Geçmiş olsun, hala motorla çıplak dolaşan tipler var onlara bir şey olmuyor galiba, geçen gün birisi örgü hırka giymiş cup motorun koltuğun ucuna oturmuş koltuğun arkası havaya kalkmış soğuk ve yağmurda gidiyordu![]()
pilot jet dedikleri jet tam orası olmalı![]()
Geçmiş olsun inş yakın zamanda sağlıgına kavuşursun :rendeer:
hava filitresinin oradaki jetler ne işe yarar benim bildiğim jetler sadece şamandıranın ortasındaki benzini ayarlayanlar bunlar ne iş yapar :silent:
pilot jet dedikleri jet tam orası olmalı![]()
yok ya yanlış görmüşüm. pilot jet değil orası. ora ne harbiden ya:silent:
teşekkür ederim Cem sende dikkat et ben geçen sene meraktan karda çıktım 20 ile virajı dönemedim zeytinliğe dalmıştım neyseki zeytin ağaçları aralıklı olduğundan tekrardan yola çıkmayı başarmıştımçağatay geçmiş olsun kendine dikkat et ben dün gece uşaktan bursaya geldim yollar tamamen buzdu zaten bu saatten sonra hava kararmaya başlayınca çıkmamak gerekiyor her yer deli gibi buz
bu arada bana göre motoru güçlendirmeye çalışmak çok akıl karı değil çünkü frenlerimiz tekerlerimiz o hızlara göre değil ki zaten apachenin performansı gayet yerinde gibi
beyler bu haftalarda motora sıkı giyinipte binin cuma sabahından beri hastanedeyim 14 15 tane litrelik serum yedim daha yeni eve geldim hadal daha kafam güzel gibiben kışlık mont ve askerlik yapanlar bilirler termal içlikle bindim halde geberiyordum aman dikkat
![]()
beyler bu haftalarda motora sıkı giyinipte binin cuma sabahından beri hastanedeyim 14 15 tane litrelik serum yedim daha yeni eve geldim hadal daha kafam güzel gibiben kışlık mont ve askerlik yapanlar bilirler termal içlikle bindim halde geberiyordum aman dikkat
![]()
geçmiş olsun çağatay biraz geç oldu ama anca gördüm![]()
geçmiş olsun ben hafta içinde motorumu eve aldım topladım arkadaşlarımı hep birlikte eve çıkardık mart ta kadar evde kalacak .en iyisi bu soguk havalarda işin yoksa keyfi binmemek .eskiden kar yagsada araziye gitsek diyordum motor ve malzeme hepsi uygundu şimdi malzeme var motor uygundeyil.
geçmiş olsun ben hafta içinde motorumu eve aldım topladım arkadaşlarımı hep birlikte eve çıkardık mart ta kadar evde kalacak .en iyisi bu soguk havalarda işin yoksa keyfi binmemek .eskiden kar yagsada araziye gitsek diyordum motor ve malzeme hepsi uygundu şimdi malzeme var motor uygundeyil.
abiii yaa alalım bi lastik seninle gidelim uludağa cbr ve apache kardeşliği ile) sen he de ben varım seninle biliyosun
bak ne güzel tipi de başladım misss
![]()
süper aksiyon ve anı olur
![]()
abi ne yaptın alabildin mi goproyu benim md80i hasta olunca alamadım![]()
yok almadım ya. "sonra düşündüm ve dedimki; ________________________ ne gereği var"![]()
2012 model apachem var ama üstündeki lastikler çok kyıyor orjinal lastik ebatları
Ön : 90-90-17
Arka : 100-80-18
Kışlık lastik önerirmisiniz ? şimdiden teşekküler