- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 1,315
Bajaj geliyor o cepte de bu herodan hiç haber yok mu?
http://www.zaman.com.tr/ekonomi_dun...meye-ikna-etti-rekabet-kizisacak_2183728.html
Bajaj geliyor o cepte de bu herodan hiç haber yok mu?
ben tam tersi bilgiyi direk Hintli motor ustalarından aldım, yüz yüze internetten değil, direk yeni delhide.İnternette satranç oynadığım Hintlilere soruyorum. Marka olarak Bajaj mı Hero mu daha iyi diye. Bajaj daha iyi diyorlar... Karizma nın son hızı Bajaj ın benzer modellerine göre daha düşük. Youtube da yayınlanan bir testte ZMR nin son hızı 120 km/h olarak belirtilmiş. Bence otoban sürüşleri için yetersiz.
ben tam tersi bilgiyi direk Hintli motor ustalarından aldım, yüz yüze internetten değil, direk yeni delhide.
Kalite ve yakıt olarak kesinlikle Hero diyorlar. Başka şeylerde diyorlar ama gerek yok.
İnternette satranç oynadığım Hintlilere soruyorum. Marka olarak Bajaj mı Hero mu daha iyi diye. Bajaj daha iyi diyorlar... Karizma nın son hızı Bajaj ın benzer modellerine göre daha düşük. Youtube da yayınlanan bir testte ZMR nin son hızı 120 km/h olarak belirtilmiş. Bence otoban sürüşleri için yetersiz.
Karizma ZMR'ye 6000'i gözü kapalı veririm. Hem de denemeden...
ben kalite ve yakıt ekonomisini kastettim ama yorum motorda ne aradığına da bağlı olarak değişebiliyor, delhide bir yerden başka yere gitmek ortalama 45 dakika -1 saat sürüyor.Bu süreyi konforlu daha az yoran bir motosikletle geçirmek son hızdan daha fazla ilgilendirir bence insanları.Yav bende youtube den bakıyorum da arkadaşın dediği gibi
İnternette satranç oynadığım Hintlilere soruyorum. Marka olarak Bajaj mı Hero mu daha iyi diye. Bajaj daha iyi diyorlar... Karizma nın son hızı Bajaj ın benzer modellerine göre daha düşük. Youtube da yayınlanan bir testte ZMR nin son hızı 120 km/h olarak belirtilmiş. Bence otoban sürüşleri için yetersiz.
Karizma ZMR'ye 6000'i gözü kapalı veririm. Hem de denemeden...