Ben bu arkadaşı çok beğendim, en azından tipi çok iyi duruyor.
http://i.hizliresim.com/Kl8MPb.jpg
http://i.hizliresim.com/xAv98p.jpg
http://i.hizliresim.com/x83V5Q.jpg
Söylüyoruz işte güzel diye![]()
desenize honda ve yamahanın egemenliği bitecek fiyatların bu 2 markadan daha düşük olması kesin yoksa rekabet edemezler iyi olur gelmeleri honda ve yamaha fiyatları düşer artık mecburen fazla uçmuşlardı fiyat konusunda