Mondial RX3i Evo Hakkında Bilgiler

Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
belkide 120 den sonra titreşim başlıyor olabilir :pl: orda bir çakallık yapmış olabilirler.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Bu lastik ölcülerini bulan zekayı kutluyorum 15" arka lastik cruiser ölcüsü, amerikalılar uyanmıs
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
6-7k olursa iyi satar. Şahsen ben bile alabilirim.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
jant ölçüleri emsal modellerinin ölçülerine gelsin,(bu ölçülerde, bu tip motor için lastik yok, nylonla binmek istemem) üstündeki evrak çantaları çıkarılsın, ben alırım çantayı, mondial masraf etmesin (en azından bir kask sığsın fiyatı düşer) o zaman bir daha bakayım.
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
45
Arkadaşlar eğer olurda param yeterse bunu alcam ama param yetmezse Derbi ETX-150 VEYA TVS alcam.Fakat kafamdaki soru işareti şöyle;
Bu motora boyum yeter mi? Birde şunu sormak istiyorum kalite ve işçilik olarak Derbi mi? Yoksa Mondial midir? Bu arada boyum 1.70 :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar eğer olurda param yeterse bunu alcam ama param yetmezse Derbi ETX-150 VEYA TVS alcam.Fakat kafamdaki soru işareti şöyle;
Bu motora boyum yeter mi? Birde şunu sormak istiyorum kalite ve işçilik olarak Derbi mi? Yoksa Mondial midir? Bu arada boyum 1.70 :bounce:

DERRBİ etx ve stx modellerini alaacaksinda o sanki italyan mı etx ve stx çinde şüan da mondialin getirmiş olduğu z-one modelleri ile aynı fabrika ürünleri inanmazsan etx ve stx modelinde boyunda şasi numara plakasına bir kontrol et istersen piaggıo zongshen manufacture yazacaktır RX 3 MODELİDE zongshenin bir ürünü olup üzerinde geliştirilmiş zs 177 motor bloğu bulunmakta bu megelli modellerinde kullanılan motor bloğudur. istersen bir düşün.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Konuyu sürekli takip ediyorum.

Bana kalırsa bu motosiklet için Mondial yetkililerinin bir şeyler yapması gerektiği aşikar. Benim kafamda oluşan soru işaretleri genel olarak firma ile alakalı. Bu motosikleti ne tür bir servise götüreceğiz(çoğu bisikletçiden hallice),serviste nasıl bir muamele ile karşılaşacağız, yedek parça temini sağlanacak mı ? Her şey muamma..

Bu motosiklet için Mondial test sürüşü günleri düzenlenmezse,motosiklet uzun yola çıkartılıp artı-eksi yönleri tüketiciye somut bir şekilde aktarılmazsa bu motosikleti büyük bir çoğunluk satın almaktan vazgeçer. Özellikle de fiyat için 9 bin bandı denilmiş. Türkiye pazarında marka değeri on planda olduğu için insanlar bu fiyat aralığında bu motosikleti tercih eder mi bilemiyorum.

Fotoğraflardan,videolardan her şey çok güzel görünüyor,fakat Mondial elini taşın altına koymaz ve kendini bir nebze donanımlı hale getirip kafamızda ki soruların cevabını veremezse bayilerin yanından gelip geçerken vitrinde bolca görmemiz mümkün.

Daha önce de Mondial kullandım fakat ben 9000 lira para veriyorsam arkamda durabilecek,bana ilgi gösterecek bir firma olmasını tercih ederim. Umarım burada yazılanları okurlarda bir şeyler yapmaya çalışırlar.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Konuyu sürekli takip ediyorum.

Bana kalırsa bu motosiklet için Mondial yetkililerinin bir şeyler yapması gerektiği aşikar. Benim kafamda oluşan soru işaretleri genel olarak firma ile alakalı. Bu motosikleti ne tür bir servise götüreceğiz(çoğu bisikletçiden hallice),serviste nasıl bir muamele ile karşılaşacağız, yedek parça temini sağlanacak mı ? Her şey muamma..

Bu motosiklet için Mondial test sürüşü günleri düzenlenmezse,motosiklet uzun yola çıkartılıp artı-eksi yönleri tüketiciye somut bir şekilde aktarılmazsa bu motosikleti büyük bir çoğunluk satın almaktan vazgeçer. Özellikle de fiyat için 9 bin bandı denilmiş. Türkiye pazarında marka değeri on planda olduğu için insanlar bu fiyat aralığında bu motosikleti tercih eder mi bilemiyorum.

Fotoğraflardan,videolardan her şey çok güzel görünüyor,fakat Mondial elini taşın altına koymaz ve kendini bir nebze donanımlı hale getirip kafamızda ki soruların cevabını veremezse bayilerin yanından gelip geçerken vitrinde bolca görmemiz mümkün.

Daha önce de Mondial kullandım fakat ben 9000 lira para veriyorsam arkamda durabilecek,bana ilgi gösterecek bir firma olmasını tercih ederim. Umarım burada yazılanları okurlarda bir şeyler yapmaya çalışırlar.

Cevap veriyorum, mesela diyelim ki Ankara'da ikamet ediyorsunuz. Aldınız bu motoru (kendi durumum bu olcak sanırım) Servise götürceksiniz. Moto center sanırım ismi, pitbull logolu bir bodrum kat tamirhanesi. Karbüratörlü 150 cc kara düzen vulturenin arıza tespitini yapamayıp sibop ayarı bozukluğuna ya siboplar eğri ya krank eğri demişti. 750 tl masrafı çıkar demişti. 20 tlye sibop ayarı yaptılar, düzeldi. Servisin önünden mondiali arayıp durumu şikayet ettiğimde muhattap bulamamıştım. Bu motor enjeksiyonlu falan. Bozulunca alıp tanıdık bildik, güvenilir, düzgün bir ustaya götürüp tamirini orada yaptırcaz. Bakım konusunda ise, servise götürüp bakım yaptırmak, o bakımdan çıkınca kendi ustamıza bakım yaptırmak haricinde bir çare bulamıyorum. Servis garanti kağıdını kaşeleyecek, anlamadığı için sadece yağ ve filtre değiştirip göndercek, kendi ustanız yapacak ne yapılacaksa. 2 kez bakım masrafı yapacaksınız.

Bunları bilip hala neden bu motoru almayı planlıyorsun diye düşünenler için, 250 ccde başka yol endurosu varda ben mi almadım?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Milletin çinden bu kadar ağzı yanmasa bu motora ilgi R25 in üç misli.

Japonlar 250cc de bu segmente girmiyor çünkü üst sınıf makinaları var ve onları satamama korkusu.

diğer yandan Yamaha dünya için R25 ve 320cc lik R3'ü boşuna çıkarmadı deli gibi satmak istiyor. orda da korkusu R25 e o kadar arge yapıp kar edememesi veya maliyeti elinde patlaması.

Türkiyede iyi fiyatlandırma ile yılda 500-1000 satması mümkün Yamahanın. Bu ülke 250cc için iyi bir pazar aslında

Bide RX3 japon olsa:pr:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Yurtdışında bu motosiklet 8000 10000 bandındaysa siz türkiyede 7 8 bine o motosikleti unutun bence .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motorun elektronik aksamlarının bol olması avantaj da olabilir dezavantaj da... Eğer servisin gerekli donanımı varsa, motoru bilgisayarına bağlayıp sorunu anında tespit edebilir. Cihaz falan yoksa, o durumda ustanın kafasına göre orasını burasını kurcalamasına izin vermemek lazım. Hele ki forumda paranoya haline gelen sübap ayarını falan hiç elletmemek gerekir. Servis olayının aslında Megelli'den çok da farkı olmayacak. Camgöz bu işi yapabiliyorsa Mondial de herhalde yapar. Sadece servislerin biraz eski alışkanlıklarını değiştirip, artık mekanik arızalar dışında elektronik arızalarında, tamir etmeden parçaları garanti kapsamında değiştirme alışkanlığını kazanmaları gerekiyor. Zaten testlerden görüldüğü kadarıyla pek sorun çıkaracak bir motor değil.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
11 bin TL nin altinda ciksin bu motor lastiklerimi keserim :mrgreen:Bekleyene husran olacak gibi.
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
50
Arkadaş ne kadar çabuk değişiyoruz. Daha dün Mondial Vulture kullanırken ve şikayetlerimiz de yokken bir anda motosiklet değişikliği ile global markalara geçip sınıf atlıyor ve daha önce tercih etmiş olduğumuz bu markanın yeni ürününe çamur atıyoruz. Bu kadar çamur atacak ne yaptı adamlar, bu motoru sunarak? Global markaların tüm ürünleri sorunsuz ve hep hak ettiğimiz ucuz fiyattan ürün sunuyorlar bize öyle mi?:thumright

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

11 bin TL nin altinda ciksin bu motor lastiklerimi keserim :mrgreen:Bekleyene husran olacak gibi.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Arkadaşlar eğer olurda param yeterse bunu alcam ama param yetmezse Derbi ETX-150 VEYA TVS alcam.Fakat kafamdaki soru işareti şöyle;
Bu motora boyum yeter mi? Birde şunu sormak istiyorum kalite ve işçilik olarak Derbi mi? Yoksa Mondial midir? Bu arada boyum 1.70 :bounce:

Drbi hakkında neredeyse hiç bilgi yok ortada. Bi motoron dergisi denemiş o kadar.

Bu motor fiyat bandında şu an için radarımdan çıktı. Ben de etx bakıyorum.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
derbi markasına ilişmemeniz gerektiğini düşünüyorum.
Nedeni, derbini kötü, ya da şu, bu olduğundan değil.
Parça sıkıntısı, servis sıkıntısı yüzünden.
Kime götüreceksin, ne yapacaksın? Tam bir muamma.

Mondıale gelince, kaliteli ya da kalitesiz oluşu hiç umrumda değil.
Aklıma takılan tek şey, servis.

Yani şöyle söyleyeyim, bu model kalitesiz bir şey olsa ve kawa getirse,
birde çok kaliteli olsa, ve mondıal getirse.
Seç birini deseler maalesef üzülerek söylüyorum ki, ilk maddeyi tercih ederim.

Çünkü motor kalitesiz olur, problem çıkarır ve bizde servise-firmaya koşarız.
Ama motor kaliteliyse, servisin yolunu unuturuz diye bir şey yok.
Her halükarda, illaki servise gideceğiz.

Ama alınır mı, alınmaz mı, ne yapılır bilmiyorum.
Ama çok fena duruyor.
Zamanında, m1nsk modelini, az incelememiş, bilgisayarıma az duvar kağıdı yapmamıştım.


belki dikkat çeker.
Ayrıca, yukarıda bir arkadaş boy sorunundan bahsetmiş.
REsimdeki bayan, 160cm miş.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/close-up-look-of-the-csc-cyclone-rx-3/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst