- Katılım
- 18 Şub 2012
- Mesajlar
- 2,513
- Motosikleti
- 2025 NC 750X DCT
ben o kamerayı ayağını kullanmak ıcın aldım el kameramı bağladım motora cok ıyı de oldu kamerayı da babama verdım arabasına bı sekılde bağladı kullanıyor ama goruntu son derece berbat guneslı havada ıyı ama gece hıc bısı bellı olmuyor pc ye bağlayıpta bakınca hıc bısı bellı olmuyor