Triumph Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Almıycam almıycam:)

Dostum sen Triumph gibi bir markayi sevme ve alma, bu hic sorun degil.

Lakin isciliginden yada 3 silindirli olmasina laf ettigin firma motosiklet tarihinin yazilmasina sebep olan bir firma. Daha japonlar motosiklet nedir bilmez iken bu adamlar Kraliyet ordusuna motosiklet yapiyorlardi. Amerika motosiklet uretimini Ingiliz ve Alman firmalar sayesinde gelistirebildi.

Motosiklet kulturu hakkinda yetersiz bilgiye sahip oldugunu ve bu sebeple boyle konustugunu dusunuyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu motoru herkesin beğenmemeside ayrı bi ayrıcalıktır bence :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
zeda3000 alıntıyı öyle bir yapmışınki gören ben diyorum sanıcak okadar lafı Triumph'a :mrgreen:
htmetin alıntı yaparken bişileri silmiş sanırım ondan sonra böyle gitmiş..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
zeda3000 alıntıyı öyle bir yapmışınki gören ben diyorum sanıcak okadar lafı Triumph'a :mrgreen:
htmetin alıntı yaparken bişileri silmiş sanırım ondan sonra böyle gitmiş..

şu forumdaki en rahatsız edici şeyse 10dk sonrasında edit in kısıtlanması:queen:
herşey için moderatör çağırılması gerekiyor:)
bu arada türkiyede kaç tane street triple r var acaba?
bundan bi 4 yıl sonrasında senin motoru alabilirim,üşenipte bakımlarını falan eksik etme sakın :queen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ben alinti yap dugmesine bastim sadece:) Degistirme hakkimda yok bu baslikta. Pardon
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
bu arada türkiyede kaç tane street triple r var acaba?
bundan bi 4 yıl sonrasında senin motoru alabilirim,üşenipte bakımlarını falan eksik etme sakın :queen:

R olan 5 tane var 1 beyaz (2009 sanırım bu) 3 gri 1 turuncu... birgün karşılaşırsak titizliğimi görebilirsin bakımları ve temizliği konusunda :bounce:


Türkiyede 5 tane Street Triple R var benimkisi tek turuncu olan diğerleri gri ve beyaz. bunlara ek toplamda 20 ye yakın düz Street Triple var (2007 de gelenleri eklersek)
Rocket III 11 tane var şu anda sokakta yürüyen geçen gün satılan roadsterla.
yeni Tiger 800 lerden 4 tane var bildiğim kadarı ile
tiger 1050 lerdeki sayıyı tam bilemiyorum.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/84193-triumph-rocket-3-roadster-2.html#ixzz1Kzi5noAJ


güzel bir başlık oluyor yukarıdakide onuda takip etmek isteyebilirsiniz... Avustralya ve Kanada'dan arkadaşlarımızda yazıyor...

Alıntı konusundaki karışıklık düzeltildi.:)

:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Amiiiiiiiin :p


6551 yasasını duymadın sanırım sen :queen:
kaçak program kullanmıyoruz, kullansakta (ki kullanmıyoruz) bunu forumlara yazmıyoruz :queen::queen:

2 senedir bu yasayla boğuşup log tutuyoruz zaten hatrlatman kötü oldu :mrgreen: yine aklıma geldi

yok yok bende zaten şakasına yazmıştım lisans işini.:p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motor rengi radyatör kapakları çok hoş duruyor
Bu elemanda takmış sanırım turuncu rengini normal kullanan yoktur:)
http://www.bikepics.com/pictures/2131339/
Senin motorun resmini çekelimde bikepics de günün motoru olsun
bence güzel bi fotoyla çok rahat günün resmi seçilir :)
Bu arada motorun sesi nasıl acaba 3silindir farklı bi sese sahip olur tahminimce
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
3 silindirin sesi epey farklı dediğin gibi ama asıl fark Triumph ın hava emişlerinden kaynaklanıyor.. bir çok motor arasından çok rahat ayırırsın bu markayı ses olarak. 5000-5500 devirlere kadar epey kuvvetli bir ıslık sesi var (hava emişten) ilk bindiğimde test motoruna bu ne böyle olmuştum ama sonra çok alışıyorsun o sese... şansın olurda denk gelirsen bir dinle, rölantide bile çok rahat duyuluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
3 silindirin sesi epey farklı dediğin gibi ama asıl fark Triumph ın hava emişlerinden kaynaklanıyor.. bir çok motor arasından çok rahat ayırırsın bu markayı ses olarak. 5000-5500 devirlere kadar epey kuvvetli bir ıslık sesi var (hava emişten) ilk bindiğimde test motoruna bu ne böyle olmuştum ama sonra çok alışıyorsun o sese... şansın olurda denk gelirsen bir dinle, rölantide bile çok rahat duyuluyor

avrupa yakasında hiç yok sanırım yada bana denk gelmedi :)
yolda görsem 125cc yle bile yapışırım arkasına incelemek için:queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
Selamlar bende bu speed triple ın sizin deyimle düzünü almayı düşünüyorum ancak kararsız kaldım en az iki sene kullanacağım ve ikinci eline bakınca 5000km den yüksek km li motor piyasada bile yok...
çok beğendiğim bir motor ancak zora düştüğüm zamanda satışını yapmam çok zaman alabilir...sen alırken düşünmüşsündür diye düşünüyorum..
gsr600,ducati m659 ve triump arasında kaldım gibi aslında sen belki deneyim sahibi olarak aydınlatacak bişeyler söyleyebilirsin...

buarada benim tanıdığım it cide halley kullanıyo demekki sizin işte var bişey :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst