Ötv tamamen kalkarsa insanlar özgürce istediği model ve hacimde motosiklet alabilir. İzmir'de yaşıyorum. Trafiğin en sıkıştığı anlarda bakıyorum hep araçlarda 1-2 kişi var. Demem odur ki İnsanlar motosiklete yönelirse trafik yükü ile birlikte yakıt sarfiyatı ve karbon emisyonları da azalacaktır. Motosiklet sayısı artacağından genel olarak bir farkındalık oluşacak otomobil sürücüleri göreceli olarak daha fazla dikkat edeceklerdir. Ekonomi yönünden değerlendirirsek vergi muafiyetiyle birlikte büyük firmalar üretimi buraya taşıyabilir. Daha örnekler çoğaltılabilir.