İzmir MT Canlanıyor !! Gezilerle :)

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese Merhabalar.
Uzun süredir uykuya yatan izmir MT artık biraz hareketlenmeye başladı desek yeridir.
Bir kaç kişinin etkisiyle gelen kıvılcım çogu izmir MT üyesininde destegiyle ateş almış durumda :)


Gruptaki bazı üyelerimiz katılamasada hafta sonu müsait olanlarla birşeyler yapmaya karar verdik.

EE tabi hal böyle olunca pazar günü birşey yapsak diye kararlaştırıyoruz.

Kıvılcımı alan ben cumartesiden mangal yapmak için karagöle tek başıma çıkıp sırf gezmek ve Sevgili izmir MT üyelerine güzel bir yer bulabilmek için Fazer ile enduro yaparcasına mangala sote bir yer arıyorum :)
bnya.jpg

qocg.jpg



Cumartesi günü uygun yeri bulup İzmir MT ile fotoları paylaşıyorum. Herkesten onayı aldıktan sonra ertesi güne 11 civarı buluşmak için karar alıyoruz..

Daha sonra sabah Karşıyakada bir benzin istasyonunda toplanıyoruz.

sjnq.jpg


Sevgili izmir MT üyesi gürkan.
3c1z.jpg


Flame ( alper ) :)
l7if.jpg


gezgincimiz Halil..
k1uz.jpg


Fazerımın yaklaşık 46lt 'lik topcase 'si bir mangalı ve yere serecegimiz koca bir klimi aldı.

Nasıl sıgdırdık ben dahi anlamadım :)

Etler kola bardaklar tabaklar derken MT üyeleri arasında eşyalar paylaştırılıyor herkez azar azar birşey alıp yola dogru çıkıyoruz.


3ibs.jpg

Kömür almak için mola veriyoruz..

kvn6.jpg

Sevgili MT üyesi gökhan..

oyqc.jpg


Kızların gözdesi flame ( alper ) Z750 'si ile göz alıyor :mrgreen:
a1jz.jpg


Dağa çıkmadan evel mangalı yakması kolay olsun diye sagda solda gördügümüz bakkallardan gazete arıyoruz daha sonra bimde çıra buluyoruz :mrgreen:

Dağın başlangıc kısmı.

Rotamız yamanlar dagı karagöl civarı.
0aq1.jpg

o33z.jpg


Dün mangal için uygun buldugum yere arkadaşlarımı getiriyorum ve hemen mangala koyulmak üzere hazırlıklara başlıyorum.

1kfv.jpg

6983.jpg

2mm7.jpg


Halil ile mangalı yakma aşamalarımız.
hl4y.jpg

zsa6.jpg

a43w.jpg


Mangalı yakmamız uzun sürmüyor Mt üyeleri sohbet ederken ben ateşin yönünü yanmayan kömürlere dogru yelliyorum ter dökerek :mrgreen:
ekux.jpg


Ateşimiz hazır gelsin kanatlarımız :)
rg1h.jpg


Ufak ufak kanatları dizmişken ilk parti nerdeyse hazırrr.
5aho.jpg


İlk parti kanatları koyar koymaz yok oluyor :mrgreen:
b8n9.jpg

8gbi.jpg


Etler yanmasın diye çaktırmadan kanatlardan bogaza indiremiyorumda :mrgreen:
5hp1.jpg

mcr2.jpg


Daha sonra banada kıyamayıp et pişirme işini dönüşümlü yapmaya başlıyoruzz.
kv3i.jpg

ep0k.jpg

urga.jpg

jynm.jpg

ke8a.jpg

mkz5.jpg

zc5r.jpg


Manzara hava doğa mangal ortam sohbet muhteşem..
gduj.jpg

t6kg.jpg

f0y8.jpg

ofza.jpg


Sofrada başlıyor muhabbet çay içmek için çıkalım diyoruz gençlik merkezine ( gençlik merkezi dedigimiz yer bu yıl yapımı biten dagın hemen hemen zirvesinde kurulan gençlere yönelik bir tesis diyelim )

İzmir manzarasına karşı çay içmek için sabırsızlanıyoruz derken Oda ne !!!!

Halil topcase'den çaydanlık çıkarıyor :mrgreen: Süpersin halil...

pj32.jpg


Bu doğa manzarasında mangal közünde çayımızı demliyoruz :)

v5yl.jpg


Flame ( alper ) topcase olmasada yanında taşıdıgı ıslak mendil ile ellerimizi temizlememize olanak saglıyor :mrgreen:

Sevgili MT üyesi fevzican mh drift'den sonra z750 keyfini yaşayınca sevinci gözlerinden belli oluyordur :)
9do7.jpg

sgbs.jpg


Yavaştan toplanıp şu karagölüde bir görüp daha sonra gençlik merkezine gidelim diye hazırlanmaya başlıyoruz.
7xp0.jpg


qrdb.jpg


Alper ( flame)= Fazer rahat yahu :)

Cem = Aklım kawasaki Sx 1000de :)

nblg.jpg


Yakıştıda yahu..

Sagolsun kendisi bana Test etmem için Z750sini verip beni büyülemeyi başardı. :mrgreen:

e30k.jpg


Ekipmanlarımızı giyip ellerimizde sıcacık çayımızla güzel pozlar veriyoruz..

iimt.jpg


63ky.jpg

fu8j.jpg

a3vj.jpg


Fazerın tek farı bozukmu demeyin son günlerde çok duyuyorum bunu :mrgreen:

Kısa tek uzun çift yanıyor.

0poj.jpg

Evet karagölede çıkıyoruz.

Gelmek isteyenlere tecrübe olsun diye söyliyelim Motosiklet başına giriş 7tl.

Bu kadar pahalı olunca akla motosikletleri 3leyip girmekte geliyor ehehe :mrgreen:

mnmi.jpg

1u3e.jpg


Daha sonra bira daha zirveye çıkıyoruz ve izmirin gün batımı güzel manzarasıyla karşı karşıya kalıyoruz.
vb9s.jpg

ahfi.jpg

gpf1.jpg

8cya.jpg


3l5e.jpg


Daha sonra hava kör karanlıga kalmadan gitmeye karar verip zirvede selamlaşıp şehire girdigimizde ayrılıyoruz.

İzmir MT ile bir gezinin sonuna geldik.

Umarım daha canlı ve istikrarlı bir biçimde devam edecegiz :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Çok güzel gezi :cat:
kış ayı olduğundan böyle konular açılmaz oldu
umarım kısa zamanda makinayı alır aranıza katılırım
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Çok kıskandım, canım çekti resmen :). Başarılı etkinliklerin devamını dilerim..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kılçık alper tombiş bir şey olmuş ahahah :mrgreen: Alper uyurken sakalını kesmeyi düşünüyorum. Cem bu konuda bir operasyon yapalım. Yıllardır yıllardır yeter yahu
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Cem yaa, bayılıyorum bu senin olduğun gezilere. Şu üniversiteyi kazanıp bi gelsem İzmir'e inmeyeceğim fazerin arkasından (motorumu almış olsam da) :D :D
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Neden sıcak memlekette bi üniversite kazanamadım nedennn:pr::pr::salut:
Güzel gezi olmuş abiler. tekerinize sağlık :bounce:
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
vallah süper olmus buz gibi havada (bulundugum ilde ) öyle gezi resimleri görmek içimizi istiğin için tskler cem dediğin gibi o mangalı nasıl sıgdırdın benimde dikatımı çekti :) ama keyfli geçtiği bir gerçek kış bakımına kaldırdıgım makinama bakmaya gidim ahhh ahhhh :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
vallah süper olmus buz gibi havada (bulundugum ilde ) öyle gezi resimleri görmek içimizi istiğin için tskler cem dediğin gibi o mangalı nasıl sıgdırdın benimde dikatımı çekti :) ama keyfli geçtiği bir gerçek kış bakımına kaldırdıgım makinama bakmaya gidim ahhh ahhhh :)

sen benden de kötüymüşssün abi :) ben bugün azıcık turladım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eksik var..
Olmamış.... :queen:

Kamberi unutmuşsunuz.... :mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Çok güzel gezi :cat:
kış ayı olduğundan böyle konular açılmaz oldu
umarım kısa zamanda makinayı alır aranıza katılırım


Vallaha beklıyoruz mustafa :)

Göktuguda al gel gerçi onada haber veremedik belki gelecekti göktug dostum özürlerimi yolluyorum :)

Cihan abi ile yanınıza gelemedigim için gerçekten üzgünüm gezi falan derken yogunluk oldu :(..

Dahada kötüsü görüşemeden sakaryaya döndü artık ben karadenize giderken sakaryadan geçecegim :) inş..

Müsait oldugunda gelip tanışmayı ve katılmanı beklıyoruz :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

Çok kıskandım, canım çekti resmen :). Başarılı etkinliklerin devamını dilerim..

Toplanacagımız saatlerde 10-11 karşıyaka ( girne ) civarında pazar günü bir mt-09 gördüm belkide sizdiniz :)Çok teşekkür ederiz sagolun. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Kılçık alper tombiş bir şey olmuş ahahah :mrgreen: Alper uyurken sakalını kesmeyi düşünüyorum. Cem bu konuda bir operasyon yapalım. Yıllardır yıllardır yeter yahu

ahahahaha ..

Sakalı onu sempatik kılıyor ama operasyon varsa varım :mrgreen:

Göbek yok yahu mangaldan olsa gerek :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Sakalı onu sempatik kılıyor ama operasyon varsa varım :mrgreen:

Göbek yok yahu mangaldan olsa gerek :mrgreen:

Cemim, alpere tatlı dil ile söyledim. Gel keselim kardeşim dedim, bıktık sakalından dedim... Yok kesmem diye inat etti. Şimdi içirsek biraz diyorum yunan tavernası çıkışında. Meyhane çıkışında veya bir şeylerin çıkışında..
Uyurkanda bir çizik atsak sakala :queen:

Zaten o uyanmadan ben istanbula doğru yola çıkarım :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem yaa, bayılıyorum bu senin olduğun gezilere. Şu üniversiteyi kazanıp bi gelsem İzmir'e inmeyeceğim fazerin arkasından (motorumu almış olsam da) :D :D

Buyur gel kardeşim ne demek :)

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Neden sıcak memlekette bi üniversite kazanamadım nedennn:pr::pr::salut:
Güzel gezi olmuş abiler. tekerinize sağlık :bounce:

Teşekkür ederiz :rendeer:

Yüksek lisansı egede yaparsınız artık :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kanat yemek için o kadar yol mu gidilir yahu :p
Alp alttan çizgi Tunay yaşlandı artık, önceden başı o çekerdi, şimdi evde çiğdem çitliyor diyorlar :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
vallah süper olmus buz gibi havada (bulundugum ilde ) öyle gezi resimleri görmek içimizi istiğin için tskler cem dediğin gibi o mangalı nasıl sıgdırdın benimde dikatımı çekti :) ama keyfli geçtiği bir gerçek kış bakımına kaldırdıgım makinama bakmaya gidim ahhh ahhhh :)

Ben teşekkür ederim geziyi okuyup bizimle paylaştıgın için abi :)
Ne zamandır görüşemiyoruz sanırım bir kaç kez aradın okuldaydım açamadım vizeler finaller derken sıkı geçiyor bu sene.

İzmire beklıyorum tekrardan .. geldiginde motorumu satmıştım gezemedik birdakine birlikte gezeriz inş :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Ben istanbul'dayım, izmir'de Sadık isimli arkadaşta vardı sanırım, o olabilir. Hafta sonu izmir'deydim ama motorsuz gelmiştim. Baharda motorla gelme niyetim var. Umarım uyar da size katılabilirim :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Eksik var..
Olmamış.... :queen:

Kamberi unutmuşsunuz.... :mrgreen:

Emre abicigim hastaydı gelemedi :salut:

senide bekliyoruz abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

Tekerinize sağlık on numara olmuş belli ki :)
Teşekkür ederiz kemboo..

Sana ulaşmaya çalıştık fakat başaramadık :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

Cemim, alpere tatlı dil ile söyledim. Gel keselim kardeşim dedim, bıktık sakalından dedim... Yok kesmem diye inat etti. Şimdi içirsek biraz diyorum yunan tavernası çıkışında. Meyhane çıkışında veya bir şeylerin çıkışında..
Uyurkanda bir çizik atsak sakala :queen:

Zaten o uyanmadan ben istanbula doğru yola çıkarım :queen:

Hyo'yu al Gel planı icraata koyalım :mrgreen:

Plan mantıklı ve çok taktiksel gözüküyor :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

Kanat yemek için o kadar yol mu gidilir yahu :p
Alp alttan çizgi Tunay yaşlandı artık, önceden başı o çekerdi, şimdi evde çiğdem çitliyor diyorlar :D

Kanat bahene gezi şahane hocam :cherry: :cat:

Alper abi gezilere katılmasada her yerde eli ve gözü var onun :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Ne hyosu, hyo aliyimde hepiniz içimden geçin ? Özellikle alper bunun için sabırsızlanıyor... En iyisi 08 RR diyorumda, hayırlısı bakalım :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst