Top speed kelimesinin tam anlamı maksimum hız değil midir? Yani aleti sonuna kadar zorlarsın ve maksimum alabileceğin hızı alırsın. Nasıl o hızda sallana sallana gidebilir ki?Onlar kendini yırtarak yapıyor, bu ise o hızlarda sallana sallana gidiyor, fark bu... Bir tabi 20 Nm torku var. Canavar gibi gidecek yani...
Onlar kendini yırtarak yapıyor, bu ise o hızlarda sallana sallana gidiyor, fark bu... Bir tabi 20 Nm torku var. Canavar gibi gidecek yani...
Ama bunun kıyaslanacağı makine cbf150 ybr125 değil cbr250, ninja250 vs. dir. Cbr250'de 140'ta sallana sallana gidiyor.
Top speed kelimesinin tam anlamı maksimum hız değil midir? Yani aleti sonuna kadar zorlarsın ve maksimum alabileceğin hızı alırsın. Nasıl o hızda sallana sallana gidebilir ki?
Asya anlaşıp bu ocaktan itibaren Türkiye' de üretileceğini falan söylüyordu.
2 aydır üretilen bişey var mı acaba :silent:
Burda üetilip satılırsa hem fiyat hem kalite olarak çinlilerin hemen hemen hepsi ölür gibime geliyor.
Yada tam tersi olmasın...:wiinkk:
Buradaki bayi bu ay içerisinde onlara tanıtım yapılacağını söyledi.
Bugün Hero standındaki yetkiliyle uzun uzun muhabbet ettik. Öncelikle burada bahsedildiği gibi Thriller, Glamour ve Pleasure gelecekmiş. Daha sonra da Hunk modeli de geliyormuş. Hunk gerçekten çok güzel bir motor. Eğer Bajaj NS200'ü alacak durumum olmazsa onu alabilirim. Diğer yandan Karizma ZMR kesin olarak gelmiyormuş. Gelmeme sebebi de yukarıda bahsi geçen HRX250. Motor çıkar çıkmaz gelecekmiş. Eğer çıkışı yıl sonuna yakın olursa 2015'te gelecekmiş ve fiyatının da 10 bin TL altı olmasına çalışacaklarmış.
Durum bu yani...