayı yedi artık butce hazırlayana kadar motor garajda yatıcak bilgi için teşekkürler asırı moralim bozuk birsey dusunemiyorum zaten tüm görenler baka baka motora nazara geldim kandil gunu kaza yaptım

Okan kardeşim çok geçmiş olsun, inşallah çabuk atlatırsın. Lastiklerden kaynaklı bir kaza mı yaşadın nasıl oldu ? Bende senin gibi kandil günü yağmurlu havada bir kayma yaşadım lastiklerden dolayı fakat düşmedim, ilk işim lastikleri değiştirmek inanılmaz kötü düşük hızlarda dönüşlerde bile sorun yaşıyorum daha 500 km oldu belki düzelir diye bekliyorum fakat kaza yapmadan değiştirmem gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst