motor çok güzel ama bizde çok yüksek tutmuşlar fiyatı.
Orta-üst siklet naked Japonlar (z 800, fz8, gsr 750) civarında olmalıydı fiyatı. yurt dışında bazı yerlerde japonlar yukarıda, bazı yerlerde triumph. Fiyatlar çok yakın. Sonuçta ne map ne çekiş kontrol var. ön fren Brembo değil, çelik boru şasi de yok (gerçi bu göreceli, kimisi alüminyum sever). süspansiyonlar ve hafiflik on numara yalnız, onlara laf yok.
yalnız mototal'a da kızmamalı, 10 tane bile satamaz bundan yılda. yani bir sürüm yok. Mecburen fiyat yüksek kalıyor. bir kaç fanatik alır, başka da kimse almaz.
bir fanatik olarak ben de düşündüm almayı bir ara, sonra vaz geçtim 14k'yu duyunca.