Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşlar, ağustos 2011 celbi ile askere gidiyorum o yüzden motorumu satıyorum, çevrenizde ilgilenen olursa benle irtibata geçebilir istediği zaman, fiyat konusunda birşeyler yapabilirim yüzyüze görüşürsek :


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-r-2010-turuncu-turkiyede-tek-53079677/detay/
Bu motoru alacak arkadaş temiz kullansa iyi olur:cherry: çünkü ondan sonraki sahibi ben olabilirim!:pl:

---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 16:50 ----------

Triumph Street Triple Cup Videosu
[YT]Hv4R_zWY9x0&feature=digest[/YT]
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
değerli arkaşlar, dün sattım motorumu... İzmit tarafında çalışan aslen İstanbullu Gürkan Bey aldı, kesinlikle benim kadar titiz ve özenli bakıp bineceğine inanıyorum, Felon şimdiden kendisi ile irtibata geç bence çünkü 6-7 sene biner o motora Gürkan Bey bana öyle geldi en azından :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
değerli arkaşlar, dün sattım motorumu... İzmit tarafında çalışan aslen İstanbullu Gürkan Bey aldı, kesinlikle benim kadar titiz ve özenli bakıp bineceğine inanıyorum, Felon şimdiden kendisi ile irtibata geç bence çünkü 6-7 sene biner o motora Gürkan Bey bana öyle geldi en azından :)
6-7 Sene çok abi ya o kadar bekleyemem sanırım :) O zamana kadar Angelina ablamız gider başka bi motora biner bende o motora aşık olurum :p
ama tarzı duruşu motoruyla olsun çok farklı bir motosiklet.Ülkemizde pek tutulmaması üzücü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2009
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamunaleykum arkadaşalar...

beni bilen bilir Tarık Balkı,crazy_imam teke teker imam,turbo imam,kaçık imam diyenlerde mevcut tabi :D

ben de nasipse yakın zamanda speed trıple almayı düşünüyorum.kullanıcı olarak CanTR nick li arkadş var galiba sanırım sadece.bilen kullanan bilgi sahibi olanlara bana motor hakkında bişeyler söyleyebilir mi ?

almak istedğim ise şu http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-aksesuarli-2008-speed-triple-31864762/detay/
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
2013 leri geliyor 1-2 haftaya kesin fiyat belli olur ama 25bin TL civarındaydı en son
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
2013 leri geliyor 1-2 haftaya kesin fiyat belli olur ama 25bin TL civarındaydı en son
cevap icin sagolasin..

keske 30 bin civarinda olsaydi aninda elerdim.. z800 ve yeni kasa cbr600f arasinda kaldim, simdi ustune birde triumph street triple eklendi, hepsininde fiyati 25000 tl olacak.. gelde cik isin icinden :farao:

su goruntuyu sevmeyecek insan var mi acaba :) ama kesinlikle bu renk olmali burdaki beyaz ve kirmizinin rengi sahane
2013-Triumph-Street-Triple-R-Crystal-White-F3Q.jpg
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
o 3 motor arasinda ben kalmis olsam tartismasiz Triumph derdim. Kalite apayri.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
ama mcn mesela tam bir triumph poh poh cusu olmasina ragmen z800 u bayagi ovduler cok begendiklerini soylediler o cok sasirtti beni. neyse yinede gormek lazim birde fiyat yine onemli tabi 26000 nin uzerindeyse aninda elerim. triumph tarafinda tecrubeli aradaslar varsa ist daki servis agi nasildir bir sikinti var mi, yedek parcalarin ve servislerinin fiyatlari ne durumda diger firmalara kiyasla?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013 leri geliyor 1-2 haftaya kesin fiyat belli olur ama 25bin TL civarındaydı en son
Fiyatı motoron dergide 13000, r'lar da 14000 euro olarak belirtilmiş, emin misiniz?
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Süper bir makina ben maseratiye benzetiyorum anlayani az oldugundan. İşçilik malzeme güç on numara bende yeni 600f le arasinda kalmistim ama gençken (33) biraz ss binelim dedik 40 tan sonra triumph.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Fiyatı motoron dergide 13000, r'lar da 14000 euro olarak belirtilmiş, emin misiniz?
eger fiyatlar sizin dediginiz gibiyse biraz gariplik var. mesela su linkteki telegraph in verdigi fiyatlara gore arada sadece 200 pound kadar bir fark var yani tl ye vursak 550 tl bir fark var. Turkiye'de suan z800 un satis fiyati 24500tl eger kalkipta TR de street triple a 30000 tl isterlerse garip bir fark olusuyor
Kawasaki Z800
Price/on sale: From £7,499

Triumph Street Triple R, £7,699

link budur : http://www.telegraph.co.uk/motoring...rs/kawasaki/9730239/Kawasaki-Z800-review.html
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
cevap icin sagolasin..

keske 30 bin civarinda olsaydi aninda elerdim.. z800 ve yeni kasa cbr600f arasinda kaldim, simdi ustune birde triumph street triple eklendi, hepsininde fiyati 25000 tl olacak.. gelde cik isin icinden :farao:

su goruntuyu sevmeyecek insan var mi acaba :) ama kesinlikle bu renk olmali burdaki beyaz ve kirmizinin rengi sahane
http://www.cycleworld.com/wp-conten...Triumph-Street-Triple-R-Crystal-White-F3Q.jpg

Aynen bu rengi çok güzel, kullanmayı çok istediğim bir model.
Avrupalı motorların fiyatları uygun olsa da hepsinin tadına bakabilsek keşke :pale:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
o 3 motor arasinda ben kalmis olsam tartismasiz Triumph derdim. Kalite apayri.

kesinlikle katılıyorum...

ama mcn mesela tam bir triumph poh poh cusu olmasina ragmen z800 u bayagi ovduler cok begendiklerini soylediler o cok sasirtti beni. neyse yinede gormek lazim birde fiyat yine onemli tabi 26000 nin uzerindeyse aninda elerim. triumph tarafinda tecrubeli aradaslar varsa ist daki servis agi nasildir bir sikinti var mi, yedek parcalarin ve servislerinin fiyatlari ne durumda diger firmalara kiyasla?

istanbuldaysanız çok sanslısınız, MotoTriple küçükyalı'da yetkili servisi, ustalar çok başarılı ve bilgili (şöyle diyim, körfez, istanbul park, izmir ve yunanistan pist yarışlarına teknik destek verdikleri gibi California Superbike geldiği zaman onlarada destek veriyorlar) yedek parçada hiç bir sorun yaşamadım 3 senedir yani piyasada japon alıp kurt (!) ustaların eline kalıcağınıza %10 bir fark ile kaliteli servis ve kaliteli parça ile avrupa bir motora binme şansınız var..
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
kesinlikle katılıyorum...



istanbuldaysanız çok sanslısınız, MotoTriple küçükyalı'da yetkili servisi, ustalar çok başarılı ve bilgili (şöyle diyim, körfez, istanbul park, izmir ve yunanistan pist yarışlarına teknik destek verdikleri gibi California Superbike geldiği zaman onlarada destek veriyorlar) yedek parçada hiç bir sorun yaşamadım 3 senedir yani piyasada japon alıp kurt (!) ustaların eline kalıcağınıza %10 bir fark ile kaliteli servis ve kaliteli parça ile avrupa bir motora binme şansınız var..
anladim haklisizin tabi.. ama yinede aklimdaki toplam bu 3 motor iyi bakilirsa omurluktur herbirinin kalitesinden suphem yok. ben 4 sene kadar londra da yasadim ve Ingiltere'yi cok sevdim. triumph un ingiliz firmasi oldugunu ogrendigimde zaten direk kanim isindi. insallah fiyatlari 25000 civarindadir sanirim en guzeli bayii yi arayip sormak olacak.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
doğru en iyisi bayiden öğrenmek tabiki, oradan Zafer Beyi isteyin direk onla görüşün derim... hatta şansınız varsa kızıltoprakta FB stada karşısında yerleri, gidip yüz yüze konuşun genelde bir sene önceki model (ki 2012 - 13 arası bir fark yok pek) varsa ellerinde indirim yapıyorlar... ben Street Triple R 'ımı öyle almıştım... şaka maka özledim motorumu :salut:
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
doğru en iyisi bayiden öğrenmek tabiki, oradan Zafer Beyi isteyin direk onla görüşün derim... hatta şansınız varsa kızıltoprakta FB stada karşısında yerleri, gidip yüz yüze konuşun genelde bir sene önceki model (ki 2012 - 13 arası bir fark yok pek) varsa ellerinde indirim yapıyorlar... ben Street Triple R 'ımı öyle almıştım... şaka maka özledim motorumu :salut:

ozlenmeyecek gibi degil tabi :)

aslinda yili degilde modeli onemli benim icin, peki bu resimdeki farlari biraz yassi olan model ilk olarak hangi yilda cikti?
2013-Triumph-Street-Triple-R-Crystal-White-F3Q.jpg
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
2012 de, o sene hem Street hem Speed Triple'ın gözlerine bu makyajı yaptılar ama egzozlar halen kuyruk altındaydı sonra 2013 diye geçen modellerde egzozlarda aşağı indi

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

2011 ve öncesi:
img0434u.jpg



2012:
2012-triumph-street-triple-7.jpg




2013:
2013-triumph-street-triple-r-preview%205.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst