Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Yzfmi satıyorum kardeşim 15 binde beyaz 2012 ilgilenirsen mesaj at link vereyim

mesaj attım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yilbasi-hediyesi-184950329/detay

arkadaşlar eskişehirde olan birisi varsa rica etsem bakabilir mi motora?
eğer onaylarsanız gelip alacağım

satan arkadaş kazasının boyasının hiç bir şeyinin olmadığını belirtiyor
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
103
mesaj attım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yilbasi-hediyesi-184950329/detay

arkadaşlar eskişehirde olan birisi varsa rica etsem bakabilir mi motora?
eğer onaylarsanız gelip alacağım

satan arkadaş kazasının boyasının hiç bir şeyinin olmadığını belirtiyor

Km orjinal ise fiyat oldukça iyi. Grenajda ufak tefek çizikler varmış, onları sıkıntı yapma. Yalnız kazası olup olmadığına dair tramer kaydını sorgula derim. Temiz ise alırsın. Gittiğin yerde de mutlaka motorcuya göster, motorun sesini vs dinlesin, baksın.. O da onaylarsa tamamdır. Söze fazla güvenmemek lazım. Birde garanti kitapcığı olması lazım. Servise ne zaman götürmüş, hangi tarihlerde kaç km bakımı yapılmış ona bak. Mesela adam mart ayında 7.000 km bakımını yaptırmıştır, şimdi motor 8.000 km de.. Burada bir çelişki oluşur. Az yakan bir motor, genelde millet sürekli gezer ve km yapar. Ben 1.5 yıl yzf kullandım. 31.000 km yol yaptım. Km ile oynanmışmı az çok anlaşılır. Tabi adam servise götürmemişse güç olur anlamak. O zaman da lastik ne kadar yemiş vs bakarak anlarsın. Direksiyon topuzu, ayaklıklar, fren, vites gibi manetlerin uçlarına bak.. Kaza yapıp yapmadığı da belli olur.. Genelde düşünce sürtünmeden dolayı tahriş oluyor. Vs vs.. Kız alsam bu kadar uğraşmam ama motor başkadır. :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Km orjinal ise fiyat oldukça iyi. Grenajda ufak tefek çizikler varmış, onları sıkıntı yapma. Yalnız kazası olup olmadığına dair tramer kaydını sorgula derim. Temiz ise alırsın. Gittiğin yerde de mutlaka motorcuya göster, motorun sesini vs dinlesin, baksın.. O da onaylarsa tamamdır. Söze fazla güvenmemek lazım. Birde garanti kitapcığı olması lazım. Servise ne zaman götürmüş, hangi tarihlerde kaç km bakımı yapılmış ona bak. Mesela adam mart ayında 7.000 km bakımını yaptırmıştır, şimdi motor 8.000 km de.. Burada bir çelişki oluşur. Az yakan bir motor, genelde millet sürekli gezer ve km yapar. Ben 1.5 yıl yzf kullandım. 31.000 km yol yaptım. Km ile oynanmışmı az çok anlaşılır. Tabi adam servise götürmemişse güç olur anlamak. O zaman da lastik ne kadar yemiş vs bakarak anlarsın. Direksiyon topuzu, ayaklıklar, fren, vites gibi manetlerin uçlarına bak.. Kaza yapıp yapmadığı da belli olur.. Genelde düşünce sürtünmeden dolayı tahriş oluyor. Vs vs.. Kız alsam bu kadar uğraşmam ama motor başkadır. :)

Selam hocam. eskişehirden arkadaş arıyoruz. mümkünse gider bakar, Beğenirse bende giderim. alıp gelirim. en son çare motor bulamazsak biz gider bakarız. ama arkadaş biraz genç, kandırmaya açık birisine benziyor. bu fiyata ekim ayından beri satılmamasının bir sebebi olmalı. eğer gerçekten temizse alacağım garanti..
birde şu motor var. 6800 den 6,500 e düşmüyor. düşsse gitcem :)
annesi polismiş annesi ile görüştüm ama bana mısın demiyorlar :(
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-yzf-r125-acil-satilik-194288751/detay/
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
103
Selam hocam. eskişehirden arkadaş arıyoruz. mümkünse gider bakar, Beğenirse bende giderim. alıp gelirim. en son çare motor bulamazsak biz gider bakarız. ama arkadaş biraz genç, kandırmaya açık birisine benziyor. bu fiyata ekim ayından beri satılmamasının bir sebebi olmalı. eğer gerçekten temizse alacağım garanti..
birde şu motor var. 6800 den 6,500 e düşmüyor. düşsse gitcem :)
annesi polismiş annesi ile görüştüm ama bana mısın demiyorlar :(
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-yzf-r125-acil-satilik-194288751/detay/

Buda çok iyiymiş. Üstündeki ekstralar da azımsanacak gibi değil. Yalnız şu önemli; cc yükseltecek misin? Yoksa uzun süreli mi kullanacaksın? Eğer geçiş motoru olacak, cc yükselteceksen düşük km de bir motoru tercih etmen daha iyi olacaktır. 18.000 km de alacaksın motoru, sende 10.000 km yaptığın zaman 30.000 km'ye dayanacak. Maalesef ülkemizde yüksek km yapmış motorlara öcü gözüyle bakılıyor. Satmakta sorun yaşayabilirsin. 125 cc yi tercih eden kesim genelde yeni başlayan kişilerdir. Fazlasıyla pimpirikli ve tedirginlerdir. Km yüksek olunca da ürkerler. :)Ama diyorsan ki yakıtı makul, hızı yeter, ben cc yükseltmeyeceğim; son yolladığın link iyi. Sonradan masraf açmaz sana. Yani maviyi alıp bu ekstraları uygulamaya kalksan 1.000 TL civarı bir ücret çıkar karşına. Diğer motorun satılmama nedeni birden fazla olabilir. Eskişehir civarında alıcısı yoktur. Yada diğer illerden gidip almaya cesaret eden olmamıştır, yada ilanın süresi dolmuş, yenilemesi zaman almıştır. Vs vs.. :) Sen maviyi düşünürsen bir önceki yorumumdan yola çık, ama mutlaka bir motorcuya da göster.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Arkadaşlar mt-125 sahibiyim.Sanırım mt ile yzf r125'in egzozları aynı.Orjinal egzoz satan varsa ulaşabilir bana.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
acele etme Atilla , bu işler aceleye gelmez yzf çok para malum bekle sabret ben de zamanında sahibinden sitesini günde 15 kez ziyaret ediyordum o derece olmuştu :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
ustam acele etmek kolay ama rüyalarıma girer oldu. sabah yüzümü yıkamadan sahibinden.com a giriyorum :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Renderden sonra görüntü çok bozuldu malesef, ama şuan okulda olduğum için sadece programı bir denemek istedim burası bizim okulun kampüsü. 2 hafta sonra kıbrısın doğasını daha kaliteli bir video ile koymaya çalışıcam kıbrıs motor kullanmak için çok güzel :)

 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Burası için çakma ODTÜ diyorlar Burak bey doğru mudur ? Sevgiler. Bir de bira ucuzmuş sanırım.
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Felaket doğrusu, Allah sabır versin. Umarım o cbr linin kafasına geçer motor bi gün teker yaparken.
 
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
11
Arkadaşlar ilk motorum olarak yzf r125 alacağım fakat km konusunda aklıma sorular takıldı. Suzuki honda yamaha gibi motorların kalitesi bilinir. Dolayısıyla 30.000kmde de alınıyor 50.000 de de..
Fakat bahsettiğimiz makine bir 125cc yzf r125
2. El Max kaç kmye kadar alınmalı , bir sıkıntı yaşar mıyım, yoksa km değil nasıl kullanıldığı mı önemli dersiniz ?
Motor konusunda uzun yıllarıni veren deneyimli arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Arkadaşlar ilk motorum olarak yzf r125 alacağım fakat km konusunda aklıma sorular takıldı. Suzuki honda yamaha gibi motorların kalitesi bilinir. Dolayısıyla 30.000kmde de alınıyor 50.000 de de..
Fakat bahsettiğimiz makine bir 125cc yzf r125
2. El Max kaç kmye kadar alınmalı , bir sıkıntı yaşar mıyım, yoksa km değil nasıl kullanıldığı mı önemli dersiniz ?
Motor konusunda uzun yıllarıni veren deneyimli arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler

Bence en önemlisi temiz kullanılması, aldıktan sonra ne kadar süre kullanacaksınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst