Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
901
Oturusu ss e yakın, alt devirler ölü ise bana gelmez triple. Rüzgarı bir süre tolere ederimde ss tarzı hic bana göre değil. 600rr la 500km yaptigimda yamulmuştum.
Tuonoya geri döncez o zaman 95hp de iyidir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

20 sayfa egsoz forumu okudum triple için bosa gitti.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,053
Oturusu ss e yakın, alt devirler ölü ise bana gelmez triple. Rüzgarı bir süre tolere ederimde ss tarzı hic bana göre değil. 600rr la 500km yaptigimda yamulmuştum.
Tuonoya geri döncez o zaman 95hp de iyidir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

20 sayfa egsoz forumu okudum triple için bosa gitti.

bu aralar korlas testleri yine başladı size yakınsa gidip denemeye değer.ben asıl ducati 937 sürmeye gitmiştim ama rs de merak ediyordum.yolun yarısında 937 ile 765rs değiştirdim üst üste tecrübe etme şansı yakaladım.937 den koşarak indim gerçekten beğenmedim mt07 sahibi olarak hiç bir his uyandırmadı bende.ama rs765 :) o gece rüyamdaydı.zaten kafası sabit naked modellerinden biri yatsınlar diye baya uzun ama baya da ince bir motor.bana daha çok ss kullananlar için şehir içinde günlük kullanıma uygun ss naked gibi geldi.sipariş için karar vermiştim r modeli için zam gelince listemden çıkarttım bide yeni kasa mt9 görmeye gidiyim dedim ona bayıldım onu aldım kısmet.tuono için 660 lık bloklarda sorun var.garantiden çoğunun blok değişiyor.onu bir araştırın derim çok büyük bir olay komple bloğun değişmesi.hayırlısı olsun
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
901
Yakın yakın randevu alayim yinede. Sagolasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
159
Street triple'ın alt devirlerde bayilma gibi bir durumu yoktur. 60 tan alıp 200 üstüne kadar çıkabilirsiniz. 6. vitesten bahsediyorum. Tabii ki de bir safkan naked değil Daytona'dan devşirme motoru olduğu için ama yine de SS oturuş pozisyonuna sahip bir motosiklet değildir.
Rüzgar yemekten hoşnut değilseniz hiç uğramanız gereken bir kulvar değil kendileri. 200+ hızlarda kollarımın kalinlastigini hissedebiliyorum. Tigerlara falan yöneltebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,053
Street triple'ın alt devirlerde bayilma gibi bir durumu yoktur. 60 tan alıp 200 üstüne kadar çıkabilirsiniz. 6. vitesten bahsediyorum. Tabii ki de bir safkan naked değil Daytona'dan devşirme motoru olduğu için ama yine de SS oturuş pozisyonuna sahip bir motosiklet değildir.
Rüzgar yemekten hoşnut değilseniz hiç uğramanız gereken bir kulvar değil kendileri. 200+ hızlarda kollarımın kalinlastigini hissedebiliyorum. Tigerlara falan yöneltebilirsiniz.

bayılma zaten yok ama naked motorların alt devirleri dolu olduğu için o tepkiyi vermiyor.yoksa 120 hp motor her türlü zaten yürür kaldıki 3 silindirliler enteresan şekilde öksürme bile yapmadan gidiyor.kazasız belasız
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
901
Street triple'ın alt devirlerde bayilma gibi bir durumu yoktur. 60 tan alıp 200 üstüne kadar çıkabilirsiniz. 6. vitesten bahsediyorum. Tabii ki de bir safkan naked değil Daytona'dan devşirme motoru olduğu için ama yine de SS oturuş pozisyonuna sahip bir motosiklet değildir.
Rüzgar yemekten hoşnut değilseniz hiç uğramanız gereken bir kulvar değil kendileri. 200+ hızlarda kollarımın kalinlastigini hissedebiliyorum. Tigerlara falan yöneltebilirsiniz.

Tiger yüksek makine. G.tü yere yakın istiyorum.
 
Katılım
6 Tem 2016
Mesajlar
480
Arkadaşlar Street Triple 765 R için kısa kuyruk önerisi olan var mı?

(Topic 3 senedir ölüymüş bu arada)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
151
Evotech yapiyor, ben triumph tan aldim, cruise control bekliyorum, geldiginde beraber taktiracagim. almanyada bir iki firma daha var bunu yapan, R&G yada motofusion. ama bunu CNC de kendisi yapan arkadaslarda var. korlas fiyati 200 euro gibi birseydi.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
891

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst