Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Forumdan DeltaEagle ve benim yaklaşık 3 ay önce aldığımız MSX ler :) Gerçekten parasını sonuna kadar hakediyor arkadaşlar hiç düşünmeyin. Konforu,rahatlığı,frenleri,yakıt tüketimi herşeyi dört dörtlük.

dcy2rk.jpg


iodx60.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Forumdan DeltaEagle ve benim yaklaşık 3 ay önce aldığımız MSX ler :) Gerçekten parasını sonuna kadar hakediyor arkadaşlar hiç düşünmeyin. Konforu,rahatlığı,frenleri,yakıt tüketimi herşeyi dört dörtlük.

http://i60.tinypic.com/dcy2rk.jpg

http://i59.tinypic.com/iodx60.jpg

Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassin daima :) cok guzel olmus fotograflar nasip olursa bende alacagim 1-2 aya kadar insallah. Istanbul ici etkinliklere acigim her daim;) seve seve katilabilirim simdi de daha sonrasi icinde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

hocam bizim burda bayii kendisi 9 taksit anlaşmalı bankalarda taksit koyuyor 24 taksite ayarlayabiliyorsun :D bende almayı düşünüyorum yaza hocam inanılmaz derecede çok ısındım bu motora hemde enjeksiyonlu motoru var :D

Hangi bayi burasi kardesim istanbul da mi? Birde kredi kartina mi bu taksit? Senet usulü mu yoksa?
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
arkadaşlar selam :)Uzun zamandır foruma giremiyordum, baya kalabalıklaşmışız :)
Facebook üzerinden bir grubumuz var bazılarınız biliyordur Honda msx 125 Türkiye adı altında... Güzel paylaşımlar oluyor, ayrıca instagram üzerinden @gromturkey hesabı bana ait... kişisel hesabımın yanında bunuda yönetiyorum maksat gromcu arkadaşların resim ve video paylaşımlarını yapıyorum çok keyifli oluyor... burda paylaşımlarını yağtığım bir çok arkadaşın resimlerinide görüyorum mutlu oluyorum :)
bende birazdan gün içerisinde yaptığım şehir içi geziden resimler paylaşıcam... devamı @gromturkey instagramda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Bugün ki şehir içi gezisinden, bir kaç kare :)


10891812_10204881425788208_4106419873428271900_n.jpg


10931438_10204881426868235_1212639864299934316_n.jpg


10945007_10204881428388273_2797936453070913113_n.jpg


1544454_10204881429308296_5467183759060756913_n.jpg


10951422_10204881430188318_5319767300040518822_n.jpg


10540800_10204881431668355_3341459330907312941_n.jpg


10313828_10204881434388423_2073990378090901265_n.jpg


10953961_10204881438108516_7043405325639986478_n.jpg


10945637_10204881438828534_5308188485161545385_n.jpg


10438977_10204881440108566_638479375174039077_n.jpg


10801725_10204881441468600_5804806535491805449_n.jpg
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Bu aralar baya Msx görüyorum,piyasaya yeniden girmiş gibi oldu desek yalan olmaz herhalde..
GromTurkey instagram hesabı da son bir kaç gündür bay aktif,bu olay foruma da yansımış resimler çok çok güzel Allah nazardan korusun :cat:

Eğer buluşma ayarlarsanız ve aranıza Cbf kabul ederseniz gelmek isterim ya da havalar düzelince İstanbul timi bir Şile gezisi yapsın,gönüllü rehberlik yapabilirim :cherry:

Bu arada Splender abi senin motor satıştaydı sanırım karar mı değiştirdin,yoksa ilan hala duruyor mu ?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
özgür instagram hesabı tamamen gruba ve motor merakına yönelik hani kişisel bir olayı yok herkesin ilgisine layık olmaya çalışyırum elimden geldiğince, gromcuları birleştirmiş sanalda olsa bir ortak paydada buluşturmaya çalışıyorum... tabii bunda herkesin katkısı tartışılamaz...

Buluşma olayına gelince ben her zmn gönüllüyüm :) yeter ki ortak görüş belirlenip karar verilebilsin. sadece tur değil kamp olarakta düşünen heves eden varsa listenin başına benide ekleyin :) ayrıca elbette cbf candır iki teker üzerindeki her canlı bizim kardeşimizdir canımızdır ciğerimizdir :)

Motor hala sahibinden.com üzerinde aslında satma telaşında değilim. sahibinden lisanında keyfe keder satılıkta diyebilirz ona :p

geçenelrde ciddi alıcılar aradı hepsini geri çevirdim yani durum biraz farklı ;)
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
özgür instagram hesabı tamamen gruba ve motor merakına yönelik hani kişisel bir olayı yok herkesin ilgisine layık olmaya çalışyırum elimden geldiğince, gromcuları birleştirmiş sanalda olsa bir ortak paydada buluşturmaya çalışıyorum... tabii bunda herkesin katkısı tartışılamaz...

Buluşma olayına gelince ben her zmn gönüllüyüm :) yeter ki ortak görüş belirlenip karar verilebilsin. sadece tur değil kamp olarakta düşünen heves eden varsa listenin başına benide ekleyin :) ayrıca elbette cbf candır iki teker üzerindeki her canlı bizim kardeşimizdir canımızdır ciğerimizdir :)

Motor hala sahibinden.com üzerinde aslında satma telaşında değilim. sahibinden lisanında keyfe keder satılıkta diyebilirz ona :p

geçenelrde ciddi alıcılar aradı hepsini geri çevirdim yani durum biraz farklı ;)

Hayırlısı neyse o olsun abi :mrgreen:
Ben buralarda sizin konuyu da takipteyim.umarım tanışma fırsatı olur :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
arkadaşlar selam :)Uzun zamandır foruma giremiyordum, baya kalabalıklaşmışız :)
Facebook üzerinden bir grubumuz var bazılarınız biliyordur Honda msx 125 Türkiye adı altında... Güzel paylaşımlar oluyor, ayrıca instagram üzerinden @gromturkey hesabı bana ait... kişisel hesabımın yanında bunuda yönetiyorum maksat gromcu arkadaşların resim ve video paylaşımlarını yapıyorum çok keyifli oluyor... burda paylaşımlarını yağtığım bir çok arkadaşın resimlerinide görüyorum mutlu oluyorum :)
bende birazdan gün içerisinde yaptığım şehir içi geziden resimler paylaşıcam... devamı @gromturkey instagramda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Bugün ki şehir içi gezisinden, bir kaç kare :)


https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=de7232f6d63c4a3cd0c28e80e3e9a220&oe=552B0FE5

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1428367593_8e226f4146a3a026361c167e580e9744

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1431714480_143597b3b49c9324120a5bf82015aaf9

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1428623943_a65cffd8e3a1914162713345e2e0b310

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1431769691_b0d201b5d8eb0b0de4e57feb867ca2d8

https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=9fe0bbb7a895bb157c33afa605283ee0&oe=5568F87F

https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net...=1cde7fd32670b2e1f8c69bb0b7b48e11&oe=55286342

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd...._=1432426080_58a5c783552e2d6db4fdd382ccc32d40

https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net...=2c0be203a86ec3858c2456ac7375f039&oe=55557797

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd...._=1428813433_3d38b35d22fc57c738e5457b81558ac5

https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net...=f7cb895a92bdfa993313e25dde041256&oe=55551368

Fotograflar harika olmus emeginize saglik gercekten cok begendim :) mart dan sonra fiyatlarin artmasi bekleniyormus msx lerde bugun bayiden aldim bilgiyi haberiniz olsun arkadaslar. (Not: kesin bilgi degil)
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
2
Merhaba Foruma Yeni Üye Oldum Bende Msx Almayı Dusunuyorum. İyi ve Kötu Yorumlarınızı Alabilirmiyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
10
Slm arkadaşlar 2. motor olarak aldığım mavi renk msx imi satmayı düşünüyorum nakit ihtiyacından dolayı;

daha 1350 km de selenin jelatini bile üstünde hiç çıkarmadım sıfır aldığım gibi bırakın düşmeyi kalkmayı çizik dahi yok extra hiçbirşey taktırmadım değiştirmedim bilginiz olsun ihtiyacı olan irtibata geçebilir Saygılar hayırlı forumlar...
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Çok teşekkürler güzel yorumlar ve paylaşımlar için.Dediğiniz gibi bence havaların düzelmesi ile (nisan-mayıs-haziran ) burdan bir etkinlik oluşturup msx ciler olarak toplanabiliriz çok da keyifli olur :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Arkadaşlar selam bir de bir öneri sunmak istiyorum eğer uygun görürseniz. Çoğumuz nicklerimizle burdayız imza kısmına reel isimlerimizi yazsak en azından sosyal ortamdan tanıdığımz arkadaşlarımızı ayırt etmek daha kolay olurdu... Saygılar
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Arkadaşlar selam bir de bir öneri sunmak istiyorum eğer uygun görürseniz. Çoğumuz nicklerimizle burdayız imza kısmına reel isimlerimizi yazsak en azından sosyal ortamdan tanıdığımz arkadaşlarımızı ayırt etmek daha kolay olurdu... Saygılar
Benim imzama yazmama gerek yok heralde ama bakirkoyde ikamet ediyorum bunu yazim bari :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

Selam
Arkadaşlar ben lastık havasını dün 19du 29 yaptım siz kac yapıyorsunuz
Ben 29 kullaniyorum
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Lastik konusu açilmisken sormak istedim fabrika cikisli lastiklerinden pisman olan var mi? Aea nin bahsettig. kadar kotu mu?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Islak zeminde kullanmayacaksanız sıkıntı yok fakat ıslak zeminde başarısız sayılır ama çok kötü de değil :)

Lastik basıncı 25 olacak arkadaşlar ben de araştırmıştım sitesinde 25 yazıyordu :)
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Islak zeminde kullanmayacaksanız sıkıntı yok fakat ıslak zeminde başarısız sayılır ama çok kötü de değil :)

Lastik basıncı 25 olacak arkadaşlar ben de araştırmıştım sitesinde 25 yazıyordu :)
Kullanici kitapciginda 29 yaziyor tabi bu fabrika verisi sitesinde derken hangi site bu forum felan mi
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Irc nin sitesinden bakmıştım. Bu arada sanırım kitapçıklar güncelleniyor mu ne ben zamanında her yerine bakmıştım bulamamıştım :) 29 yapınca zaten çok sert oluyordu lastik lakalarda çok sıkıntı çıkarmıştı ben de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst