Motosikletlerdeki ÖTV kaldırılsın! [İmza Kampanyası]

Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
motosiklet kullanan 15.000 kişi bulamadık mı? İmzalamayan kalmasın diye hortlatıyım istedim...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
15
Ötv tamamen kalkarsa insanlar özgürce istediği model ve hacimde motosiklet alabilir. İzmir'de yaşıyorum. Trafiğin en sıkıştığı anlarda bakıyorum hep araçlarda 1-2 kişi var. Demem odur ki İnsanlar motosiklete yönelirse trafik yükü ile birlikte yakıt sarfiyatı ve karbon emisyonları da azalacaktır. Motosiklet sayısı artacağından genel olarak bir farkındalık oluşacak otomobil sürücüleri göreceli olarak daha fazla dikkat edeceklerdir. Ekonomi yönünden değerlendirirsek vergi muafiyetiyle birlikte büyük firmalar üretimi buraya taşıyabilir. Daha örnekler çoğaltılabilir.


Abi çok güzel yazmışsın imzamı atarken bunu yazdım umarım bi hata etmemişimdir
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Evet bende imzamı attım hayırlı uğurlu olsun 4.200 küsür imzaya daha ihtiyaç var.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ÖTV kalksa bile uzun vadede fiyatlar vergili seviyelere gelir. 250cc ile 300cc motosikletler isteyince neredeyse aynı paraya satılabiliyor. Oysa 250cc üstü motorlardan yüzde 29 daha fazla vergi alma durumu var. 250cc altı motorlarda ciddi bir bindirim söz konusu neredeyse 600'lük motor fiyatına satacaklar. Tüketici açısından çok fark yok 15 bin lira verebilen 20 bin lira da verir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst