derbi markasına ilişmemeniz gerektiğini düşünüyorum.
Nedeni, derbini kötü, ya da şu, bu olduğundan değil.
Parça sıkıntısı, servis sıkıntısı yüzünden.
Kime götüreceksin, ne yapacaksın? Tam bir muamma.
Mondıale gelince, kaliteli ya da kalitesiz oluşu hiç umrumda değil.
Aklıma takılan tek şey, servis.
Yani şöyle söyleyeyim, bu model kalitesiz bir şey olsa ve kawa getirse,
birde çok kaliteli olsa, ve mondıal getirse.
Seç birini deseler maalesef üzülerek söylüyorum ki, ilk maddeyi tercih ederim.
Çünkü motor kalitesiz olur, problem çıkarır ve bizde servise-firmaya koşarız.
Ama motor kaliteliyse, servisin yolunu unuturuz diye bir şey yok.
Her halükarda, illaki servise gideceğiz.
Ama alınır mı, alınmaz mı, ne yapılır bilmiyorum.
Ama çok fena duruyor.
Zamanında, m1nsk modelini, az incelememiş, bilgisayarıma az duvar kağıdı yapmamıştım.
belki dikkat çeker.
Ayrıca, yukarıda bir arkadaş boy sorunundan bahsetmiş.
REsimdeki bayan, 160cm miş.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/close-up-look-of-the-csc-cyclone-rx-3/