Hero Motor Asyamotor işbirliğiyle Türkiye'ye geliyor

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
hero-hx-250-r-unveiling-india-auto-expo-2014-30012014-g8_640x480.jpg


Hero HX250R;

249cc, 31bhp, tek silindir.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
Onlar kendini yırtarak yapıyor, bu ise o hızlarda sallana sallana gidiyor, fark bu... Bir tabi 20 Nm torku var. Canavar gibi gidecek yani...
Top speed kelimesinin tam anlamı maksimum hız değil midir? Yani aleti sonuna kadar zorlarsın ve maksimum alabileceğin hızı alırsın. Nasıl o hızda sallana sallana gidebilir ki?
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Onlar kendini yırtarak yapıyor, bu ise o hızlarda sallana sallana gidiyor, fark bu... Bir tabi 20 Nm torku var. Canavar gibi gidecek yani...

Ama bunun kıyaslanacağı makine cbf150 ybr125 değil cbr250, ninja250 vs. dir. Cbr250'de 140'ta sallana sallana gidiyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
130 rahat yapıyor düzde eski kasa zmr ler. 17 hp onlar. Yeni kasalarda motor daha güçlü. 20 hp. 135 leri geçer.11 hp cbf yle 20 hp motoru kıyaslamak akıl karı degil.
Bu arada implus baya dikkatimi çekti.150 cc olanı var. 13.2 hp ve 225 cc ligi var. 2 side gelirmi acaba? Zmr yerine bu enduro ları tercih edebilirim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Top speed kelimesinin tam anlamı maksimum hız değil midir? Yani aleti sonuna kadar zorlarsın ve maksimum alabileceğin hızı alırsın. Nasıl o hızda sallana sallana gidebilir ki?

Bu motorun maksimum torku 6000 - 6500 devirde maksimum gücü de 8 bin devir civarında geliyor. O yüzden yüksek devirlere çıkmadan bu hızlarda gezebiliyor. Ayrıca bunun rakibi CBR250 falan değil. CBR250'nin rakibi yukarıda fotoğrafı olan HX250R olacak. Bu motor gayet güçlü bir commuter. Hindistan'da olduğu gibi burada da rakibi Bajaj NS200 olacak. Türkiye'de, bu sınıfta bu kalitede ve bu fiyatlarda (tahminim bu da 6 - 7 bin TL arası olacaktır) bu kadar donanımlı başka motor yok.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
43
Selamun aleykum daha önce cbf 150 kullanmıştım. İhtiyaç nedeniyle şartlar gereği motorumu satmıştım. Şimdi tekrar motor almak düşünüyorum ama 2.500 3000 arası yine 125 150 cc bir makine düşünüyorum. Bajaj ve herolar geldiği zaman piyasa düşer mi yükselir mi? Bir de bunların 125 150 cc lik motorlarının sıfırı ne civarı olur tahmini olan var mı? gerekirse biraz daha bekleyip biraz daha para ekleyip bunların sıfırlarına bakayım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
250 cc lik cbr la 223 cc lik 17 hp lik karizmayı karşılaştıranlar (yeni zmr ler 20 hp) yukarıdakı hero nun 250 cc siyle karşılaştırsınlar. Hero nun bu yeni 250 lik ss modeli 31 hp.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Asya anlaşıp bu ocaktan itibaren Türkiye' de üretileceğini falan söylüyordu.

2 aydır üretilen bişey var mı acaba :silent:

Burda üetilip satılırsa hem fiyat hem kalite olarak çinlilerin hemen hemen hepsi ölür gibime geliyor.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
asya elini attığı yeri kurutuyor :) bajaj hakkında sürekli gelişmeler var ama herodan ses seda yok. bu hero hx 250 r ülkemize gelecekmi? Gelecekse kaç paradan gelecek. Hiçmi yetkili bi ağız yok kardeşimya. Ticaret motoru satıp parayı cebe atmakmı sadece? Nerde müşteri memnuniyeti? Nerde bu devlet nerde bu milet :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yada tam tersi olmasın...:wiinkk:

Aslında olabilir, burdaki üretimin yönetimine bağlı :mrgreen:

Honda, Man... .. gibi firmalar burda üretime başlayınca dünyanın en kaliteli fabrikası seçiliyorlar ya

her örneği Türk insanın el becerisine bağlıyorum, aslında yalan değil hala öyle düşünüyorum ama

baştakilerde aynı kafada olması lazım.

Sabunla geç ucuz olsun diyen bi yönetim olursa dediğin gibi tersi olup Hero da ölebilir :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Buradaki bayi bu ay içerisinde onlara tanıtım yapılacağını söyledi.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Buradaki bayi bu ay içerisinde onlara tanıtım yapılacağını söyledi.

Çok geç kalmışlar tanıtım yapmaya. Daha bayilere tanıtımı yapılmamış. Herhalde fuarla birlikte ilk girişini yapacak Hero. Sitelerinde kıpırtı da yok. Ne bajaj da ne de hero da.

www.bajaj.com.tr şubat başında aktif olacak dendi, ürünler fuarla birlikte bayilerde olacak dendi. Mart sonunu bulur gibi geliyor. Ki Hero da durum daha vahim. Daha hangi modeller gelecek, fiyatlar ne olacak söylentisi bile yok.

Facebook üzerinden yazışmalarla olmuyor bu iş. Face ye yazmak suya yazmaktan beter. Söz var icraat yok.::yanliss:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sonuçta her iki firma da fuarda yer ayırtmışlar. Orada modelleri görürüz.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bugün Hero standındaki yetkiliyle uzun uzun muhabbet ettik. Öncelikle burada bahsedildiği gibi Thriller, Glamour ve Pleasure gelecekmiş. Daha sonra da Hunk modeli de geliyormuş. Hunk gerçekten çok güzel bir motor. Eğer Bajaj NS200'ü alacak durumum olmazsa onu alabilirim. Diğer yandan Karizma ZMR kesin olarak gelmiyormuş. Gelmeme sebebi de yukarıda bahsi geçen HRX250. Motor çıkar çıkmaz gelecekmiş. Eğer çıkışı yıl sonuna yakın olursa 2015'te gelecekmiş ve fiyatının da 10 bin TL altı olmasına çalışacaklarmış.

Durum bu yani...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaslar bugun itibari ile fuari gezmis bulunuyorum ve hero 150 cc olan modelinin 5000 tl alti gibi bir fiyat olacagini soyledi gorevli arkadas, bajaj standindaki arkadaslarin ilgisi hosuma gitti kendi servisleri olacakmis ve 40 bayiden 2si egitime gelmedigi icin bayiligini iptal etmisler ve pulsar teknolojisi farkli oldugu icin bu modeli nisan sonu mayis basinda garanti gelecegini ve komple paket olarak gelecegini ve diger modelinin ise tuzla fabrikasinda birlestirilecegini soyledi. Hero ve bajaj in resimlerini pazartesi buraya veya yeni baslik altinda yuklerim.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Bugün Hero standındaki yetkiliyle uzun uzun muhabbet ettik. Öncelikle burada bahsedildiği gibi Thriller, Glamour ve Pleasure gelecekmiş. Daha sonra da Hunk modeli de geliyormuş. Hunk gerçekten çok güzel bir motor. Eğer Bajaj NS200'ü alacak durumum olmazsa onu alabilirim. Diğer yandan Karizma ZMR kesin olarak gelmiyormuş. Gelmeme sebebi de yukarıda bahsi geçen HRX250. Motor çıkar çıkmaz gelecekmiş. Eğer çıkışı yıl sonuna yakın olursa 2015'te gelecekmiş ve fiyatının da 10 bin TL altı olmasına çalışacaklarmış.

Durum bu yani...

Abi bu hrx250 eger ki 2015 yilina kalsin yok yok vaz gectim yaz aylarinda bile gelse 10 bin olur asagisi kurtarmaz cbr250 de 13bin i rahatlika gecer o tarihlerde o zaman belki 10 bine iyi bir alternatif olabilir
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
10 bin TL olursa ben CBR 250'ye dönüp bakmam bile. 31 BG motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst