TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri hatarlarsan en son serviste karşılaştığımızda benim hava ve rolanti ayarı bozuktu o gün serkan karbürötörü söküp temizleyip ince bir ayar yaptı yemin ederim fabrikadan ilk çıktığı ayardan daha güzel oldu motoru 1 hafta çalıştırmayayım tek marsta çalışıyor jigleye dokunmuyorum ve motorun rolantisi on numara :) nazar değmesin demem o ki o hava ve rolanti ayarını ayarlamak zor iş

şimdi karbüratörü söküp taktığı zaman ister istemez karbüratörü temizlemiş oluyor.ve sanırım senin iğne segmanını en alta almışki hiç jıklesız calıstırabılıyorsun.üstüne bir de güzel hava ayarı yaptıysa oohh cillop gibi olmuştur.. aslında işin özü şudur şimdi mükemmel olan karbüratör ayarın yazın yıne azda olsa problem çıkarmaya başlayacaktır.. çünkü bu havalara göre ayarlandı.motor şu anda daha fazla temiz ve soğuk hava çekiyor.. yazın karbüratörün emdiği hava daha sıcak ve dolayısıyla daha az oksıjenlı olunca motorun verımı düsecektır.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik:)

Eskiden pejomda memenin değiştigini bariz anlıcak tepkiler güç artışı farkediliyordu ama bunda kestiremiyorum işte :) En iyisi fazla kurcalamamak yani bu ayar devam :) soğuk havalarda 1hafta çalışmasın hafif gaz vererek tek marşta çalışıyor ama rolantide saymıyo pıkh diye istop ediyo hafif ısınınca sorun yok herkesde böyle dimi Rolanti ısınınca 1500 devire geliyor.Isınınıca rolantide devir sekmeden çalışıyor buji rengi sütlü kahve herşey yolunda gibi gözüküyo meme değiştirip tekrardan tamir işlerine hiç girmiyim çok saol Sabr abi bilgilerin için :rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
20130219170947.jpg

slm beyler nasılsınız....
bi simit fırını açsak valla paraya para demez dolar euro altın deriz...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik:)




kanka len üşenenin çocuğu olmazmış biliyonmu?:queen: :queen: :queen: :p :p
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
mustafadaki azim bende olsa dünyayı yerinden oynatırım:cherry:


mustafadaki azim
bendeki zeka
ikisi birleşince bişey çıkıyor ortaya :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

bu arada senin boruyu hallettim :queen:
orijinal tiger oldu anasını satayım :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
18
beyler sizlerinde yardımıyla bende tvs rtr 150 yeni kasa almaya karar verdimm :flower:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
mustafadaki azim
bendeki zeka
ikisi birleşince bişey çıkıyor ortaya :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

bu arada senin boruyu hallettim :queen:
orijinal tiger oldu anasını satayım :queen:

kanka inşallah yine sıkmaz motoru:)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Apachesi olan ve diz ortusu almak isteyen varsa bana ulassin. İstanbul Anadolu yakasi... Ticaret degil. Direk verecegim.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst