Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Hocam bu motorun frenler brembo markamı?

bir videoda resmini koymuşlar da brembo yazıyordu sticker vs. değildi ama kabartma
 
Katılım
23 Ocak 2015
Mesajlar
2
Yorumun için teşşekürler motoruma cumartesi günü kavuştum ve hemen alıştım dediğin gibi tamda artık bende bir yzf ailesindenim rodaja uyuyorum 6bin devri geçmiyorum 250km ye kadar herkeze iyi sürüşlerr... :)
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
2014 modellerde yazısını göremedim ama sanki sormak yasakmış gibi bir cevap yazmışsınız.
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
103
Furkan, sen bakma ona. O tiplemelerden forumda yığınla var. En son Brembo marka fren kullanıyordu ama 2014 modelinde değiştirdi mi bilmiyorum. Arkadaşım kullanıyor, öğrenir bilgi veririm.
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Furkan, sen bakma ona. O tiplemelerden forumda yığınla var. En son Brembo marka fren kullanıyordu ama 2014 modelinde değiştirdi mi bilmiyorum. Arkadaşım kullanıyor, öğrenir bilgi veririm.

Çok teşekkür ederim. Şöyleki 2013 modellerde olduğunu biliyorduk ama 2014 modellerde fren performansı 2013'e göre nasıl acaba?

Yamaha-YZF-R125-Disc-BRake-728x439.jpg
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar aranıza bugun katıldım ama motorsuz bır sekılde katıldım sorun olmaz ınsallah :D Bende yzf almayı dusunuyorum scooter tecrubem yıllardır var en son mondıal mash 150 cc vardı 1 ay once sattım sanırım bu tarz agrasıf motorlar cok hosuma gıdıyor :) Fıkrınıze basvurmak ıstedım bır tane buldum yzf beyaz sıyah ama motorun yana yatması sonucu sol grenajda kırık olmus ve onu plastık ıle kaynatıp karbon kaplamıslar fıyatı 7.250 tl 10.700 km de adam sadece bu sorununu soyledı acıkca baska da hıc bır sorunu yokmus sızce bu ıslemden sonra bu motor alınır mı yardım edersenız cok sevınırım degerlı bılgılerınıze ve fıkırlerınıze cok ıhtıyacım var ılk defa bu tarz motor alacagımdan dolayı. düdüklenmek ıstemıyorum pek :sunny:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Merhaba arkadaslar aranıza bugun katıldım ama motorsuz bır sekılde katıldım sorun olmaz ınsallah :D Bende yzf almayı dusunuyorum scooter tecrubem yıllardır var en son mondıal mash 150 cc vardı 1 ay once sattım sanırım bu tarz agrasıf motorlar cok hosuma gıdıyor :) Fıkrınıze basvurmak ıstedım bır tane buldum yzf beyaz sıyah ama motorun yana yatması sonucu sol grenajda kırık olmus ve onu plastık ıle kaynatıp karbon kaplamıslar fıyatı 7.250 tl 10.700 km de adam sadece bu sorununu soyledı acıkca baska da hıc bır sorunu yokmus sızce bu ıslemden sonra bu motor alınır mı yardım edersenız cok sevınırım degerlı bılgılerınıze ve fıkırlerınıze cok ıhtıyacım var ılk defa bu tarz motor alacagımdan dolayı. düdüklenmek ıstemıyorum pek :sunny:
Dostum grenaj sadece bir plastik parçası, motor sağa sola yatmıstır bunda bir sorun yok büyük bir kazası yoksa yada motor hor kullanılmamışsa 10bin kmde bir alet için fiyat güzel gibi. Bu arada grenajın orjinali 450TL biraz tuzlu belki biraz daha indirim yaptırabilirsin.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
3
Dostum grenaj sadece bir plastik parçası, motor sağa sola yatmıstır bunda bir sorun yok büyük bir kazası yoksa yada motor hor kullanılmamışsa 10bin kmde bir alet için fiyat güzel gibi. Bu arada grenajın orjinali 450TL biraz tuzlu belki biraz daha indirim yaptırabilirsin.

Degerlendır ıcın tesekkur ederım 7.250 zaten ındırımlı fıyatı normalde 7.700 yazıyordu ama cocugun aılesı motora bınmesını ıstemedıgı ıcın kuzenının dukkanına koymus motoru cocugun kuzenı ılgılenıyor suan motorla Oda aıle ıle gorusup en son 7.30 ye bırakabıleceklerını soyledı resımde atayım belkı daha ıyı fıkırlerınız olabılır..

motor bu arkadaslar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bu-fiyata-kacmaz-yzf-r125-186867362/detay/
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba iyi günler Michelin Pilot Street lastiklerimi jant ve lastik büyütmem sebebi ile satıyorum ön ve arka lastiklerimi 475 TL den satışa çıkardım 6000 km temiz kullanıldılar yanaklarda ince kılları dahi durmaktadır . Siteden alcak olursa küçük bir indirim söz konusudur . Değiştirme sebebim ise jant ve lastiklerimi büyültme isteğimdir . Lastiklerde patlak , yama vb şeyler yoktur . Sahibinden linki aşağıdadır .
Ön lastik 100/80-17 M/C
Arka lastik 130/70-17 M/C
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8394135/detay/
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Merhaba iyi günler Michelin Pilot Street lastiklerimi jant ve lastik büyütmem sebebi ile satıyorum ön ve arka lastiklerimi 475 TL den satışa çıkardım 6000 km temiz kullanıldılar yanaklarda ince kılları dahi durmaktadır . Siteden alcak olursa küçük bir indirim söz konusudur . Değiştirme sebebim ise jant ve lastiklerimi büyültme isteğimdir . Lastiklerde patlak , yama vb şeyler yoktur . Sahibinden linki aşağıdadır .
Ön lastik 100/80-17 M/C
Arka lastik 130/70-17 M/C
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8394135/detay/

son fiyatın ne hocam? sıfırı 550 tl ye montaj dahil çünki.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
son fiyatın ne hocam? sıfırı 550 tl ye montaj dahil çünki.

lastikler gerçekten tertemiz size son 425 olur ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

Renderden sonra görüntü çok bozuldu malesef, ama şuan okulda olduğum için sadece programı bir denemek istedim burası bizim okulun kampüsü. 2 hafta sonra kıbrısın doğasını daha kaliteli bir video ile koymaya çalışıcam kıbrıs motor kullanmak için çok güzel :)

https://www.youtube.com/watch?v=-N7fc0CM6Lg

duygulandım buda benim girne deki tank yolu :))) zamanında 6 yılımı vermiştim kaska bantlayıp telefonla çekmiştik :D

sonra bu var kanuni deki benim lazer kasklı burası da lefkoşa beton :D
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Hocam 6 yıl öğrenci zamanları sanırım sizinde kıbrısı özlememek mümkün değil ara tatildeyim bende şuan özledim motorumu döndüğümde bir tank yolu ben yapıyım yeni bir video ekliyim :D Bu arada lastik ve jantları büyüttükten sonra yaptığın işlemi,masrafı ve sonucu paylaşırmısın bizimle


lastikler gerçekten tertemiz size son 425 olur ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------



duygulandım buda benim girne deki tank yolu :))) zamanında 6 yılımı vermiştim kaska bantlayıp telefonla çekmiştik :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=rP_5sODr3Po

sonra bu var kanuni deki benim lazer kasklı burası da lefkoşa beton :D
https://www.youtube.com/watch?v=1yFmOJxZPEo[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Hocam 6 yıl öğrenci zamanları sanırım sizinde kıbrısı özlememek mümkün değil ara tatildeyim bende şuan özledim motorumu döndüğümde bir tank yolu ben yapıyım yeni bir video ekliyim :D Bu arada lastik ve jantları büyüttükten sonra yaptığın işlemi,masrafı ve sonucu paylaşırmısın bizimle

tamam masrafı yazarım ama dikkatli ol yol tek şerit olduğu için karşıdan gelen ile direk kafa kafaya geliyosun
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
2014 modelde fren brembo değil. 2013 ve daha öncesi yzf lerde sadece ön fren brembo .
2014 model in freni üzerinde bi şey yazmıyo ama harika frenleri var. ben memnunum
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Arkadaşlar bizim motor için yan çanta demiri yaptırabiliyormuyuz ? Yaz için böyle bir şeye ihtiyacım var ne yapabiliriz bilen birileri beni aydınlatabilirse çok iyi olur
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar bizim motor için yan çanta demiri yaptırabiliyormuyuz ? Yaz için böyle bir şeye ihtiyacım var ne yapabiliriz bilen birileri beni aydınlatabilirse çok iyi olur

Yan canta demiri olduğunu sanmıyorum zaten olsada gmrüntüyü bozması ve fiyatından gereksiz. CBR250 ler soft yan çanta kullanıyordu ama arka lastiğe sürtüyordu.

YZF nin çok dik ve yüksek bir kuruğu var soft çantaları satıcıda üzerinde bir denemeni öneririm. belki uyum sağlar
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Yan canta demiri olduğunu sanmıyorum zaten olsada gmrüntüyü bozması ve fiyatından gereksiz. CBR250 ler soft yan çanta kullanıyordu ama arka lastiğe sürtüyordu.

YZF nin çok dik ve yüksek bir kuruğu var soft çantaları satıcıda üzerinde bir denemeni öneririm. belki uyum sağlar

soft çantalar tekerleğe kesin değer gibi geliyor bana eğer demir olmaz ise.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst