Motosikletlerdeki ÖTV kaldırılsın! [İmza Kampanyası]

Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık yazık tüh olsun bize
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
hadi ozaman konuyu uplayalim belki duserse motorumu satip daha yuksek bir model alabilirim
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Up up up up :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
@motorcu48, senin mantığına göre 250cc altı özel bir konumda değil. O halde %8'i de almasınlar. Buradaki talep ÖTV'nin tamamen kaldırılmasıdır, 250cc üzeri ÖTV'nin düşürülmesi değil.


onuda almasalar değişen gene birşey olmaz şirketler gene fiyatı istediği şekilde yukarı çeker .biz üreten toplum olmadıkça ucuza araç ,teknoloji vs sahibi olamayız

birde motorun onceden dediğim gibi özel tüketim vergisine tabi olması otomobilden çok daha mantıklıdır.ilk otomobiller olmalıki motosikletlere kabul edilsin o da yemez
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
onuda almasalar değişen gene birşey olmaz şirketler gene fiyatı istediği şekilde yukarı çeker .biz üreten toplum olmadıkça ucuza araç ,teknoloji vs sahibi olamayız
Evet, distribütör şirketler alınmayan vergiyi kendi gelir hanelerine yazacaklardır, aynı fikirdeyiz. Ama zamanında da bazı şirketler artan ÖTV'yi tüketiciye yansıtmayıp kendileri karşılamışlardır.

birde motorun onceden dediğim gibi özel tüketim vergisine tabi olması otomobilden çok daha mantıklıdır.ilk otomobiller olmalıki motosikletlere kabul edilsin o da yemez

Arkadaş, bir motorcu olarak bari sen o cümleyi kurma! Hayır, katılmıyorum. Motosiklet neden özel tüketim olsun? Daha az tüketen, daha az kirleten, daha az trafik sıkışıklığı, park yeri işgali yaratan bir araç özel değil asıl araç olmalı. Asıl otomobiller özel sınıfında olmalı. 1 kişi yolculuk edecek diye 1 tonu hareket ettirmek için harcanan kaynak ve kirletilen doğa... Diğer taraftan aynı iş 100-200 kg ağırlığında bir motosikletle yapılabiliyorsa, İktisada Giriş, birinci dersteki tanım gerçekleşmiş oluyor. Kıt kaynaklarla, sonsuz ihtiyaçlarla ilgili olan hani...
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Çok zangin bi ülkeyiz gelir dağılımındaki aletsizliğe bakmıyoruz başka şeylere bakıyoruz rakamlarla olmasada davranışlarımızla İsveç i geçtik.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
7477 kisi imzalamis. Yaziklar olsun. Bu kadar motorcu var ama kendini uye edip bi destek olabiyor. Sonra da yok vergi yok bilmem ne agla dur...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Yok o yüksek yok bu yüksek ağlanıp durursunuz ama bu duruma tepki olarak kılınızı bile kıpırdatmazsınız. Bu oturduğun yerden hiç bişey yapmadan sadece dua edip Allah verir nasıl olsa demek gibi bişey. Sen bişeyler için çabala ki bişeyler için uğraş ki bazı şeyler yoluna girsin. Biraz duyarlı olalım.üstümüze düşeni yapalım.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
250cc altında ötv kalkmalı. 250cc üzerinde ise kalkmamalı, düşmeli. bir motosikletli 250cc'lik motor ile karayollarında güvenli seyredebilir. daha üzeri biraz özele giriyor o yüzden vergi olmasını normal karşılıyorum. sadece kendimize bir motosiklet alacaksak, bir tane de devlete almak zorunda olmamıza karşıyım. kdv ile birlikte %50'nin üzerinde vergi mi olur ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

kemâ tekûnû yuvella aleyküm
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
250cc altında ötv kalkmalı. 250cc üzerinde ise kalkmamalı, düşmeli. bir motosikletli 250cc'lik motor ile karayollarında güvenli seyredebilir. daha üzeri biraz özele giriyor o yüzden vergi olmasını normal karşılıyorum. sadece kendimize bir motosiklet alacaksak, bir tane de devlete almak zorunda olmamıza karşıyım. kdv ile birlikte %50'nin üzerinde vergi mi olur ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

kemâ tekûnû yuvella aleyküm

kesinlikle öyle. kesin oran olarak hatırlamıyorum ama bi hayabusanın vergisi bitane daha hayabusa alabiliyo diye okumuştum.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
konuya kac kisi bakis her bakan 1 tane oynamay yapsa suanda kampanya tamamlanmisti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst