TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ben o kamerayı ayağını kullanmak ıcın aldım el kameramı bağladım motora cok ıyı de oldu kamerayı da babama verdım arabasına bı sekılde bağladı kullanıyor ama goruntu son derece berbat guneslı havada ıyı ama gece hıc bısı bellı olmuyor pc ye bağlayıpta bakınca hıc bısı bellı olmuyor
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben o kamerayı ayağını kullanmak ıcın aldım el kameramı bağladım motora cok ıyı de oldu kamerayı da babama verdım arabasına bı sekılde bağladı kullanıyor ama goruntu son derece berbat guneslı havada ıyı ama gece hıc bısı bellı olmuyor pc ye bağlayıpta bakınca hıc bısı bellı olmuyor

abi işte d001 olan yani md80 çakması plastik olanların çekim kalitesi kötü diğeride fiyatına göre iyi şimdi metal gövdeli original md80 bakıyorum
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Yahu arkadaşlar, stop lambam yanmıyor.
ön frene basıyorum yanıyor, arka frene basıyorum yanmıyor?
nerede bunun fren bağlantısı? baktım göremedim yahu
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yahu arkadaşlar, stop lambam yanmıyor.
ön frene basıyorum yanıyor, arka frene basıyorum yanmıyor?
nerede bunun fren bağlantısı? baktım göremedim yahu

sağ kapağı sök akünün altında telle bağlanıyor muhtemelen teli çıkmıştır kapağın kilit dilinin girdiği yerde müşür var onun altına bakacaksın

hayatımda ilk defa güzel polis gördüm :)
http://www.mynet.com/haber/yasam/20-milyon-tlli-sahte-kanser-ilaci-operasyonunu-hemsire-ihbar-etti-897940-1
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
şimdi gerçek md 80 ısmarladım bakalım oda iyi çıkmazsa paraya kıyıp gopro alıcam Sertaç abi hangisini alayım sonuçta 1 kere alıcaz:)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Md 80 le falan uğraşmayın arkadaşlar yazık paranıza. Alın bi gopro 2 yada 3 arkanıza bakmayın hiç değilse paranın hakkını veriyor. Bir abimde var bir kere kullandım Burada Link görüntüye aldanmayın pcde düşürdüm kaliteyi orjinali çok büyük diye ve gopro hero bu yani ilk seri. Ben bulabilirsem 1 düşünüyorum yada hero 2 olacak. 2 ay sonra doğum günüm hediye gelecek inş bakalm bekliyorum. :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
180cc lik ve tiger eksozlu apache:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-180-tiger-egzozlu-146519434/detay
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
gerçek olanı gelsin oda tatmin etmezse kartla gopro alıcam benim en çok korktuğum düşersek kemaraya acırım o yüzden ucuzları deniyorum:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bu soğuklarda bir haftadır kullanmadıgım motorum dun ılk kez tek marşta jiklesiz çalıştı. inadına satmayacagım lan seni:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
bu soğuklarda bir haftadır kullanmadıgım motorum dun ılk kez tek marşta jiklesiz çalıştı. inadına satmayacagım lan seni:queen::queen::queen:

sizin motorunuz garajda mı duruyor? ben 1 aydır jikle ile bir süre ısıttıktan sonra motor lörantide durmadan çalışabiliyor
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
bu soğuklarda bir haftadır kullanmadıgım motorum dun ılk kez tek marşta jiklesiz çalıştı. inadına satmayacagım lan seni:queen::queen::queen:

sabri abi gazı bıraktıgın zaman istop ediyor ama dimi ? Benimkide tek marşta çalışıyor ama soğukken gazı bıraktıgımda 10-15 sn cebelleşip istop ediyor :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sizin motorunuz garajda mı duruyor? ben 1 aydır jikle ile bir süre ısıttıktan sonra motor lörantide durmadan çalışabiliyor

hayır dşarıda duruyor. hatta soğuklar başlamadan önce brandamı çaldılar. öylece açıkta bekledi zavallı:pale: sana bir özel mesaj attım kontrol edersin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

sabri abi gazı bıraktıgın zaman istop ediyor ama dimi ? Benimkide tek marşta çalışıyor ama soğukken gazı bıraktıgımda 10-15 sn cebelleşip istop ediyor :D

ne gazı ercan ya. ben bi tek marş tuşuna basarım o kadar. o sırada eldivenlerimi kaskımı falan giyerim. farı stopu falan silerim, hazırlanıp motoruma binerim gaz maz yok:)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Kortejden bi görüntü kuryenin bi tanesi cbf camını yeni kasaya montalamış. Sorma fırsatım olmadı ama göründüğü gibi eski kasaya düşünüyorum böyle bişey...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst