TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Saolun arkadaşlar nette aratınca süngeri görünce terddüte düştüm, 3000 kmde filitreyi çıkarttım komprösörle temizledim kirlenmemişti bile

hava ayarı sanki eskisine göre daha iyi oldu soğukta çalıştırınca stop etmiyor eskiden ışıklardan kalkıp 100 yaptıgım yerde şimdi 104 yaptı belki hava şartlarıda etkilemiş olabilir sürati ama soğuk motorda istop etme kalktı galiba yarın bir daha deniyecegim :mrgreen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Saolun arkadaşlar nette aratınca süngeri görünce terddüte düştüm, 3000 kmde filitreyi çıkarttım komprösörle temizledim kirlenmemişti bile

hava ayarı sanki eskisine göre daha iyi oldu soğukta çalıştırınca stop etmiyor eskiden ışıklardan kalkıp 100 yaptıgım yerde şimdi 104 yaptı belki hava şartlarıda etkilemiş olabilir sürati ama soğuk motorda istop etme kalktı galiba yarın bir daha deniyecegim :mrgreen:

Sürekli bilinenin aksine hava filtresine kompresörler hava tutarak temizleme ile alakalı bır detay paylaşmak istedim. hepimizin bildiği gibi rtr lerde silindirik kağıt hava filtresi mevcut. bu hava filtresi dışarıdan aldığı havayı iç kısmına emerek filtreleyip dış kısmından motora gönderir. yani burda filtrenin kirlenen kısmı iç kısmıdır. filtreyi isterseniz 20000km kullanın dış kısmı temiz görünecektir. iç kısmına da ne kadar kompresörle hava tutsanızda yapısı gereği çokta fazla bir temizleme söz konusu olmayacaktır. o yüzden aynı filtreyi kompresörle temizleyip çok km yapmaktansa arada paranıza kıyıp değiştirin:p
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Bende dıştan içeriye doğru hava alıyor sanıyordum :) 5binde değişim gelicek zaten hava filitresi ,buji ,yağ ,yag filitresi ...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Sürekli bilinenin aksine hava filtresine kompresörler hava tutarak temizleme ile alakalı bır detay paylaşmak istedim. hepimizin bildiği gibi rtr lerde silindirik kağıt hava filtresi mevcut. bu hava filtresi dışarıdan aldığı havayı iç kısmına emerek filtreleyip dış kısmından motora gönderir. yani burda filtrenin kirlenen kısmı iç kısmıdır. filtreyi isterseniz 20000km kullanın dış kısmı temiz görünecektir. iç kısmına da ne kadar kompresörle hava tutsanızda yapısı gereği çokta fazla bir temizleme söz konusu olmayacaktır. o yüzden aynı filtreyi kompresörle temizleyip çok km yapmaktansa arada paranıza kıyıp değiştirin:p


Bizim fabrikanın kompresörü fazla güçlü olduğundan ben bikere havayi fazla yaklaştirdim
Filtresi parcalamistim yirtildi gitti :):):)
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
Arkadaşlar elimde fazladan apacheye uygun beyaz ampul var ilgilenen olursa aldığım fiyata verebilirim.
v6fmy.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084

istanbula kargolama gibi bi imkanın varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Sabri abi almassa düşünebilrim :) sabri abi bu arada o far şapkasından bulamadım nerden bulabilirim ?

http://www.hepsiburada.com/liste/transformacion-h4-tip-far-ampule-uygun-sari-ampul-sapkasi-3000-k-2-li-01a145/productDetails.aspx?productId=otm01a145&categoryId=20024645&navq=categoryid%3d20024645%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-ranking_cocktail_bestseller%26fh_secondid%3dotm01a145%26fh_lister_pos%3d5%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574_20024610%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574_20024610_20024641%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574_20024610_20024641_20024645%257d%26fh_refview%3dlister

buyur kaan:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Sabri abi jet kit nerden buluruz:)

jet kiti değiştirmek yerine segmanını en alta alıp ana jeti değiştirmek bence daha mantıklıdır çağatay.jetkit hiç araştırmadım ama ana jet aliexpresste falan bolca mevcut..115lik idealdir kanımca ama denemek lazım tabi..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104

segmanı en altta üzerindeki ana jette 105lik main jet yazan ana jet oluyor hehalde peki abi hepsi uyar mı birde onun yanındaki rolanti jeti sanırım onunla hava filtresinin oradaki hava jetinide değiştirmek gerekmiyor mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

bunu bulabildim iki tane var zaten diğer ilandaki ebat olarak uymuyor bu bişey yazmamış

http://www.aliexpress.com/item/115-PE-MAIN-JET-KEIHIN-spec-4mm-aftermarket-for-PB-CVK-OKO-KOSO-Carburetor-JOG/1454237415.html
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
segmanı en altta üzerindeki ana jette 105lik main jet yazan ana jet oluyor hehalde peki abi hepsi uyar mı birde onun yanındaki rolanti jeti sanırım onunla hava filtresinin oradaki hava jetinide değiştirmek gerekmiyor mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

bunu bulabildim iki tane var zaten diğer ilandaki ebat olarak uymuyor bu bişey yazmamış

http://www.aliexpress.com/item/115-PE-MAIN-JET-KEIHIN-spec-4mm-aftermarket-for-PB-CVK-OKO-KOSO-Carburetor-JOG/1454237415.html

ana jeti doğru biliyorsun. ben hepsi uyumlu diye biliyorum. linkini verdiğinde buyuk ıhtımalle olacaktır.ana jetın yanındakı rolantı jetı dediğin jeti değiştirmesende olur bence. cunku hava ayar vidasıyla dusuk devirlerdekı ayarsızlıgı gıderebılırsın. ama hava filtresinin ordaki jet derken neresini kastettin anlamadım. ceviz kadar karburatorde 50 tane jet koymuşlar kardeşim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst