CEM. İzmir İl Temsilcisi Katılım 30 Eyl 2010 Mesajlar 2,523 14 Ocak 2014 Konu Yazar #61 Aynen öyle tavsiye ediyoruz :cat: Dahada güzeli bu soguk havada içinizi çayla ısıtmak gibisi yok.
P poyraz1879 Katılım 10 Tem 2012 Mesajlar 130 16 Ocak 2014 #62 Güzel bir gezi olmuş motosiklet,doğa,mangal hepsi var daha ne olsun tekerinize sağlık arkadaşlar kazasız belasız geziler diliyorum ...
Güzel bir gezi olmuş motosiklet,doğa,mangal hepsi var daha ne olsun tekerinize sağlık arkadaşlar kazasız belasız geziler diliyorum ...
CEM. İzmir İl Temsilcisi Katılım 30 Eyl 2010 Mesajlar 2,523 18 Ocak 2014 Konu Yazar #63 poyraz1879' Alıntı: Güzel bir gezi olmuş motosiklet,doğa,mangal hepsi var daha ne olsun tekerinize sağlık arkadaşlar kazasız belasız geziler diliyorum ... Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederiz :cat: Motosiklet ve doga olayını birleştirmek için git gide enduroya dogru yol alıyorum :cat:
poyraz1879' Alıntı: Güzel bir gezi olmuş motosiklet,doğa,mangal hepsi var daha ne olsun tekerinize sağlık arkadaşlar kazasız belasız geziler diliyorum ... Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederiz :cat: Motosiklet ve doga olayını birleştirmek için git gide enduroya dogru yol alıyorum :cat: