[İzmir - MT]

Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar cumartesi ehliyet sınavım var ehliyeti bi alayım sizle beraber sürmek isterim:)) Sınava motorumla gidicem inşallah bi sıkıntı olmaz:D
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
bende sınava motorumla gitmiştim :D ama ne olur ne olmaz bi iki sokak aşağı parket de belki federaller tezgah açar tedbirli olmak lazım :D

bu arada şu fotolara isim ve nick yazsanız da kimin kim olduğunu bilebilsek :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Tulumlu artist benim :mrgreen:

Bu hafta karagölde mangalmı yapsak ?
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
100_0647.JPG
Kod:
şu fotoda olanlar kendini işaretlesin en temizi :D
 
Katılım
17 May 2007
Mesajlar
46
Merhaba dostlar bir süre aradan sonra tekrar iki tekerdeyim :) paylaşımları takip ediyorum guzel geziler toplantılar oluyor, bundan sonrakilerde firsat buldukça bende yer almak isterim gy200 umle. Herkese selam olsun tekeriniz düz bassın :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
senin tip bana çok tanıdık geliyo gibi ama benzetiyo da olabilirim :)
seksi gözlüklü olan da sodalimon sanırsam
:)

DarkNess ben karşıyakada pek pegaso göremedim.

bir kaç kez sogukkuyu shelde gördüm.

Birde bahçelievlerde birtane var acaba senmisin ?

ama mutlaka denk gelmişizdir eger çok dışarı çıkıyorsan eminim.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Merhabalar herkese, aranıza yeni katıldım. Bugün hazır havada fena değilken, müsait olan varsa tanışmak muhabbet etmek isterim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst