Mondial RX3i Evo Hakkında Bilgiler

Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
peki bu model, zongshen'in ürettiği ve m1nsk markası altında satılan modelle birebir aynı mı acaba? üstünde mondial yazınca insan çekiniyor acaba neresinden kıstılar diye.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
peki bu model, zongshen'in ürettiği ve m1nsk markası altında satılan modelle birebir aynı mı acaba? üstünde mondial yazınca insan çekiniyor acaba neresinden kıstılar diye.

Birebir aynısı. Bu model ABD'de Cyclone rx3, Rusya ve belarusta Minsk trx 300i, İngilterede Honley, Türkiyede de Mondial rx3, Çinde de Zongshen rx3 olarak satılıyor. Tek fark, ABD'deki satıcı motorun arka jantını 17 inch olarak sunuyor. Motorun 6 rengi var: turuncu, mavi, kırmızı, beyaz ve yeşil ve sarı. Bize bunların tümü gelmiyor. Modelin tek türü var her ülkeye aynı ürün gidiyor merak etmeyin. Kısma falan yok. Selamlar.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
ben olsam almam. bir tane aldım. satılmıyor. millet cbr 8000 e alır 10000 a satar. biz 6000 para verdiğimiz üstüne ruhsat plaka masrafı yaptığımız aleti 4 e satamyırouz. ayrıca gevşeyen vidalar başımızın derdi. bazen motordan bir vida sesi geliyor sonra hangisi düştüğünü arıyoroum. artık alıştım motorda yedek vida stoğum var düşenin yerine yenisini takıyoruz. benim aldığım 250mr idi. Mondial merkezde ki satıcı çok övdü. Önceki motorum mondail olunca hadi dedik alalım. lastikler berbattı 3 defa düştüm üçünde de tekerin yere tutunamaması sonucu oldu. en son yağmurlu bir havada 10 ile gitmek zorunda kaldım arazi yokuştu ve lastikler ısınıncaya kadar yeri hiç tutmadı. sonra gittim lastikleri değiştirdim. lastik değişimden önce, 100 km den sonra arka lastik sağa sola yalpalıyordu.yeni lastikle o da gitti. yere mıh gibi tutunuyor şimdi. Akü kendi kendine boşalmaya başladı çinli akünün 2. yılı, sanırsam bu yaz yeni akü alacağım. düşen bir vide sayesinde motorumdan baya baya dumanlar çıktı. sonra baktım radyöterden motora giden hortumun vidası gitmiş. Oradan su fışkırtıyor. Vida takıldı. eksilen su eklendi. Çalışmaya devam eve gelindi.
iyi yanları sağlam düşürdüğümde bile gık demedi çalıştı. akü bitmezse motor ilk marşta hep çalıştı.kendime akü şarj cihazı aldım. Motorla gideceğim gün kontrol ediyorum boşaldıysa aküyü söküyorum 2 saatte lşarj oluyor. sabah takıyorum.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
ben olsam almam. bir tane aldım. satılmıyor. millet cbr 8000 e alır 10000 a satar. biz 6000 para verdiğimiz üstüne ruhsat plaka masrafı yaptığımız aleti 4 e satamyırouz. ayrıca gevşeyen vidalar başımızın derdi. bazen motordan bir vida sesi geliyor sonra hangisi düştüğünü arıyoroum. artık alıştım motorda yedek vida stoğum var düşenin yerine yenisini takıyoruz. benim aldığım 250mr idi. Mondial merkezde ki satıcı çok övdü. Önceki motorum mondail olunca hadi dedik alalım. lastikler berbattı 3 defa düştüm üçünde de tekerin yere tutunamaması sonucu oldu. en son yağmurlu bir havada 10 ile gitmek zorunda kaldım arazi yokuştu ve lastikler ısınıncaya kadar yeri hiç tutmadı. sonra gittim lastikleri değiştirdim. lastik değişimden önce, 100 km den sonra arka lastik sağa sola yalpalıyordu.yeni lastikle o da gitti. yere mıh gibi tutunuyor şimdi. Akü kendi kendine boşalmaya başladı çinli akünün 2. yılı, sanırsam bu yaz yeni akü alacağım. düşen bir vide sayesinde motorumdan baya baya dumanlar çıktı. sonra baktım radyöterden motora giden hortumun vidası gitmiş. Oradan su fışkırtıyor. Vida takıldı. eksilen su eklendi. Çalışmaya devam eve gelindi.
iyi yanları sağlam düşürdüğümde bile gık demedi çalıştı. akü bitmezse motor ilk marşta hep çalıştı.kendime akü şarj cihazı aldım. Motorla gideceğim gün kontrol ediyorum boşaldıysa aküyü söküyorum 2 saatte lşarj oluyor. sabah takıyorum.

Sizin aldığınız motosiklet zaten Mondial'in en sorunlu ve en az tutulan motosikleti.
Tüm Mondial'leri aynı kefeye koyamazsınız.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
piyasayi yokluyolar. anliycaginiz fiyati siz belirliyorsunuz simdi :) ona gore almayi dusunenler 4 bin fln yazsinlar bence
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
piyasayi yokluyolar. anliycaginiz fiyati siz belirliyorsunuz simdi :) ona gore almayi dusunenler 4 bin fln yazsinlar bence

işte bu vizyon meselesi. toyota gövde bölümü müdürüyle bi muhabbetim olmuştu. adamın dediği şu, 'toyota bir segmente araç üretiyorsa, o segmentteki araçların fiyatından aracın maliyetini çıkararak kârı belirler. diğer markalar ise aracın maliyetine belirli kâr oranı ekleyerek fiyatı belirler.' adamlar böyle çalışıyor. ama bizdekiler 'en fazla ne kadara satabilirim, en fazla hangi fiyata müşteri sesini çıkarmaz' derdinde. belirli bir kâr oranı bile yok. yazık..
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Şimdi mondial abimiz piyasa Çinli motorlarla bir girdi baba, parayı vurdu, tabi motorlar kartondan çıktı. Adamların zaten yılda kaç milyon kazandıkları ortada, artık gerçekten kendilerini kanıtlamak istiyorlarsa yani paraya doydularsa, aynı cuzi miktarlardan bu motoru 6-7 bandında vermeleri gerekir, ki zaten rakipler artıyor, Bajaj geldi Hero geldi, Pulsar 7.900 Karizma 6.500 lira deniyor, bu durumda mondial almak biraz riskli olarak görünüyor, çünkü nispeten ucuz iki Hint'li daha var millet Çin'li yerine Hint'li tercih edecektir. Eğer bu yazıyı Mondial yetkililerinde bi abimiz okuyorsa benim tavsiyem ilk parti için fiyat 6.700 lira olmalı kaliteyi kanıtlayana kadar en azından. Saygılar
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Piyasa araştırması niteliğindeki paylaşıma "beklediğim satış fiyatı 8370,00 TL" olarak cevap veriyorum. Destekli sallarım pis tuttururum!
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
2 kişinin rahatedebileceği bir tur motosikleti şeklinde ise 8000 i gözden çıkarabilirim. Pulsar geceleri sıkılmasın, malum branda büyük ikisinide alır.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Küçük bir web turu attım fiyat araştırması niteliğinde. Nacit63'ün paylaşımından yola çıkarak tüm modellerin satış fiyatlarına baktım. Sonuç;

ABD: (Cyclone RX3)= $3495--> 8205 TL
RUS: (Minsk TRX300i)= $4400-4800 --> 10330-11266 TL
ENG: (Honley RX3)= £3195--> 11360 TL
CHN: (Zongshen RX3)= $3495--> 8205 TL

Fakat Bayii ile yaptığım konuşma sonucu vergi indirimi gerçekleşirse 8000-8500 arası gerçekleşmezse 9000-9500 arası bir fiyat bekleniyor.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
hakkını yemeyelim görüntüsü çok güzel . Bmw yi andıran çizgiler ve renkler çok hoş. Asıl mesele ne kadar dayanıklı olduğu. Verilecek parayı hak edip etmeyeceği. sanırım bunu da zaman gösterecek.7-8.000 TL aralığı bu şartlarda makul görünüyor. Benim en çok almayı istediğim fakat düşük cc olmadığı için alamadığım bir modeldi. Hayırlısı olur umarım .
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Son 2 yılda mondialde bir kıpırdanmalar var. Bakın driftlere bakımlı motorların öyle sıkıntılı tarafı yok, vulture kullanıyorum, o da öyle, yani sibop ayarı haricinde birşey istemedi şimdilik. Eski mondialleri araştırıyorum da mr 250 gibi mct 250 gibi, o neymiş ya öyle. Hele bir maxiscooteri var, 150 zattı sanırım model ::sos::::cekic::

Ancak yeni modellerde çokda sıkıntı çıkmadığını okuyorum ve yaşıyorum.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
10.000,00 tl civarı düşünülüyormuş.
fabrikadan gelen bilgi
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
10.000,00 tl civarı düşünülüyormuş.
fabrikadan gelen bilgi

Analarına satarlar o paraya. Ne zannediyorlar ki yani, sırf şekil görünüyor diye honda parasına mondial mi alıcak ahali?
Ahada buraya yazıyorum 8.000 tlyi geçsin, buna 0 bineceğime 2. el v-storma binerim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sınıfında rakipsiz olduğundan, fiyatını iyi belirlerlerse çok satacaktır. Bkz Bajaj Pulsar... Karizma olsun, Pulsar olsun tarz olarak bu motorla alakaları olmadığından fiyat olarak emsal teşkil etmezler. Bu motoru beğenirsem alırım diye düşünüyorum ama diğer yandan her gün işe bununla ve 3 çantasıyla beraber gidilir mi veya markete gitmek için fazla mı büyük onu da düşünüyorum.

Yazmadan edemeyeceğim, bir arkadaş 150 cc motor da 120 yapıyor demiş. Bir 150 cc motorun üzerinde, bir de bunun üzerinde kendinizi hayal edin. Bir yanda paşalar gibi giden bir motorcu, diğer yanda motorun üzerine yatmış, kendini yırtan bir garip insan canlanıyor gözümün önünde...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
10.000 tl ye alan olmaz o motor (max) 8000tl o motorun gideri 8000 den çıkarsa almayanda kalmaz bu kadar net.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
10 bin TL zaten psikolojik sınırın üzerinde oluyor. 9999 TL derlerse de kimse yemiyor, o yüzden plaka masrafları dahil 10 bin TL altında kalması gerekiyor. Bana göre ederi 8500 TL, plaka hariç...
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
260
plaka ruhsat hariç 8300 dicekler fena tuttururum fiyatı . bana sorarsanız 7200 ü geçmemeli ederi 7200
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
150 cc lik makineler de yapıyor 120 km hızı hemde 5 vitesli olmalarına rağmen :farao:

Ekonomik tüketim oranı 3,5 litre imiş :thumright

bu ne demek 60 km hız ile uygun yol ve iklim şartlarında gitmeyi başarabilirsen ; demek :santa:

Deposu 16 litre fakat, benzin pompası depo içinde olduğu için çeyrek deponun altında,
veya yakıt al uyarı ışığı yandığı an yakıt almaz isen pompayı yakarsın;
çünkü pompa kendini yakıtla soğutuyor !

Buda ne demek menzil yaklaşık 300 km..

Motor bloğu meğellinin titrek mandasıyla aynı görünüyor :queen:

Bunlara rağmen yedibinbeşyüz seviyesinde olur ise alıp dağ bayır gezmek isterim.

Ben bu makinenin bir çok videosunu izledim, hiç birinde 120 km'nin üstüne çıktıklarını görmedim.

Gören varsa link paylaşsın arkadaşlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst