- Katılım
- 6 Ocak 2013
- Mesajlar
- 595
Saolun arkadaşlar nette aratınca süngeri görünce terddüte düştüm, 3000 kmde filitreyi çıkarttım komprösörle temizledim kirlenmemişti bile
hava ayarı sanki eskisine göre daha iyi oldu soğukta çalıştırınca stop etmiyor eskiden ışıklardan kalkıp 100 yaptıgım yerde şimdi 104 yaptı belki hava şartlarıda etkilemiş olabilir sürati ama soğuk motorda istop etme kalktı galiba yarın bir daha deniyecegim :mrgreen:
hava ayarı sanki eskisine göre daha iyi oldu soğukta çalıştırınca stop etmiyor eskiden ışıklardan kalkıp 100 yaptıgım yerde şimdi 104 yaptı belki hava şartlarıda etkilemiş olabilir sürati ama soğuk motorda istop etme kalktı galiba yarın bir daha deniyecegim :mrgreen: