[Ankara - MT]

Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
ulus çankırı caddesine yakın olanlar benide alabilirmi rica etsem
Paşam bende ulus sanayi caddesindeyim ama eğer işi ayarlayabilirsen geleceğim. Bir de motorum yenimahalle de duruyor. Gidip onuda almam lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

Ayarlayabilirsem*
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ulus çankırı caddesine yakın olanlar benide alabilirmi rica etsem

Paşam bende ulus sanayi caddesindeyim ama eğer işi ayarlayabilirsen geleceğim. Bir de motorum yenimahalle de duruyor. Gidip onuda almam lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

Ayarlayabilirsem*

Beyler sizin işyerleri de mi ulusta?

Sizide eklersek sırf ulusta 5 motorcu varmışız :sunny:

Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.

Unutmadan tatarı gören kör olmuş duyan ahraz kalmış :santa:
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Beyler sizin işyerleri de mi ulusta?

Sizide eklersek sırf ulusta 5 motorcu varmışız :sunny:

Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.

Unutmadan tatarı gören kör olmuş duyan ahraz kalmış :santa:

Yani tahmini saat kaç gibi giriş kapısında olursunuz? Bende o saatlerde orda olup herkese bir merhaba demek isterim..
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Beyler sizin işyerleri de mi ulusta?

Sizide eklersek sırf ulusta 5 motorcu varmışız :sunny:

Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.

Unutmadan tatarı gören kör olmuş duyan ahraz kalmış :santa:
Aynen oyleymis bende yeni öğrendim simdi:) sezon tam acildiktan sonra ufak ufak ulus turları yapalım topluca:))
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Bu arada diğer arkadaşlar şunu belirtmemişler,
Biz bilkentin girişinde ekipcek birbirimizi bekleyeceğiz ve hep beraber salona giriş yapacağız yani toplanma yerimiz aslında Bilkent girişteki nizamiyeden hemen sonra,
Turuncu bir motor görürseniz yanaşın direk.


belirtmemişler diyip manipüle etme dostum..o zaman nizamiyede buluşma olayı yoktu daha...

7 ye doğru toplaşılır orda sanırım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
belirtmemişler diyip manipüle etme dostum..o zaman nizamiyede buluşma olayı yoktu daha...

7 ye doğru toplaşılır orda sanırım

Belki arkadaş dediği sen değilsin. Belki seni arkadaş olarak görmüyor bu adam. Belki tipini sevmiyor, göbeeni beğenmiyor, motorunu hor görüyor... Niye üzerine alındın ki sen şimdi. ::158::
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Belki arkadaş dediği sen değilsin. Belki seni arkadaş olarak görmüyor bu adam. Belki tipini sevmiyor, göbeeni beğenmiyor, motorunu hor görüyor... Niye üzerine alındın ki sen şimdi. ::158::

çoğul konuşmuş, organizasyona gitme buluşma vs muhabbetini yapanlardan biriyim...dolayısıyla cevap hakkım olduğunu düşünmem gayet doğal...

sen ne kadar garip adamsın la:)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Ankara nato yolu mamak varsa bir kisilik motorumda yer var arkadaslar. Evde degilim siteye pek bakamiyorum 0532 631 71 24 adim eren ulasabilirsiniz
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ben de ordayım arkadaşlar, zaten bu durum olmasaydı, haftalık buluşmaya gelicektim tanışmak için, AEA ya nasipmiş :) Orda görüşmek tanışmak dileğiyle..

Çok ilgilenemedik kusura bakma. Hafta sonu gezecek olursak haber ederim sana daha detaylı laflarız :cat:

Bu arada Barkın'da tam hiperaktif adammış. Daha bir saat öncesinde kapının önünde anlatmaya başladı etrafına toplanan kalabalığa. Çok sıcak adam ya helal olsun :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Yuhh be, simdi videosuna baktim, adam nerdeyse 3 saat araliksiz konusmus yaw. Sol tarafta merdivenlerde oturuyordum, ben de diyorum niye bacaklarim falan agridi bu kadar, 3 saat oturmusuz bee :) Millet ne derse desin adama helal olsun valla, o kadar saat ayakta durup milyonuncu kez sorulan sorulara, sacma sapan laflara cevap verdi yine. gece sunumdan sonra gittigimiz yerdeki muhabbetinde artik sansur yoktu, verdi veristirdi :) Bikmadan yine sorulara cevap verdi. Ben ziyadesiyle memnun kaldim, keske zirt birt gelse de burdan yayin yapsa :)

Geceki muhabbette Polat tam karsisina oturdu, adama 0na 160 beygir diyosun ama buna 190 diyosun, niye oyle yapiosun dedi :)) O da ..cen o isi tadinda verdi cevabini. Gece eve 2 de geldim, uykusuzum ama iyi oldu, guzel oldu cok da iyi oldu.
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Aynen bülent abi, acayip bir adam hakkaten, hem sizin gibi tecrübelilerin, hem benim gibi kalfaların dilinden konuşabiliyor.. Bi de çok mütevazi, adam kalktı bizle mekana geldi yedik içtik muhabbet, süper valla.. keşke sponsor ayarlayabilsek de sürekli getirsek..çok faydalıydı :)
Sizinle de tanıştığıma çok memnun oldum bu arada :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Çok ilgilenemedik kusura bakma. Hafta sonu gezecek olursak haber ederim sana daha detaylı laflarız :cat:

Bu arada Barkın'da tam hiperaktif adammış. Daha bir saat öncesinde kapının önünde anlatmaya başladı etrafına toplanan kalabalığa. Çok sıcak adam ya helal olsun :)

Estağfurullah hocam olur mu öyle şey, ama sağol çok naziksin.. gece muhteşemdi ya, hakkaten altın geceydi :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Herşey çok güzeldi de bir de iletişimde sikinti var hocam. :) Adama armut diyorsun adam domates alma ozaman diyor :)
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Syanur -
aynen, hay yaşa, mesela hakan'ın ne dediğini gerçekten anlamadı.. çok genel, güvenli sürüş sistemindeki bir mantık hatasından bahsediyordu hakan.. yani evet güvenli sürüş, imha olmayalım, dikkatli gidelim, ama bunu tamamen trafik kuralları üzerinden ele almak çok gülünç.. e o zaman hepimize 125 lik bi motosiklet yeter, çünkü yasal hız limiti 120 de bitiyor(sollamalar hariç). mesela hakan'ın sorduğu bu soruya cevabı çok alakasızdı bence..
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Akşam herşey çok güzeldi.Sandığımdan daha esprili bi adammış.Umarım istediği yerlere ulaşır...
Dün akşam ilk kez gördüm burdan arkadaşları.Oda süper oldu.Malum oturup muhabbet etmeye fırsatımız olmadı.Eşimle değilde yalnız gelmiş olsaydım gece muhabbetine kalırdım mutlaka...
Bi dahaki buluşmaya artık...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Syanur -
aynen, hay yaşa, mesela hakan'ın ne dediğini gerçekten anlamadı.. çok genel, güvenli sürüş sistemindeki bir mantık hatasından bahsediyordu hakan.. yani evet güvenli sürüş, imha olmayalım, dikkatli gidelim, ama bunu tamamen trafik kuralları üzerinden ele almak çok gülünç.. e o zaman hepimize 125 lik bi motosiklet yeter, çünkü yasal hız limiti 120 de bitiyor(sollamalar hariç). mesela hakan'ın sorduğu bu soruya cevabı çok alakasızdı bence..
Evet Hakan'ı tamamen yanlış anladı :) Ama ne kadar rahat bir insan gibi görünse de o kadar kalabalık var karşında hafif bir konsantrasyon sorunu yaşanabilir. Ben bile bazen anlattıklarını takip edemedim dikkatim dağıldı 3 saat dile kolay..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst