Şimdi 10000 olunca ÖTV nin kalkacağına inanmanız bence garip
Öyle birşey olsa milyonlarca otomobil sürücüsü var onların hiçmi aklı çalışmaz ÖTV siz araç almak için :sunny:
Kesinlikle :bestmt:Usta biz üzerimize düşeni yapalım kaldırılır yada azaltılır yada hiçbişey olmaz orası ayrı konu. Boşvermişliğe alışmış bi millet olmaktan iyidir.
Facebook Twitter Instagram falan filan paylaşalım bir yerlerde.