Hero Motor Asyamotor işbirliğiyle Türkiye'ye geliyor

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Gelir gelir relax ol yaw :) Ama beklenilen kadar pek ucuz gelmeyecek,orda telaşlanabilirsin.Ben vazcaydım,zaten niye kaşındım onu da anlamadım ya neyse...

Rahat olamiyor insan. Gelsin bakalim kafamiza yatacak mi? Yatmazsa sikinti yok. Zaten sehir ici apaci takiliyoruz motorda tvs apaci olsun varsin. Sifirini 4 e kadar verir urfadaki bayi. 2012 model sifir km :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yahu ne zaman geliyo bu hero? Hangi modeller? Hiç bi haber bulamıyorum?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Dur bakalım, benim motorun bu haftasonu bakımı var, oraya gittiğimde beklerken bayiden bilgi almaya çalışırım. Bayi aynı zamanda Asya Motor'un da bayisi...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Pazar gittikçe rekabet ortamıyla kızışacak gibi ve umarım bundan karlı çıkan motosiklet severler olur :bestmt:
Bu videoyu izleyince otobüs şoförlerinin yaptığına dikkat edersek aklıma bizim ülkedenin trafiğindeki kazmalar geldi nedense!
Demekki böyle kazmalar hep motosiklet kullanıcısını sıkıştırıp tehlikeye sokuyor (Dünyanın her yerinde aynı):pr:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Siz böyle yazın bakalım. Fiyatı tesbit ettikleri zaman kötü bir sürpriz olursa o zaman ne diyeceksiniz. Hindistan satış fiyatı üzerinden kıyaslama yapınca 6400 TL gibi birfiyat çıkıyor.(Hero Karizma ZMR için)
Karizma R hem daha ucuz. Hem de düşmeli kalkmalı mayın tarlası yollarımıza daha uygun.

Beğenirsem 6400 de veririm. Karizma R'yi ise kesinlikle almam. Sebebi de enjeksiyonlu olmaması ve göstergelerinin analog olması. Bundan sonraki motorum mutlaka enjeksiyonlu olacak.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
videoya bakılırsa pek hızlı değil sanki bir 150 lik gibi gidiyor tvs gibi bence 150 yi rahat görmesi gere en son hızda bunu diyince hızlı süren biri değilimdir pek ama 250 cc makineden de hakkını vermesini isterim uzun yolda 110-120 rahat gitmesi gerek

 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hero gariban HONDAsı :)

Performans konusunda Pulsar bir gömlek ilerde:

http://www.youtube.com/watch?v=Ry6rDMIh0eI

evet hem performans yönünden iyi hemde yakıtıda iyi pulsarda ancak tipi agrafif yani uzun yolda sıkıntı olabilir hero o yönden daha güzel rahat konforlu motor ancak biraz hızda yapsa iyi olur sesi seriliğine baktım netde aynı tvs gibi geldi bana ondan dedim yoksa yakıt yönünden de güzelmiş
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Nette bu motorun hızlanmasını adam gibi gösteren video pek yok. Reklamlarında 0-60 hızlanmasını 3.6 s olarak veriyorlar. 20 Nm tork var. TVS ile kıyaslanamaz. Ayrıca kullanıcı yorumlarına göre bu motor 120 - 130 km hızlarda kendini yırtmadan gidebiliyor. 40 km hızdan 130 km'ye vitesle oynamadan hızlanabiliyormuş. Pulsar sadece daha hızlı ve daha seri. Performansa çok önem veriyorsanız Pulsar alın. Geri kalan her şeyde ben bunu tercih ederim.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Nette bu motorun hızlanmasını adam gibi gösteren video pek yok. Reklamlarında 0-60 hızlanmasını 3.6 s olarak veriyorlar. 20 Nm tork var. TVS ile kıyaslanamaz. Ayrıca kullanıcı yorumlarına göre bu motor 120 - 130 km hızlarda kendini yırtmadan gidebiliyor. 40 km hızdan 130 km'ye vitesle oynamadan hızlanabiliyormuş. Pulsar sadece daha hızlı ve daha seri. Performansa çok önem veriyorsanız Pulsar alın. Geri kalan her şeyde ben bunu tercih ederim.

Hero'nun ar-ge si çalışıyor ben bunu diyeyim...Şu anda ürün gamında görülmeyen süprizleri olabilir yakında.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Nette bu motorun hızlanmasını adam gibi gösteren video pek yok. Reklamlarında 0-60 hızlanmasını 3.6 s olarak veriyorlar. 20 Nm tork var. TVS ile kıyaslanamaz. Ayrıca kullanıcı yorumlarına göre bu motor 120 - 130 km hızlarda kendini yırtmadan gidebiliyor. 40 km hızdan 130 km'ye vitesle oynamadan hızlanabiliyormuş. Pulsar sadece daha hızlı ve daha seri. Performansa çok önem veriyorsanız Pulsar alın. Geri kalan her şeyde ben bunu tercih ederim.

inşallah alırsın abi bi hero karizma zmr ilk hayırlayanda ben olurum :cat: abi bu motorda pek şekilde yok neden bu kadar ısrarcısın
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
inşallah alırsın abi bi hero karizma zmr ilk hayırlayanda ben olurum :cat: abi bu motorda pek şekilde yok neden bu kadar ısrarcısın

Motor iyi motor da o yüzden. 2014 modelinin tipi de hiç fena değil bence. Eski model evet biraz kabaydı. Kullanıcı yorumlarında motordan şikayetçi olan adam sayısı bir elin parmaklarını geçmez.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Motor iyi motor da o yüzden. 2014 modelinin tipi de hiç fena değil bence. Eski model evet biraz kabaydı. Kullanıcı yorumlarında motordan şikayetçi olan adam sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

Onlar daha Türk sürücülerle tanışmamışlar ondandır:santa::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst