video gercekten guzeldi . cizirti olmasi evet biraz sinir bozucu ama ruzgardan kaynaklaniyor sanirim. videonun kalitesine diyecek soz yok .. ayna sikintisi olan arkadasimizda bak bu videoyu izlesin kullanan arkadasin ayna demirlerini kontrol etsinn . bak ben sana anlatayim bana gore parca ile cozulcek bisey degil o ayna isi .. orjinalinin ayarini bilmiyorsun yada o ayna demirleri egri L seklindedir ,bak videodaki arkadasin sag aynasinin demirine bakarsan L kismi tamda kenara dogru acilmis yani cevirmis . sol kisim demiri ise birazdaha ice dogru . sende demirlerin yonu ile oyna birde oyle dene .. eyer gercekten olmuyorsa arkadasin dedigi parcayi kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
merhaba kardesim . bende o sikinti yok yagini degistir derim belki yagda sikinti vardir. hondanin orjinal servisi burada hondanin kendi sticker le yagini kullandiriyor. ama disaridan aldigimda cesit daha fazla . ben ilk once Castrol kullaniyordum buradaki MSX cilerin kendi kullandigi yag ile bendeki ayni degildi . ben kullaniyorum . 10w - 30T simdi kullandigim cok farkli bisey .. ben resim cektim simdi upload ediyorum . yagi dun aksam degistirdim . su anda bir sikinti yok . 2 cesit vardi yani marka olarak ikisinide aldim test amacli . yani 10W-40T bu yagda . ilk once ben eski yagi bosalttim . yeni aldiggim yagin birini koydum .3 dakka calistirdim ve motorun icini iyice temizleme maksadiyla . yeni koydugum yagi yeniden bir kaba bosalttim ve obur yeni yagi koydum .
bununla 3 dakka icini temizledim motorun.
[url]http://i.hizliresim.com/rmyVy7.jpg[/url]
bu yagida su anda kullaniyorum sadece vites gecisleri daha iyi ve hafifledi bana gore . diger MSX cilerinde soylemi boyle / yani hissede biliyorum gecislerin kolay oldugunu ve motor sesi azaldi sanki..
[url]http://i.hizliresim.com/l04yNJ.jpg[/url]
bu iki yagda buranin en iyileri .
burada pek Castrol yada Sell yag tisss demeyeyim ama kullanmiyor kimse . PTT diye buranin kendi yagi var butun mmotorlar onu kullaniyor ve memnun sordugum herkezde ....