Hero Motor Asyamotor işbirliğiyle Türkiye'ye geliyor

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Hero , fiyatları ve modelleri Fuar lansmanı sırasında olacak. Tüm modellerin gelmesini beklemeyin hayal kırıklığına uğrarsınız.Çin motorları seviyesinde fiyat bekleyen bence hiç durmasın kendine motor baksın derim ben.
Ek olarak 2015 Hero nun tamamen yükleneceği yıl olacak diyebilirim.
Ayrıca Hero nun şu anda konsept olan modelleri var,üzerlerinde ciddi olarak çalışıyorlar, görsellerini Hero Tr Facebook sayfasında görebilirsiniz.

Onlar daha Türk sürücülerle tanışmamışlar ondandır:santa::queen:

Ben Delhide serviste 100.000 km de motor arızası vermemiş Pleasure gördüm.
Hero servis standartını burada oturtursa çok endişeli olmamak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
erik buell racing ile şöyle bir şey yapmışlar.

hero hxr 250

hero-hrx-250r.jpg
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
hero bajaj akdar ilgi gormedi galiba zar zor mesaj atılıyor :D fiyatlar bellimi acaba bundada asyanın sitesindede bişey yok
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu HX250 de 31 BG imiş. Tek silindir 250 cc için akıllara zarar gücü var. İnşallah seneye getirirler bunu... Buell dokununca işin şekli değişivermiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

Buda bajaj gibi yaparsa,fiyatlarda geçirmece yaparsa hiç şaşırmam:queen:

Karizma ZMR, NS200'ün doğrudan rakibi olduğundan fiyatı da ona yakın olur. Dün bayideydim, bu ay içerisinde motorlar bayilere tanıtılacakmış. Ara ara bilet sormaya gittiğimde bilgi almaya çalışacağım.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Ben çok memnunum
Sonuçta Güney Kore malı
Hundai ve kia nasıl arabalar? Kötümü? Bence değil F/P uyumlu gayet mantıklı
''bajaj hero'' kawasaki, ktm, honda gibi markalara arge yaparak motor üretiyorlar.
''tvs'' ise bmw ile küçük cc motosiklet üretimi yapacak 2015te.
bari bilmiyorsun biraz araştır,
hintli diye bok atmaya calıştıgın markalar japonlara almanlara motosiklet üretiyor.
senin beğenmediğin bu markalara motosiklete Kawasaki - BMW gibi markalar güvenip motosiklet ürettiriyor.
şu iki başlıkta da (bajaj-hero) motorların kalitesinden ziyade satış sonrası hizmetleri distrübütr sıkıntıları fiyat sıkıntısı konuşuluyor.
...
daelimden bi sen memnunsun zaten.
kusura bakmada kardeş seninkisi kedi ciğer ilişkisine dönmüş.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
''bajaj hero'' kawasaki, ktm, honda gibi markalara arge yaparak motor üretiyorlar.
''tvs'' ise bmw ile küçük cc motosiklet üretimi yapacak 2015te.
bari bilmiyorsun biraz araştır,
hintli diye bok atmaya calıştıgın markalar japonlara almanlara motosiklet üretiyor.
senin beğenmediğin bu markalara motosiklete Kawasaki - BMW gibi markalar güvenip motosiklet ürettiriyor.
şu iki başlıkta da (bajaj-hero) motorların kalitesinden ziyade satış sonrası hizmetleri distrübütr sıkıntıları fiyat sıkıntısı konuşuluyor.
...
daelimden bi sen memnunsun zaten.
kusura bakmada kardeş seninkisi kedi ciğer ilişkisine dönmüş.

Dostum öyle bir yazı yazmışsın ki sanki bajajı sen getiyorsun Türkiye ye . Bu ne şiddet bu ne celal ayrıca bana neki kawasaki ktm üretim yaptırmış bajaj a .
Daelim den zorum olsa buralara şikayet konuları açardım. Zaten sattım daelimi ben fuarda 600cc alacağım
Bu arada Honda dan başka marka tanımam Türkiye'de
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
''bajaj hero'' kawasaki, ktm, honda gibi markalara arge yaparak motor üretiyorlar.
''tvs'' ise bmw ile küçük cc motosiklet üretimi yapacak 2015te.
bari bilmiyorsun biraz araştır,
hintli diye bok atmaya calıştıgın markalar japonlara almanlara motosiklet üretiyor.
senin beğenmediğin bu markalara motosiklete Kawasaki - BMW gibi markalar güvenip motosiklet ürettiriyor.
şu iki başlıkta da (bajaj-hero) motorların kalitesinden ziyade satış sonrası hizmetleri distrübütr sıkıntıları fiyat sıkıntısı konuşuluyor.
...
daelimden bi sen memnunsun zaten.
kusura bakmada kardeş seninkisi kedi ciğer ilişkisine dönmüş.

Daelim konusuna katılmıyorum. O motor hakkında yabancı kaynaklı tek bir olumsuz yorum bulamazsın. Diğer 125 cc modellerinin de tümü enjeksyonlu ve 13 BG'lik motorlar. Daelim gayet iyi motorlar üreten bir firma. Benim gözümde Hyosung'tan tek farkı tanınırlığının az olması... Şu sayfadaki motorları bir incele :

http://www.daelim.fr/sc_famille.php?FaNum=1

Bizim milletin yaptığı tüm yorumlar görüntüye bakarak yapılıyor. 250 cc test videosunda adamlar Roadwin 250'nin kumadalarına berbat, rezil gibi falan demişler. Tamam diğerlerinden kötü ama fiyatına göre de normal ama berbat falan da değil. Motorun fiyatı nispeten diğerlerinden ucuz olduğundan (bu arada Fransa fiyatı 3990 €) dış görünüşe hitap eden noktalarını ucuz tutmuşlar. Ama gidişine, duruşuna teknik özelliklerine tek kelime söylenecek motor değil.

Bu söylediklerimi de Bajaj veya Hero'yla karşılaştırmak amaçlı söylemiyorum. Onlar da çok iyi firmalar ve Daelim'den çok daha fazla satıyorlar. Daelim'in tek eksisi reklam yapamaması.

Bu arada @Roadwin250R arkadaşım,

Senin motoru deneyebileceğimi söylemiştin ya, 1 Mart'ta kısmet olursa fuara geleceğim ve İstanbul'da bir gece kalacağım. O ara deneme yapmam mümkün olur mu acaba ? Benim Lifan bayisi hem Hero hem Daelim satıyor, buna göre bir karar vereceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
hero hondanın motosikletleri daha yollarımızla tanışmadan sağlamlığıyla ilgili nasıl yorum yapılıyor anlayamıyorum. hindistan eskiden ve günümüzde de halen büyük markalara üretim yapmaktadır. bu yüzden motosiklet konusunda tecrübeleri çoktur. kalite konusunda kore ve taiwan mallarıyla yarışabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kime üretim yaptıkları çok da önemli değil. Bu adamların mühendisliği iyidir. Önümüzde TVS Apache gibi iyi bir örnek varken ve bu motor Hindistan'da Hero ve Bajaj modellerinden daha az tutulan bir motorken gidip diğerlerinden şüpheye düşecek bir durum yok. Artık Çin motorları bile dağılmıyor, Hintliye hiçbir şey olmaz.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Dostum öyle bir yazı yazmışsın ki sanki bajajı sen getiyorsun Türkiye ye . Bu ne şiddet bu ne celal ayrıca bana neki kawasaki ktm üretim yaptırmış bajaj a .
Daelim den zorum olsa buralara şikayet konuları açardım. Zaten sattım daelimi ben fuarda 600cc alacağım
Bu arada Honda dan başka marka tanımam Türkiye'de
Daelim scooter konusunda iyi, ama viteslilerde daha kendini geliştirmesi gerekli.
Hero Hindistanda en çok satan marka , dayanıklılık ve yakıt ekonomisi ile iddalı,fiyatları Çinliler ayarında olamaz bunu bekleyen şimdiden kendine motor baksın derim ben.
Ama motorları kaliteli.Hizmetini oturtursa ciddi rakip..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hero bekleyenlerdenim. Zmr olabilir. Duruma göre. Yeni motor alacağım. Markası % 75 hero %25 bajaj olacak. Hayırlısı. Bekliyorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
Ya iyi güzel de 223 cc motor muş ve top speed 125!
Ne anladım ben bu işten? cbf yada ybr de zaten 110 yapıyor, aradaki 15 km için mi bu patırtı?
Bence hero yetersiz kalmış.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Onlar kendini yırtarak yapıyor, bu ise o hızlarda sallana sallana gidiyor, fark bu... Bir tabi 20 Nm torku var. Canavar gibi gidecek yani...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst