Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
2012 de, o sene hem Street hem Speed Triple'ın gözlerine bu makyajı yaptılar ama egzozlar halen kuyruk altındaydı sonra 2013 diye geçen modellerde egzozlarda aşağı indi

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

cevap icin tesekkurler en azindan bir fikrim oldu :thumleft: su on farlarin makyaji hakikatten cok iyi olmus..
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
arkadaslar simdi Zafer bey ile gorustum. mayis ortasi gibi gelecekmis 2013 street triple R versiyonu. 13900 euro yani 32000 TL gibi bir fiyati olacak.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hey maşallah :p, neyse dergi fiyatları doğruymuş o zaman, ben yukarı yuvarlamıştım :p.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
motor çok güzel ama bizde çok yüksek tutmuşlar fiyatı.

Orta-üst siklet naked Japonlar (z 800, fz8, gsr 750) civarında olmalıydı fiyatı. yurt dışında bazı yerlerde japonlar yukarıda, bazı yerlerde triumph. Fiyatlar çok yakın. Sonuçta ne map ne çekiş kontrol var. ön fren Brembo değil, çelik boru şasi de yok (gerçi bu göreceli, kimisi alüminyum sever). süspansiyonlar ve hafiflik on numara yalnız, onlara laf yok.

yalnız mototal'a da kızmamalı, 10 tane bile satamaz bundan yılda. yani bir sürüm yok. Mecburen fiyat yüksek kalıyor. bir kaç fanatik alır, başka da kimse almaz.
bir fanatik olarak ben de düşündüm almayı bir ara, sonra vaz geçtim 14k€'yu duyunca.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
motor çok güzel ama bizde çok yüksek tutmuşlar fiyatı.

Orta-üst siklet naked Japonlar (z 800, fz8, gsr 750) civarında olmalıydı fiyatı. yurt dışında bazı yerlerde japonlar yukarıda, bazı yerlerde triumph. Fiyatlar çok yakın. Sonuçta ne map ne çekiş kontrol var. ön fren Brembo değil, çelik boru şasi de yok (gerçi bu göreceli, kimisi alüminyum sever). süspansiyonlar ve hafiflik on numara yalnız, onlara laf yok.

yalnız mototal'a da kızmamalı, 10 tane bile satamaz bundan yılda. yani bir sürüm yok. Mecburen fiyat yüksek kalıyor. bir kaç fanatik alır, başka da kimse almaz.
bir fanatik olarak ben de düşündüm almayı bir ara, sonra vaz geçtim 14k€'yu duyunca.
kizmak yok canim, dediginiz gibi ancak belki 10 tane satar.. hazir ninjamida sattim bugun, yeni motor alma arifesindeyim. fiyati kendi klassindaki diger markalardaki modellerin ayarinda olsa yani 25000 lira civarinda olsa gozumu kapar gider alirdim bu modeli ama 33bin TL ile 25bin TL arasinda cok fazla fark var :farao:
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
bu tür makinalara bakıyorsanız ve hava soğutmalı sorun olmaz derseniz Monster 696'ı da düşünebilirsiniz. Gerçi daha güçsüz ama 250 cc'den geçeceğiniz için size yeterli gelebilir.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
bu tür makinalara bakıyorsanız ve hava soğutmalı sorun olmaz derseniz Monster 696'ı da düşünebilirsiniz. Gerçi daha güçsüz ama 250 cc'den geçeceğiniz için size yeterli gelebilir.
kismette 2013 cbr 600f almak varmis dostum yinede onerin icin tesekkurler :thumleft:
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
yeteri kadar sağlıklı düşünen insan avrupalılara bulaşmaz zaten :). mantık motoru: cbr 600f.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
16
Bu motor 3 yıl üst üste DÜNYA'da yılın motoru seçildi bu sene kasası değişti gene olacak neyin tartışmasındasınız yahu camianın en iyi motorlarından biri ilklerde hemde anlamayan etmeyen çok motordan biri şahine biner biri mercedes'e :)
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
hocam yanlis anladin herhalde biz mondial -triumph karsilastirmasi yapmadik :) japonlari bir koseye alsan anca anca mercedes bmw karsilastirmasi olur, okadarda abartmanin bir anlami yok bence :cat: eger iyi okursaniz zaten konu eninde sonunda fiyatina geliyor. yurtdisinda emsalleri ile arasinda fiyat farki yok ayni kulvardaki motorlarin fiyatlari sadece kusuratlarda farklilik gosteriyor ama Turkiye'de malesef fiyati rakiplerine gore 7bin TL fazla. rifki kardesimizin dedigi gibi hic bir extrasida yok. ben acikcasi bu motoru dusunuyordum ama koru korune 7bin tl fazla verecek kadar fanatigide degilim :) ama veren olur saygi duyarim hicte yadirgamam, cunku motosiklet isi tutku isidir. istemeye istemeye alinan motordanda hayir gelmez, o 7bin tl tutkunun bedeliyse ozaman eyvallah :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
anlatamadım sanırım ben bu motora asla kötü demedim. bana mesela çok uygun bir motordu.

1. 100 hp üstü, benim için yeterli.
2. Çok hafif, z800 le arasında ince bir kız arkadaş kadar ağırlık farkı var. 100 hp üstü sanıyorum bundan daha hafif racing olmayan motor yok. şehir içinde dolanmaya, işe gidip gelmeye müsait.
3. Şekil 10 numara (gerçi ben trellis frame seviyorum ama olur o kadar).
4. testlerin, karşılaştırmaların, puanlamaların her daim kazananı.
5. full ayarlı süspansiyon var.

bu motor beğenilmez mi, bir amerikan testinde gördüm streetfighter'a karşı bile bunu öneriyor adamlar. çünkü ucuz. ama bizim ülkede bunun fiyatı sürüş modlu, çekiş kontröllü İtalyan rakipleri civarında.

bir dergide okudum, bu motorun mühendisi ride by wire koyamadık çünkü fiyata çok duyarlı bir kategoride diyor motor. bir kaç yıla bu teknoloji ucuzlayacak sonraki street triple'da muhtemelen göreceksiniz diyor.

son olarak gâvurların ''value for money'' dedikleri paraya göre değer bu motor için Türkiye şartlarında maalesef düşük kalmış. Çok hastası olan veya çok parası olan bir kaç adamda görürüz.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
anlatamadım sanırım ben bu motora asla kötü demedim. bana mesela çok uygun bir motordu.

1. 100 hp üstü, benim için yeterli.
2. Çok hafif, z800 le arasında ince bir kız arkadaş kadar ağırlık farkı var. 100 hp üstü sanıyorum bundan daha hafif racing olmayan motor yok. şehir içinde dolanmaya, işe gidip gelmeye müsait.
3. Şekil 10 numara (gerçi ben trellis frame seviyorum ama olur o kadar).
4. testlerin, karşılaştırmaların, puanlamaların her daim kazananı.
5. full ayarlı süspansiyon var.

bu motor beğenilmez mi, bir amerikan testinde gördüm streetfighter'a karşı bile bunu öneriyor adamlar. çünkü ucuz. ama bizim ülkede bunun fiyatı sürüş modlu, çekiş kontröllü İtalyan rakipleri civarında.

bir dergide okudum, bu motorun mühendisi ride by wire koyamadık çünkü fiyata çok duyarlı bir kategoride diyor motor. bir kaç yıla bu teknoloji ucuzlayacak sonraki street triple'da muhtemelen göreceksiniz diyor.

son olarak gâvurların ''value for money'' dedikleri paraya göre değer bu motor için Türkiye şartlarında maalesef düşük kalmış. Çok hastası olan veya çok parası olan bir kaç adamda görürüz.


Çok güzel yazmışsınız hocam elinize sağlık gerçekten.Bence bu motoru beğenen gözünü karartıp kendisi getirtmeli 7 bin lira farkı distribütöre satıcıya kaptırıcagına tanıdık galeriyle 1-2 bin liraya hallolur o iş.Bireysel ithatalın masrafıda yok çok fazla uygun bir gemi veya ulaşım imkanı da sağlanır veya bulunursa yemede yanında yat.Burda servisi zaten var parçası var uluslararası garantisi de olur heralde ki olmasa ne olur kendini kanıtlamış motor zaten.Zaten gördüğümüz gibi lüks olup az giden araçların Türkiyedeki satışının neredeyse yarısından çoğu bireysel ithalat veya galerilerden oluşuyor çünkü satıcılar az satışı çok karla kapatıcaklar haklı olarak birşey diyemeyiz.Prosedür çok zor değil listesinde olanlar biraz araştırmalı.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
Korlas galiba Triumph distribütörü oluyor, motorlar kesin ucuzlayacak. Ne kadar çok şikayet alsa da Ducati ve MV Agusta fiyatlarını ucuzlattı adamlar.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Korlas galiba Triumph distribütörü oluyor, motorlar kesin ucuzlayacak. Ne kadar çok şikayet alsa da Ducati ve MV Agusta fiyatlarını ucuzlattı adamlar.

Ducatinin fiyatları yurtdışına oldukça yakın kur coşmadığı sürece,örnek vermem gerekirse triump aşırı pahalı satıyor çünkü monster 696 yurtdışında ondan daha pahalıydı diye hatırlıyorum ancak burdaki satışa bakarsanız triump nerdeyse 2-3 bin euro daha fazlaya satıyor şuanki kurlada çok ciddi fark ortaya çıkıyor haliyle de güzelim mal gitmiyor.
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
31
Arkadaşlar Selam;

2008 sportster 883c kullanıcısı olarak Street Triple R arıyorum. Kendisi, eşi, dostu satmayı/takas yapmayı düşünen varsa, iletişime geçerse sevinirim.
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Süper bir makina ben maseratiye benzetiyorum anlayani az oldugundan. İşçilik malzeme güç on numara bende yeni 600f le arasinda kalmistim ama gençken (33) biraz ss binelim dedik 40 tan sonra triumph.

Yokmu triumph'a binen-inen :)

kendi yazımdan alıntı yapıyorum uzun zamandır hayranı olduğum bir marka. Siyah Daytona675 aldım birkaç güne plakası çıkar umarım.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Yokmu triumph'a binen-inen :)

kendi yazımdan alıntı yapıyorum uzun zamandır hayranı olduğum bir marka. Siyah Daytona675 aldım birkaç güne plakası çıkar umarım.

Hayırlı olsun, Bende Bonneville Black almaya karar verdim ve firmayla görüştüm fakat şuan ellerinde yokmuş. 2 ay sonra geleceğini söylediler, bekliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst