[İzmir - MT]

Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar cumartesi ehliyet sınavım var ehliyeti bi alayım sizle beraber sürmek isterim:)) Sınava motorumla gidicem inşallah bi sıkıntı olmaz:D
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
bende sınava motorumla gitmiştim :D ama ne olur ne olmaz bi iki sokak aşağı parket de belki federaller tezgah açar tedbirli olmak lazım :D

bu arada şu fotolara isim ve nick yazsanız da kimin kim olduğunu bilebilsek :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Tulumlu artist benim :mrgreen:

Bu hafta karagölde mangalmı yapsak ?
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
100_0647.JPG
Kod:
şu fotoda olanlar kendini işaretlesin en temizi :D
 
Katılım
17 May 2007
Mesajlar
46
Merhaba dostlar bir süre aradan sonra tekrar iki tekerdeyim :) paylaşımları takip ediyorum guzel geziler toplantılar oluyor, bundan sonrakilerde firsat buldukça bende yer almak isterim gy200 umle. Herkese selam olsun tekeriniz düz bassın :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
senin tip bana çok tanıdık geliyo gibi ama benzetiyo da olabilirim :)
seksi gözlüklü olan da sodalimon sanırsam
:)

DarkNess ben karşıyakada pek pegaso göremedim.

bir kaç kez sogukkuyu shelde gördüm.

Birde bahçelievlerde birtane var acaba senmisin ?

ama mutlaka denk gelmişizdir eger çok dışarı çıkıyorsan eminim.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Merhabalar herkese, aranıza yeni katıldım. Bugün hazır havada fena değilken, müsait olan varsa tanışmak muhabbet etmek isterim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst