Ben de motorla gecicem, orda anfinin girisinde illaki goruruz birbirimizi.
Paşam bende ulus sanayi caddesindeyim ama eğer işi ayarlayabilirsen geleceğim. Bir de motorum yenimahalle de duruyor. Gidip onuda almam lazım...ulus çankırı caddesine yakın olanlar benide alabilirmi rica etsem
ulus çankırı caddesine yakın olanlar benide alabilirmi rica etsem
Paşam bende ulus sanayi caddesindeyim ama eğer işi ayarlayabilirsen geleceğim. Bir de motorum yenimahalle de duruyor. Gidip onuda almam lazım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
Ayarlayabilirsem*
Beyler sizin işyerleri de mi ulusta?
Sizide eklersek sırf ulusta 5 motorcu varmışız :sunny:
Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.
Unutmadan tatarı gören kör olmuş duyan ahraz kalmış :santa:
Aynen oyleymis bende yeni öğrendim simdiBeyler sizin işyerleri de mi ulusta?
Sizide eklersek sırf ulusta 5 motorcu varmışız :sunny:
Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.
Unutmadan tatarı gören kör olmuş duyan ahraz kalmış :santa:
Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.
belirtmemişler diyip manipüle etme dostum..o zaman nizamiyede buluşma olayı yoktu daha...
7 ye doğru toplaşılır orda sanırım
Belki arkadaş dediği sen değilsin. Belki seni arkadaş olarak görmüyor bu adam. Belki tipini sevmiyor, göbeeni beğenmiyor, motorunu hor görüyor... Niye üzerine alındın ki sen şimdi. ::158::
Ben de ordayım arkadaşlar, zaten bu durum olmasaydı, haftalık buluşmaya gelicektim tanışmak için, AEA ya nasipmişOrda görüşmek tanışmak dileğiyle..
Çok ilgilenemedik kusura bakma. Hafta sonu gezecek olursak haber ederim sana daha detaylı laflarız :cat:
Bu arada Barkın'da tam hiperaktif adammış. Daha bir saat öncesinde kapının önünde anlatmaya başladı etrafına toplanan kalabalığa. Çok sıcak adam ya helal olsun![]()
Evet Hakan'ı tamamen yanlış anladıSyanur -
aynen, hay yaşa, mesela hakan'ın ne dediğini gerçekten anlamadı.. çok genel, güvenli sürüş sistemindeki bir mantık hatasından bahsediyordu hakan.. yani evet güvenli sürüş, imha olmayalım, dikkatli gidelim, ama bunu tamamen trafik kuralları üzerinden ele almak çok gülünç.. e o zaman hepimize 125 lik bi motosiklet yeter, çünkü yasal hız limiti 120 de bitiyor(sollamalar hariç). mesela hakan'ın sorduğu bu soruya cevabı çok alakasızdı bence..