- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
Almıycam almıycam![]()
Dostum sen Triumph gibi bir markayi sevme ve alma, bu hic sorun degil.
Lakin isciliginden yada 3 silindirli olmasina laf ettigin firma motosiklet tarihinin yazilmasina sebep olan bir firma. Daha japonlar motosiklet nedir bilmez iken bu adamlar Kraliyet ordusuna motosiklet yapiyorlardi. Amerika motosiklet uretimini Ingiliz ve Alman firmalar sayesinde gelistirebildi.
Motosiklet kulturu hakkinda yetersiz bilgiye sahip oldugunu ve bu sebeple boyle konustugunu dusunuyorum.
Moderatör tarafında düzenlendi: