- Katılım
- 11 Nis 2013
- Mesajlar
- 475
Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo. Seside fena, kesinlikle Arrow egzoza(1200 euro), euro olmus 4 lira hiiic gerek yok. FRENLERİ... Benim ki normal versiyon onde Nissin arkada brembo fren kaliperi var. On cift disk ve celik fren hortumuyla destekli, DRANKS diye duruyo makina. Arka fren biraz cabuk kitliyo abs hemen devreye giriyo. Onde arkada kyb amortisorler var konforlu ancak viraji efsane almasini sagliyo. Yabanci forumlarda da en iyi viraj alan motosikletler arasinda , ki bencede oyle. Yakit konusunudan soyle bahsedeyim cok zorlamassaniz 6.5 civarinda gezersiniz, zorlarsaniz 8 -9 litrelere kadar rahat rahaat cikar. Gosterge tablosu cok iyi ne isterseniz var daha dolduramazlardi. Vitesten tutun kac litre yaktigi, ordan tut lap sayacina kadar hersey var. Parca kalitesi cok iyi , ama daytonasi olan arkadasimin dedigine gore biraz nazli motor, hep yuksek devir gidersen biraz yag yakabilecegini soyledi, ben yasamadim onun yalancisiyim. En sevdigim diger yani ise uzerinde rossa corso(1600tl)lastikle ile gelmesi. Unutmayin bu lastik islagi hic sevmez direk salar. Sevmedigim tek yani aynalari. Ne kadar kotu gosteriyosa o kadar kotu. Berbat derecede. Hemen degistirin. Benim icin baska kotu yani yok,artci selesi disinda cok kucuk ama ben artci almadigim icin benim isime geliyo. Unuttugum seyler varsa sorabilirsiniz elimden geldigince yanitlarim. Dikkatli surusler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo. Seside fena, kesinlikle Arrow egzoza(1200 euro), euro olmus 4 lira hiiic gerek yok. FRENLERİ... Benim ki normal versiyon onde Nissin arkada brembo fren kaliperi var. On cift disk ve celik fren hortumuyla destekli, DRANKS diye duruyo makina. Arka fren biraz cabuk kitliyo abs hemen devreye giriyo. Onde arkada kyb amortisorler var konforlu ancak viraji efsane almasini sagliyo. Yabanci forumlarda da en iyi viraj alan motosikletler arasinda , ki bencede oyle. Yakit konusunudan soyle bahsedeyim cok zorlamassaniz 6.5 civarinda gezersiniz, zorlarsaniz 8 -9 litrelere kadar rahat rahaat cikar. Gosterge tablosu cok iyi ne isterseniz var daha dolduramazlardi. Vitesten tutun kac litre yaktigi, ordan tut lap sayacina kadar hersey var. Parca kalitesi cok iyi , ama daytonasi olan arkadasimin dedigine gore biraz nazli motor, hep yuksek devir gidersen biraz yag yakabilecegini soyledi, ben yasamadim onun yalancisiyim. En sevdigim diger yani ise uzerinde rossa corso(1600tl)lastikle ile gelmesi. Unutmayin bu lastik islagi hic sevmez direk salar. Sevmedigim tek yani aynalari. Ne kadar kotu gosteriyosa o kadar kotu. Berbat derecede. Hemen degistirin. Benim icin baska kotu yani yok,artci selesi disinda cok kucuk ama ben artci almadigim icin benim isime geliyo. Unuttugum seyler varsa sorabilirsiniz elimden geldigince yanitlarim. Dikkatli surusler.