- Katılım
- 18 Tem 2011
- Mesajlar
- 337
Neden isim vermek istemiyorsunuz anlamıyorum ? Adam yapacağını yapmış, kendince oldukça da masum bir sebebi var. Söyleyin de bilelim, doğrusu bu bence.
Abi isim ve semt verdim ben, denk gelirseniz gitmeyin işte diye uyardım... Ben adres soran arkadaşa açık adresini bilmiyorum dedim sadece...