Forumdan DeltaEagle ve benim yaklaşık 3 ay önce aldığımız MSX lerGerçekten parasını sonuna kadar hakediyor arkadaşlar hiç düşünmeyin. Konforu,rahatlığı,frenleri,yakıt tüketimi herşeyi dört dörtlük.
http://i60.tinypic.com/dcy2rk.jpg
http://i59.tinypic.com/iodx60.jpg
hocam bizim burda bayii kendisi 9 taksit anlaşmalı bankalarda taksit koyuyor 24 taksite ayarlayabiliyorsunbende almayı düşünüyorum yaza hocam inanılmaz derecede çok ısındım bu motora hemde enjeksiyonlu motoru var
![]()
Massallah allah nazarlardan saklasinForumdan DeltaEagle ve benim yaklaşık 3 ay önce aldığımız MSX lerGerçekten parasını sonuna kadar hakediyor arkadaşlar hiç düşünmeyin. Konforu,rahatlığı,frenleri,yakıt tüketimi herşeyi dört dörtlük.
http://i60.tinypic.com/dcy2rk.jpg
http://i59.tinypic.com/iodx60.jpg
özgür instagram hesabı tamamen gruba ve motor merakına yönelik hani kişisel bir olayı yok herkesin ilgisine layık olmaya çalışyırum elimden geldiğince, gromcuları birleştirmiş sanalda olsa bir ortak paydada buluşturmaya çalışıyorum... tabii bunda herkesin katkısı tartışılamaz...
Buluşma olayına gelince ben her zmn gönüllüyümyeter ki ortak görüş belirlenip karar verilebilsin. sadece tur değil kamp olarakta düşünen heves eden varsa listenin başına benide ekleyin
ayrıca elbette cbf candır iki teker üzerindeki her canlı bizim kardeşimizdir canımızdır ciğerimizdir
Motor hala sahibinden.com üzerinde aslında satma telaşında değilim. sahibinden lisanında keyfe keder satılıkta diyebilirz ona
geçenelrde ciddi alıcılar aradı hepsini geri çevirdim yani durum biraz farklı![]()
arkadaşlar selamUzun zamandır foruma giremiyordum, baya kalabalıklaşmışız
Facebook üzerinden bir grubumuz var bazılarınız biliyordur Honda msx 125 Türkiye adı altında... Güzel paylaşımlar oluyor, ayrıca instagram üzerinden @gromturkey hesabı bana ait... kişisel hesabımın yanında bunuda yönetiyorum maksat gromcu arkadaşların resim ve video paylaşımlarını yapıyorum çok keyifli oluyor... burda paylaşımlarını yağtığım bir çok arkadaşın resimlerinide görüyorum mutlu oluyorum
bende birazdan gün içerisinde yaptığım şehir içi geziden resimler paylaşıcam... devamı @gromturkey instagramda
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
Bugün ki şehir içi gezisinden, bir kaç kare
https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=de7232f6d63c4a3cd0c28e80e3e9a220&oe=552B0FE5
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1428367593_8e226f4146a3a026361c167e580e9744
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1431714480_143597b3b49c9324120a5bf82015aaf9
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1428623943_a65cffd8e3a1914162713345e2e0b310
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1431769691_b0d201b5d8eb0b0de4e57feb867ca2d8
https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=9fe0bbb7a895bb157c33afa605283ee0&oe=5568F87F
https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=1cde7fd32670b2e1f8c69bb0b7b48e11&oe=55286342
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd...._=1432426080_58a5c783552e2d6db4fdd382ccc32d40
https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net...=2c0be203a86ec3858c2456ac7375f039&oe=55557797
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1428813433_3d38b35d22fc57c738e5457b81558ac5
https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net...=f7cb895a92bdfa993313e25dde041256&oe=55551368
Benim imzama yazmama gerek yok heralde ama bakirkoyde ikamet ediyorum bunu yazim bariArkadaşlar selam bir de bir öneri sunmak istiyorum eğer uygun görürseniz. Çoğumuz nicklerimizle burdayız imza kısmına reel isimlerimizi yazsak en azından sosyal ortamdan tanıdığımz arkadaşlarımızı ayırt etmek daha kolay olurdu... Saygılar
Ben 29 kullaniyorumSelam
Arkadaşlar ben lastık havasını dün 19du 29 yaptım siz kac yapıyorsunuz
Kullanici kitapciginda 29 yaziyor tabi bu fabrika verisi sitesinde derken hangi site bu forum felan miIslak zeminde kullanmayacaksanız sıkıntı yok fakat ıslak zeminde başarısız sayılır ama çok kötü de değil![]()
Lastik basıncı 25 olacak arkadaşlar ben de araştırmıştım sitesinde 25 yazıyordu![]()