Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
aslında deneyemedim... şöyleki en son rahat gazı açabileceğim yol gittiğim zaman daha rodajı bitmemişti ama sonuna doğruydu 8000 deviri geçmiyordum, o şekilde 213 gördüm..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
aslında deneyemedim... şöyleki en son rahat gazı açabileceğim yol gittiğim zaman daha rodajı bitmemişti ama sonuna doğruydu 8000 deviri geçmiyordum, o şekilde 213 gördüm..

racing kadar top speed beklememek lazım tabi ama yeterli bi hız aslında
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
naked alette zor o hızlara tutunmak... racing bir makine ile aerodinamiği ile 15 dakka dayandığın bir süratle naked bir aletle 5 dakka dayanırsın (rakkamlar atmasyondur ben 10 dakka dayanırım diye çıkmasın lütfen kimse :mrgreen: )
yinede 100 bg civarları alıyorsun street triple ile yani o hızlara çıkarsın becerebilirsen gidersinde.. 245 gördüğünü söyleyen arkadaşım var street triple ile ve yalan söylediğini düşünmüyorum... GSR ımla 233 görmüştüm benim için yeterliydi..
naked cihazların özelliği top speed değil sonuçta...
60 km/s in üstünde kaza anında kurtuluş şansımız çok az zaten :farao:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
naked alette zor o hızlara tutunmak... racing bir makine ile aerodinamiği ile 15 dakka dayandığın bir süratle naked bir aletle 5 dakka dayanırsın (rakkamlar atmasyondur ben 10 dakka dayanırım diye çıkmasın lütfen kimse :mrgreen: )
yinede 100 bg civarları alıyorsun street triple ile yani o hızlara çıkarsın becerebilirsen gidersinde.. 245 gördüğünü söyleyen arkadaşım var street triple ile ve yalan söylediğini düşünmüyorum... GSR ımla 233 görmüştüm benim için yeterliydi..
naked cihazların özelliği top speed değil sonuçta...
60 km/s in üstünde kaza anında kurtuluş şansımız çok az zaten :farao:

evet bende meraktan sordum 200km bile yeterli aslında uzun yol çok keyifli olur yan çantalar nasıl durur acaba :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
çanta...... heleki yan çanta bence çok sevimsiz olur, ayrıca egzozlar artçı selesi yanında hemen, takıcağın çantaların ısı korumalı katmanları bile olsa yinede epey ısınır.. triumph ın arçını oturduğun yere takmak için bir çantası var epey kullanışlı, belki uzun yolda düşünülebilinir :
(Tail Pack diye geçiyor)

Street-Triple_Tail-Pack-Kit.jpg
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
çanta...... heleki yan çanta bence çok sevimsiz olur, ayrıca egzozlar artçı selesi yanında hemen, takıcağın çantaların ısı korumalı katmanları bile olsa yinede epey ısınır.. triumph ın arçını oturduğun yere takmak için bir çantası var epey kullanışlı, belki uzun yolda düşünülebilinir :
(Tail Pack diye geçiyor)

Street-Triple_Tail-Pack-Kit.jpg

2tshirt 1pantolun sığdımı tamamdır :queen:
yan çanta olmaz gerçekten egsozlar sıkıntı çıkarır
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
mart sonu radyatör kenarlarındaki plastik kapakları turuncuları ile değiştirdim, ama pek hoşuma gitmedi belki yeterince güneş görmediği için bilemiyorum tam ton tutmadı gibi geliyor ne dersiniz? tekrar siyaha dönmeyi bile düşünüyorum......

img0436d.jpg

img0431c.jpg

img0432rf.jpg

img0434u.jpg

img0435sj.jpg
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
mart sonu radyatör kenarlarındaki plastik kapakları turuncuları ile değiştirdim, ama pek hoşuma gitmedi belki yeterince güneş görmediği için bilemiyorum tam ton tutmadı gibi geliyor ne dersiniz? tekrar siyaha dönmeyi bile düşünüyorum......

Makina gerçekten çok güzel, Allah kaza bela vermesin :)
Odamın duvarında kocaman bir posteri var :mrgreen: iç çekerek uyuduğum günler geldi aklıma

Bu arada meslektaşız :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mart sonu radyatör kenarlarındaki plastik kapakları turuncuları ile değiştirdim, ama pek hoşuma gitmedi belki yeterince güneş görmediği için bilemiyorum tam ton tutmadı gibi geliyor ne dersiniz? tekrar siyaha dönmeyi bile düşünüyorum......
Bence çok iyi durmuş böyle,motoru daha kalıplı daha grenajlı göstermiş
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
Makina gerçekten çok güzel, Allah kaza bela vermesin :)
Odamın duvarında kocaman bir posteri var :mrgreen: iç çekerek uyuduğum günler geldi aklıma

Bu arada meslektaşız :cat:


teşekkürler... sanırım daha çok heycan arıyoruz iş hayatımınızda, tanıdığım birçok BT çalışanı motor kullanıyor :cat:


Bence çok iyi durmuş böyle,motoru daha kalıplı daha grenajlı göstermiş

senin ilk eklediğin fotolarda vardı yan grenaj bende oradan görüp beğendim ama bir ton farkı var gibi geliyor, gözüme takılıyor.. bir süre daha böyle kullanıcam sanırım..
teşekkürler.......
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
teşekkürler... sanırım daha çok heycan arıyoruz iş hayatımınızda, tanıdığım birçok BT çalışanı motor kullanıyor :cat:




senin ilk eklediğin fotolarda vardı yan grenaj bende oradan görüp beğendim ama bir ton farkı var gibi geliyor, gözüme takılıyor.. bir süre daha böyle kullanıcam sanırım..
teşekkürler.......

resimlerde ton farkı pek belli olmuyor ama eğer çok fazla bi ton farkı yoksa siyah halinden daha güzel siyah halinde o kapak göze bile çarpmıyo:)
bu arada bt nedir :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
BT : bilgi teknolojileri
ingilizcesi ; IT : information technologies

halk arası karşılığı : komputerci :p
halk arası cümle içinde kullanımı : "abi sende kaçak ofis programı var mı ?" :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
BT : bilgi teknolojileri
ingilizcesi ; IT : information technologies

halk arası karşılığı : komputerci :p
halk arası cümle içinde kullanımı : "abi sende kaçak ofis programı var mı ?" :mrgreen:

Banada itici diyorlar...
aynen benimde tanıdığım ve görüştüğüm 6-7 kişi var, hepside motosiklete biniyor:mrgreen:

Ne kadar heyecankolik adamlarmışız.

bu işe başladığım günden beri kaç tane xp kurdum hatırlamıyorum microsoft suç duyusuruda bulunsa müebbetlik olurum heralde :mrgreen: ,
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Naked olması benim terciHim. Ama ön farlar sanki sanayide sonradan uydurulmuş gibi gözüküyor "-" . Motor performansı veya yakıt ile ilgili takıntısı olan bu motora binmez zaten diye düşünüyorum. 3 silindir olması kulağa çok salak geliyor. bir motosiklet ya tek silindir ya iki silindir ya da 4 silindir olmalı.. Fiyatı uçmuş zaten. Malzeme kalitesinde de şüphem var..

Yani motora daha binmeden ve yakından bile görmeden ancak bu kadar yazabiliyorum.Forumunda bu yanını çok seviyorum:) Aslında bu motorun racing olanı çok gıcık olduğum birinde olduğu için bu kadar acımasız yazıyorum..Çok ön yargılıyım bu motora karşı. İsmini özellikle; sevmiyorum ben bu markayı yaaa.. Allah'ım hayatımın sonuna kadar bu motordan bana nasip etme.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@cantr,emomen
hocam şimdi bende bişe söyliyicem inanmıyıcaksınız bundan 3ay öncesinde motorumu ilk aldığımda bende bilgi işlemde çalışıyodum 3ay kadar bilgi işlemde çalıştım şimdi pozisyon değişimine uğradım son 1 aydır muhasebedeyim:mrgreen:
Bt diyince düşmedi jeton biz it diyoduk genelde yada bilgi işlem:)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
Allah'ım hayatımın sonuna kadar bu motordan bana nasip etme.

Amiiiiiiiin :p



valla ürün kalitesi tabiki parça bazlı seri üretim yapan tayvan, kore, çin, japonyadan toplama saat başına 30 motor üreten fabrikaları olan "japon" lardan daha düşük... :p
o ne öyle özene özene 2-3 saatte 1 motormu üretilir heleki ucuz işçilikten kaçılınırmı pehhhh bu nasıl fabrika büyük terbiyesizlik... :queen:
fabrika çıkışında 600 hatta bağzı 1000 cc lere plastik fren hortumu takmak varken veya 250cc motora taktığın ön süspansiyonu 600cc racingde de kullanmak varken neden gidip okadar para verip düzgün bişi takasınki... ne işe yararki hem ön süspansiyon ve çelik fren hortumu :silent::silent: :p

3 silindir zaten külliyen saçma!!! sıralı 4 silindir yapki max beygiri al veya L2, V2 silindir yapki max torku al ne o öyle 3 silindirde alt ve üst devirlerde stabil tork bide üstüne 106 beygir yani dimi cnmmmm uyduruk bi tasarım işte :cherry:

yaaa o değilde istanbulda oturuyorsan müsait bir anda kızıltoprak (FB stadının karşısı) motaş motora gidip bunun R olmayan versiyonunun test sürüşünü alsana bir, belki dönüp ilerideki bankadan bide kumbara alırsın para biriktirmeye başlarsın sonrasında :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------

@cantr,emomen
hocam şimdi bende bişe söyliyicem inanmıyıcaksınız bundan 3ay öncesinde motorumu ilk aldığımda bende bilgi işlemde çalışıyodum 3ay kadar bilgi işlemde çalıştım şimdi pozisyon değişimine uğradım son 1 aydır muhasebedeyim:mrgreen:
Bt diyince düşmedi jeton biz it diyoduk genelde yada bilgi işlem:)

açıkçası bizde IT diyoruz (hatta "IR" = information resource = bilgi kaynakları) ama ben Türkçeyi kullanmayı seviyorum biraz daha (önceki yazımda max ve min yazdım biliyorum :p ) bilgi işlemci diyincede hastanelerde hasta bilgilerini giren cilekeş bilgi teknolojileri çalışanları meslektaşlarımız geliyor direk aklıma... :)



Banada itici diyorlar...
aynen benimde tanıdığım ve görüştüğüm 6-7 kişi var, hepside motosiklete biniyor:mrgreen:

Ne kadar heyecankolik adamlarmışız.

bu işe başladığım günden beri kaç tane xp kurdum hatırlamıyorum microsoft suç duyusuruda bulunsa müebbetlik olurum heralde :mrgreen: ,

6551 yasasını duymadın sanırım sen :queen:
kaçak program kullanmıyoruz, kullansakta (ki kullanmıyoruz) bunu forumlara yazmıyoruz :queen::queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Amiiiiiiiin :p



valla ürün kalitesi tabiki parça bazlı seri üretim yapan tayvan, kore, çin, japonyadan toplama saat başına 30 motor üreten fabrikaları olan "japon" lardan daha düşük... :p
o ne öyle özene özene 2-3 saatte 1 motormu üretilir heleki ucuz işçilikten kaçılınırmı pehhhh bu nasıl fabrika büyük terbiyesizlik... :queen:
fabrika çıkışında 600 hatta bağzı 1000 cc lere plastik fren hortumu takmak varken veya 250cc motora taktığın ön süspansiyonu 600cc racingde de kullanmak varken neden gidip okadar para verip düzgün bişi takasınki... ne işe yararki hem ön süspansiyon ve çelik fren hortumu :silent::silent: :p

3 silindir zaten külliyen saçma!!! sıralı 4 silindir yapki max beygiri al veya L2, V2 silindir yapki max torku al ne o öyle 3 silindirde alt ve üst devirlerde stabil tork bide üstüne 106 beygir yani dimi cnmmmm uyduruk bi tasarım işte :cherry:

yaaa o değilde istanbulda oturuyorsan müsait bir anda kızıltoprak (FB stadının karşısı) motaş motora gidip bunun R olmayan versiyonunun test sürüşünü alsana bir, belki dönüp ilerideki bankadan bide kumbara alırsın para biriktirmeye başlarsın sonrasında :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------



açıkçası bizde IT diyoruz (hatta "IR" = information resource = bilgi kaynakları) ama ben Türkçeyi kullanmayı seviyorum biraz daha (önceki yazımda max ve min yazdım biliyorum :p ) bilgi işlemci diyincede hastanelerde hasta bilgilerini giren cilekeş bilgi teknolojileri çalışanları meslektaşlarımız geliyor direk aklıma... :)





6551 yasasını duymadın sanırım sen :queen:
kaçak program kullanmıyoruz, kullansakta (ki kullanmıyoruz) bunu forumlara yazmıyoruz :queen::queen:



Almıycam almıycam:)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst