Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo. Seside fena, kesinlikle Arrow egzoza(1200 euro), euro olmus 4 lira hiiic gerek yok. FRENLERİ... Benim ki normal versiyon onde Nissin arkada brembo fren kaliperi var. On cift disk ve celik fren hortumuyla destekli, DRANKS diye duruyo makina. Arka fren biraz cabuk kitliyo abs hemen devreye giriyo. Onde arkada kyb amortisorler var konforlu ancak viraji efsane almasini sagliyo. Yabanci forumlarda da en iyi viraj alan motosikletler arasinda , ki bencede oyle. Yakit konusunudan soyle bahsedeyim cok zorlamassaniz 6.5 civarinda gezersiniz, zorlarsaniz 8 -9 litrelere kadar rahat rahaat cikar. Gosterge tablosu cok iyi ne isterseniz var daha dolduramazlardi. Vitesten tutun kac litre yaktigi, ordan tut lap sayacina kadar hersey var. Parca kalitesi cok iyi , ama daytonasi olan arkadasimin dedigine gore biraz nazli motor, hep yuksek devir gidersen biraz yag yakabilecegini soyledi, ben yasamadim onun yalancisiyim. En sevdigim diger yani ise uzerinde rossa corso(1600tl)lastikle ile gelmesi. Unutmayin bu lastik islagi hic sevmez direk salar. Sevmedigim tek yani aynalari. Ne kadar kotu gosteriyosa o kadar kotu. Berbat derecede. Hemen degistirin. Benim icin baska kotu yani yok,artci selesi disinda cok kucuk ama ben artci almadigim icin benim isime geliyo. Unuttugum seyler varsa sorabilirsiniz elimden geldigince yanitlarim. Dikkatli surusler.
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
59
Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Bugun 1000 bakimindan ciktim. 1000 kilometre hakkinda goruslerim. Motor asiri canli ozellikle 6.500 devirden sonra. 6500 e kadar yine iyi gidiyo ama sehir icinde gaz kolunu zorlastiracak kadar degil. Tam sehirde kullanilabilen ve viraj motosikleti. Cabuk fan acmiyor, kullanimi rahat asiri konfrorlu ve cok kivrak. Hersey dahil 182 kilo. Seside fena, kesinlikle Arrow egzoza(1200 euro), euro olmus 4 lira hiiic gerek yok. FRENLERİ... Benim ki normal versiyon onde Nissin arkada brembo fren kaliperi var. On cift disk ve celik fren hortumuyla destekli, DRANKS diye duruyo makina. Arka fren biraz cabuk kitliyo abs hemen devreye giriyo. Onde arkada kyb amortisorler var konforlu ancak viraji efsane almasini sagliyo. Yabanci forumlarda da en iyi viraj alan motosikletler arasinda , ki bencede oyle. Yakit konusunudan soyle bahsedeyim cok zorlamassaniz 6.5 civarinda gezersiniz, zorlarsaniz 8 -9 litrelere kadar rahat rahaat cikar. Gosterge tablosu cok iyi ne isterseniz var daha dolduramazlardi. Vitesten tutun kac litre yaktigi, ordan tut lap sayacina kadar hersey var. Parca kalitesi cok iyi , ama daytonasi olan arkadasimin dedigine gore biraz nazli motor, hep yuksek devir gidersen biraz yag yakabilecegini soyledi, ben yasamadim onun yalancisiyim. En sevdigim diger yani ise uzerinde rossa corso(1600tl)lastikle ile gelmesi. Unutmayin bu lastik islagi hic sevmez direk salar. Sevmedigim tek yani aynalari. Ne kadar kotu gosteriyosa o kadar kotu. Berbat derecede. Hemen degistirin. Benim icin baska kotu yani yok,artci selesi disinda cok kucuk ama ben artci almadigim icin benim isime geliyo. Unuttugum seyler varsa sorabilirsiniz elimden geldigince yanitlarim. Dikkatli surusler.


Hayırlı olsun. Sizinki 2017 model yeni Street Triple 800 mü acaba? Yoksa eski 675'lik versiyonu mu?
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
59

Korlas'tan mı aldınız? Ne kadara aldınız? Orijinal aksesuar da aldınız mı? Evetse her istediğiniz aksesuarı kolayca bulabildiniz mi? Servisinden memnun kaldınız mı? Oturuş pozisyonu ve süspansiyonlarını sokak sürüşündeki konfor açısından nasıl değerlendirirsiniz?

Bolca soru sordum çünkü kullanıcısını bulmak çok zor bu aletin. :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Hocam geçen gün korlastaydim 2016 model sıfırı vardi arrow egzozlu konfor seleli versiyonu kampanyada nakitim olsa hic düşünmez o an alirdim 34 e bırakmışlardı. Gayet ilgili ve güleryüzlü bir ortam gördüm ben. Naked bike bakıyorum ve ilk tercihim sanirim bu makina olacak ikinciside sv650. Ben atasehir e git bir görüş derim..
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Korlastan aldim. 34500 e aldim. Orijinal aksesuar almadim(para bitti). Evet istedigin her aksesuar var. Oturus poziyonu gayet rahat cok hafif one yatiyosunuz. Suspansiyonlar tek kelimeyle super. (KAYABA Amortisor var on numara). :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Bak simdi uzuldum. BEn 34.500 e aksesuarsiz aldim. Eger dogru hatirliyorsaniz yarin gidip bi cingar cikarayim.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Korlastan aldim. 34500 e aldim. Orijinal aksesuar almadim(para bitti). Evet istedigin her aksesuar var. Oturus poziyonu gayet rahat cok hafif one yatiyosunuz. Suspansiyonlar tek kelimeyle super. (KAYABA Amortisor var on numara). :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Bak simdi uzuldum. BEn 34.500 e aksesuarsiz aldim. Eger dogru hatirliyorsaniz yarin gidip bi cingar cikarayim.

Ellerinde kac adet 2016 var? Bende daytona olmadigi icin ST düsünmeye basladim
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Eyvallah cevapladiginiz icin, mt07 olmus 30 gidip st almak daha mantikli
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
51
Selam arkadaşlar bende yeni kasa xmax 250 imi 2011 model street triple r ile takas ederek bu başlığa yazma şerefine ulaştım
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler selam,street triple kullanıcısı bulmak zor. Sahip olan arkadaşlara sorularim olacak. Periyodik bakım ücretleri ne kadar ortalama 1000 km 6000 km... . İkincisi servisin ve yetkili bayinin hizmetinden memnun musunuz? (Bilgi ilgi yedek parça tedarik durumu vs ) üçüncü sorum uzun yolda (400 km mesela tek gun gidis )ruzgar, oturus pozisyonu tecrübeleriniz nasıl? Dördüncü sorum 2.el piyasasına bilgi edinmek için göz attım, düşük km yeni 2015 2016 model,hepsi temiz görünüyor,özel bir sebep var mı düşük km biraz kullanıp satışa konuyor olmasının, en azından su anda aktif olarak satışta olan tum 675 lerin durumu benzer.

Bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Beyler selam,street triple kullanıcısı bulmak zor. Sahip olan arkadaşlara sorularim olacak. Periyodik bakım ücretleri ne kadar ortalama 1000 km 6000 km... . İkincisi servisin ve yetkili bayinin hizmetinden memnun musunuz? (Bilgi ilgi yedek parça tedarik durumu vs ) üçüncü sorum uzun yolda (400 km mesela tek gun gidis )ruzgar, oturus pozisyonu tecrübeleriniz nasıl? Dördüncü sorum 2.el piyasasına bilgi edinmek için göz attım, düşük km yeni 2015 2016 model,hepsi temiz görünüyor,özel bir sebep var mı düşük km biraz kullanıp satışa konuyor olmasının, en azından su anda aktif olarak satışta olan tum 675 lerin durumu benzer.

Bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler

Bende arastirdigim icin bildigim seyleri yazayim, ilk bakim 400 ile 500tl arasinda oluyo, korlasin hizmeti yogun ve eurolar konusuyor ayrica parca getirme durumu biraz sorunlu oldugunu duyuyorum,kullandigim icin soyluyorum oturus pozisyonu sslere gore cok rahat ve konforlu, motosikletin muhtesem bir viraj hissiyati var oyle ki gereksiz bir guven veriyo bu biraz tehlikeli, bence uzun yola gidilir tabi dip gaz gitmek ruzgar ve yakit sarfiyati acisindan olumsuz, son sorunuza gelirsek suanda 2016 son kasa artik getirilmiyor, bu yuzden kullanicilar piyasayi belirlemeye basladilar yeni gelicek rs765le birlikte ona kaymayi dusunenlerde var, motorda tek duydugum ama gormedigim durum yag yakmasi(imis) ama dedigim gibi bi yerlerde duydum benim kullandigimda oyle bir durum yoktu. Eger alirsaniz tek onerim motoru tanimadan fazla sinirlari zorlamamaniz bilmeyen adama bile inanilmaz bir guven hissi veriyor, adamlar resmen yapmislar.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler selam,hareket yok burda çok ama bir sorunum var. Sıfır km aldım st675 fakat ilk sürüşte aynalar inanılmaz sıkıntı verdi. Siz nasıl çözdünüz bu işi? Up side down ayarlanmıyor
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Beyler selam,hareket yok burda çok ama bir sorunum var. Sıfır km aldım st675 fakat ilk sürüşte aynalar inanılmaz sıkıntı verdi. Siz nasıl çözdünüz bu işi? Up side down ayarlanmıyor

striple da genelde bar-end kullanılıyor ama alışmak lazım ona da
22498d1267226007-bar-end-mirrors-p1010116.jpg
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Eyw baktım onlara ama benim istediğim gibi görüntü vermez sanki. Mesela cbr650f aynalar çok iyi. Arka 4k görüntü :) bende aynasız suremem,hemen çözmem gerek.

Yabancı forumlara baktım epey alternatifler var. İvedi şekilde halledicem
 
Katılım
16 Haz 2013
Mesajlar
59
Eyw baktım onlara ama benim istediğim gibi görüntü vermez sanki. Mesela cbr650f aynalar çok iyi. Arka 4k görüntü :) bende aynasız suremem,hemen çözmem gerek.

Yabancı forumlara baktım epey alternatifler var. İvedi şekilde halledicem

Yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi bar end aynalar kullanılıyor. Ama benim ekstra bir tavsiyem var, eğer bar end alacaksanız (ki daha iyi bir çözüm yok gibi bu işte) orijinal Triumph bar end ayna almaya gayret edin. Çünkü yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla diğer markaları deneyenler hep titrek ve berbat görüntü aldıklarını, orijinale geçince rahatladıklarını söylüyorlardı. Bizzat tecrübe etmedim ama okuduklarım böyle, aklınızda olsun.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Tesekkürler,bu gün çözdüm ayna sorununu. Uo down ayarını yapmadi servis söylememe rağmen. Sağolsun tanıdığım uzun süre st675 kullanmış biri var,hatta rider cafe nin ortaklarından,o bugun ayarladı. Stock aynalarla devam edicem ,çok iyi olmasada bugun 100 km lik sürüşumde baya rahat ettim.
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
333
Naked motor da eşek kulağı ayna sevmeyen ve çoğunlukla barendmirror kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.
Üst boynuz, alt boynuz, yan ve dik, iç, dış olmak üzere 9 farklı şekilde ayarlayabiliyorsunuz.
Kaliteli olanların yüksek hızlarda değil titreşimi, 1mm oynaması dahil olmuyor.

3703v4.jpg

m3Ba7P.jpg


Yuvarlak istenirse baglantı körüğü sabit tercih edin.
1L53vb.jpg
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Güzelmiş. Triumph hatası kullanım klavuzuna,baştan aşağı okudum,mirror setting adjustment hiçbişi yazmamis. Oysa up yazan bir yer var ve vidalı. Servis beni çok yanlış yönlendirdi. Dakka 1 gol 1.

Neyse allahtan arkadaş bugün kendi alyan anahtarı ile 1 dkk açtı ayarladık,şu an stock aynalardan gayet memnunum,şehirici 100 km yol yaptım,yoğun trafikte,görüntü sıkıntım kalmadı ama aralardan geçme işinde antenler biraz sorun fakat onu da ilerleyen kullanımlarda çok rahatsız ederse sizin resimlerdeki alternatifi düşünucem.

Cvp yazan arkadaşlar tskrler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst