Merhaba arkadaslar aranıza bugun katıldım ama motorsuz bır sekılde katıldım sorun olmaz ınsallah

Bende yzf almayı dusunuyorum scooter tecrubem yıllardır var en son mondıal mash 150 cc vardı 1 ay once sattım sanırım bu tarz agrasıf motorlar cok hosuma gıdıyor

Fıkrınıze basvurmak ıstedım bır tane buldum yzf beyaz sıyah ama motorun yana yatması sonucu sol grenajda kırık olmus ve onu plastık ıle kaynatıp karbon kaplamıslar fıyatı 7.250 tl 10.700 km de adam sadece bu sorununu soyledı acıkca baska da hıc bır sorunu yokmus sızce bu ıslemden sonra bu motor alınır mı yardım edersenız cok sevınırım degerlı bılgılerınıze ve fıkırlerınıze cok ıhtıyacım var ılk defa bu tarz motor alacagımdan dolayı. düdüklenmek ıstemıyorum pek :sunny: