İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Herkese Merhabalar.
Uzun süredir uykuya yatan izmir MT artık biraz hareketlenmeye başladı desek yeridir.
Bir kaç kişinin etkisiyle gelen kıvılcım çogu izmir MT üyesininde destegiyle ateş almış durumda
Gruptaki bazı üyelerimiz katılamasada hafta sonu müsait olanlarla birşeyler yapmaya karar verdik.
EE tabi hal böyle olunca pazar günü birşey yapsak diye kararlaştırıyoruz.
Kıvılcımı alan ben cumartesiden mangal yapmak için karagöle tek başıma çıkıp sırf gezmek ve Sevgili izmir MT üyelerine güzel bir yer bulabilmek için Fazer ile enduro yaparcasına mangala sote bir yer arıyorum
Cumartesi günü uygun yeri bulup İzmir MT ile fotoları paylaşıyorum. Herkesten onayı aldıktan sonra ertesi güne 11 civarı buluşmak için karar alıyoruz..
Daha sonra sabah Karşıyakada bir benzin istasyonunda toplanıyoruz.
Sevgili izmir MT üyesi gürkan.
Flame ( alper )
gezgincimiz Halil..
Fazerımın yaklaşık 46lt 'lik topcase 'si bir mangalı ve yere serecegimiz koca bir klimi aldı.
Nasıl sıgdırdık ben dahi anlamadım
Etler kola bardaklar tabaklar derken MT üyeleri arasında eşyalar paylaştırılıyor herkez azar azar birşey alıp yola dogru çıkıyoruz.
Kömür almak için mola veriyoruz..
Sevgili MT üyesi gökhan..
Kızların gözdesi flame ( alper ) Z750 'si ile göz alıyor :mrgreen:
Dağa çıkmadan evel mangalı yakması kolay olsun diye sagda solda gördügümüz bakkallardan gazete arıyoruz daha sonra bimde çıra buluyoruz :mrgreen:
Dağın başlangıc kısmı.
Rotamız yamanlar dagı karagöl civarı.
Dün mangal için uygun buldugum yere arkadaşlarımı getiriyorum ve hemen mangala koyulmak üzere hazırlıklara başlıyorum.
Halil ile mangalı yakma aşamalarımız.
Mangalı yakmamız uzun sürmüyor Mt üyeleri sohbet ederken ben ateşin yönünü yanmayan kömürlere dogru yelliyorum ter dökerek :mrgreen:
Ateşimiz hazır gelsin kanatlarımız
Ufak ufak kanatları dizmişken ilk parti nerdeyse hazırrr.
İlk parti kanatları koyar koymaz yok oluyor :mrgreen:
Etler yanmasın diye çaktırmadan kanatlardan bogaza indiremiyorumda :mrgreen:
Daha sonra banada kıyamayıp et pişirme işini dönüşümlü yapmaya başlıyoruzz.
Manzara hava doğa mangal ortam sohbet muhteşem..
Sofrada başlıyor muhabbet çay içmek için çıkalım diyoruz gençlik merkezine ( gençlik merkezi dedigimiz yer bu yıl yapımı biten dagın hemen hemen zirvesinde kurulan gençlere yönelik bir tesis diyelim )
İzmir manzarasına karşı çay içmek için sabırsızlanıyoruz derken Oda ne !!!!
Halil topcase'den çaydanlık çıkarıyor :mrgreen: Süpersin halil...
Bu doğa manzarasında mangal közünde çayımızı demliyoruz
Flame ( alper ) topcase olmasada yanında taşıdıgı ıslak mendil ile ellerimizi temizlememize olanak saglıyor :mrgreen:
Sevgili MT üyesi fevzican mh drift'den sonra z750 keyfini yaşayınca sevinci gözlerinden belli oluyordur
Yavaştan toplanıp şu karagölüde bir görüp daha sonra gençlik merkezine gidelim diye hazırlanmaya başlıyoruz.
Alper ( flame)= Fazer rahat yahu
Cem = Aklım kawasaki Sx 1000de
Yakıştıda yahu..
Sagolsun kendisi bana Test etmem için Z750sini verip beni büyülemeyi başardı. :mrgreen:
Ekipmanlarımızı giyip ellerimizde sıcacık çayımızla güzel pozlar veriyoruz..
Fazerın tek farı bozukmu demeyin son günlerde çok duyuyorum bunu :mrgreen:
Kısa tek uzun çift yanıyor.
Evet karagölede çıkıyoruz.
Gelmek isteyenlere tecrübe olsun diye söyliyelim Motosiklet başına giriş 7tl.
Bu kadar pahalı olunca akla motosikletleri 3leyip girmekte geliyor ehehe :mrgreen:
Daha sonra bira daha zirveye çıkıyoruz ve izmirin gün batımı güzel manzarasıyla karşı karşıya kalıyoruz.
Daha sonra hava kör karanlıga kalmadan gitmeye karar verip zirvede selamlaşıp şehire girdigimizde ayrılıyoruz.
İzmir MT ile bir gezinin sonuna geldik.
Umarım daha canlı ve istikrarlı bir biçimde devam edecegiz :cat:
Uzun süredir uykuya yatan izmir MT artık biraz hareketlenmeye başladı desek yeridir.
Bir kaç kişinin etkisiyle gelen kıvılcım çogu izmir MT üyesininde destegiyle ateş almış durumda
Gruptaki bazı üyelerimiz katılamasada hafta sonu müsait olanlarla birşeyler yapmaya karar verdik.
EE tabi hal böyle olunca pazar günü birşey yapsak diye kararlaştırıyoruz.
Kıvılcımı alan ben cumartesiden mangal yapmak için karagöle tek başıma çıkıp sırf gezmek ve Sevgili izmir MT üyelerine güzel bir yer bulabilmek için Fazer ile enduro yaparcasına mangala sote bir yer arıyorum
Cumartesi günü uygun yeri bulup İzmir MT ile fotoları paylaşıyorum. Herkesten onayı aldıktan sonra ertesi güne 11 civarı buluşmak için karar alıyoruz..
Daha sonra sabah Karşıyakada bir benzin istasyonunda toplanıyoruz.
Sevgili izmir MT üyesi gürkan.
Flame ( alper )
gezgincimiz Halil..
Fazerımın yaklaşık 46lt 'lik topcase 'si bir mangalı ve yere serecegimiz koca bir klimi aldı.
Nasıl sıgdırdık ben dahi anlamadım
Etler kola bardaklar tabaklar derken MT üyeleri arasında eşyalar paylaştırılıyor herkez azar azar birşey alıp yola dogru çıkıyoruz.
Kömür almak için mola veriyoruz..
Sevgili MT üyesi gökhan..
Kızların gözdesi flame ( alper ) Z750 'si ile göz alıyor :mrgreen:
Dağa çıkmadan evel mangalı yakması kolay olsun diye sagda solda gördügümüz bakkallardan gazete arıyoruz daha sonra bimde çıra buluyoruz :mrgreen:
Dağın başlangıc kısmı.
Rotamız yamanlar dagı karagöl civarı.
Dün mangal için uygun buldugum yere arkadaşlarımı getiriyorum ve hemen mangala koyulmak üzere hazırlıklara başlıyorum.
Halil ile mangalı yakma aşamalarımız.
Mangalı yakmamız uzun sürmüyor Mt üyeleri sohbet ederken ben ateşin yönünü yanmayan kömürlere dogru yelliyorum ter dökerek :mrgreen:
Ateşimiz hazır gelsin kanatlarımız
Ufak ufak kanatları dizmişken ilk parti nerdeyse hazırrr.
İlk parti kanatları koyar koymaz yok oluyor :mrgreen:
Etler yanmasın diye çaktırmadan kanatlardan bogaza indiremiyorumda :mrgreen:
Daha sonra banada kıyamayıp et pişirme işini dönüşümlü yapmaya başlıyoruzz.
Manzara hava doğa mangal ortam sohbet muhteşem..
Sofrada başlıyor muhabbet çay içmek için çıkalım diyoruz gençlik merkezine ( gençlik merkezi dedigimiz yer bu yıl yapımı biten dagın hemen hemen zirvesinde kurulan gençlere yönelik bir tesis diyelim )
İzmir manzarasına karşı çay içmek için sabırsızlanıyoruz derken Oda ne !!!!
Halil topcase'den çaydanlık çıkarıyor :mrgreen: Süpersin halil...
Bu doğa manzarasında mangal közünde çayımızı demliyoruz
Flame ( alper ) topcase olmasada yanında taşıdıgı ıslak mendil ile ellerimizi temizlememize olanak saglıyor :mrgreen:
Sevgili MT üyesi fevzican mh drift'den sonra z750 keyfini yaşayınca sevinci gözlerinden belli oluyordur
Yavaştan toplanıp şu karagölüde bir görüp daha sonra gençlik merkezine gidelim diye hazırlanmaya başlıyoruz.
Alper ( flame)= Fazer rahat yahu
Cem = Aklım kawasaki Sx 1000de
Yakıştıda yahu..
Sagolsun kendisi bana Test etmem için Z750sini verip beni büyülemeyi başardı. :mrgreen:
Ekipmanlarımızı giyip ellerimizde sıcacık çayımızla güzel pozlar veriyoruz..
Fazerın tek farı bozukmu demeyin son günlerde çok duyuyorum bunu :mrgreen:
Kısa tek uzun çift yanıyor.
Evet karagölede çıkıyoruz.
Gelmek isteyenlere tecrübe olsun diye söyliyelim Motosiklet başına giriş 7tl.
Bu kadar pahalı olunca akla motosikletleri 3leyip girmekte geliyor ehehe :mrgreen:
Daha sonra bira daha zirveye çıkıyoruz ve izmirin gün batımı güzel manzarasıyla karşı karşıya kalıyoruz.
Daha sonra hava kör karanlıga kalmadan gitmeye karar verip zirvede selamlaşıp şehire girdigimizde ayrılıyoruz.
İzmir MT ile bir gezinin sonuna geldik.
Umarım daha canlı ve istikrarlı bir biçimde devam edecegiz :cat: